Huhtikuisten plussatestien kuvia

Ajattelin että en testaa enempää kuin mitä olin ne kaksi testiä tehnyt(molemmat rfsu:n herkkiä). Teidän innoittamana nyt tein kuitenkin tavis testin, haalea vaaleanpunainen viiva. Olisin toivonut tummempaa. Toki pidätysaika oli vaan tunti ja olin edeltävästi juonut paljon nestettä.
Jos nyt sitten huomenna aamusta (tai tänään illasta😅) tekisi vielä testin pidemmällä pidätysajalla.

Alkaa vaan pelottaa, että jos kaikki ei olekaan ok🥺
 
Ajattelin että en testaa enempää kuin mitä olin ne kaksi testiä tehnyt(molemmat rfsu:n herkkiä). Teidän innoittamana nyt tein kuitenkin tavis testin, haalea vaaleanpunainen viiva. Olisin toivonut tummempaa. Toki pidätysaika oli vaan tunti ja olin edeltävästi juonut paljon nestettä.
Jos nyt sitten huomenna aamusta (tai tänään illasta😅) tekisi vielä testin pidemmällä pidätysajalla.

Alkaa vaan pelottaa, että jos kaikki ei olekaan ok🥺
Jos sulla ei ole mitään mihin verrata, niin en olisi yksittäisestä testistä huolissani. 😊 Ja just tuo pidätysaika ja mikä aika päivästä vaikuttaa myös niin paljon.
 
Äh! Vieläkin tuli mulla 2-3. 😕
Meinaatko vielä ostaa yhden ja testaa sillä vaikka huomenna? Päiväpissasta? Toisaalta nää saattaa myös aiheuttaa ihan turhaa stressiä, ja huolta. Ihan varmasti digi sulle näyttää sen +3.

Mutta, jokaisella meillä nousee hcg himooni ihan varmasti eri tahtiin. Normaalin rajoissa kuitenkin. ❤
 
Meinaatko vielä ostaa yhden ja testaa sillä vaikka huomenna? Päiväpissasta? Toisaalta nää saattaa myös aiheuttaa ihan turhaa stressiä, ja huolta. Ihan varmasti digi sulle näyttää sen +3.

Mutta, jokaisella meillä nousee hcg himooni ihan varmasti eri tahtiin. Normaalin rajoissa kuitenkin. ❤
Nyt aamulla testasin tuon. Ja joo, niinhän ne tekee. En aikonut enää testailla, mutta kiusaus vei voiton kun niin haluttais nähdä se 3+. Kyllä viimeistään huomenna tai ylihuomenna pitäs olla kuitenki 🤔 En tiedä tietenkään miten herkkiä nuo sitten on nuiden viikkojen suhteen.
 
Nyt aamulla testasin tuon. Ja joo, niinhän ne tekee. En aikonut enää testailla, mutta kiusaus vei voiton kun niin haluttais nähdä se 3+. Kyllä viimeistään huomenna tai ylihuomenna pitäs olla kuitenki 🤔 En tiedä tietenkään miten herkkiä nuo sitten on nuiden viikkojen suhteen.
Itsellä sama et haluisin nähä sen +3.. Josko ensi viikolla testaisi. Nyt periaatteessa ois itsellä ovitrelle pistoksesta 2+2 viikot. Et josko laskisi siitä viikot.
 
Itsellä sama et haluisin nähä sen +3.. Josko ensi viikolla testaisi. Nyt periaatteessa ois itsellä ovitrelle pistoksesta 2+2 viikot. Et josko laskisi siitä viikot.
Mulla on ainoastaan kolme päivää talletuksia jotka sattuneet ovulaation aikaan, joten itsekkin tiedän tuon kolmen päivän tarkkuudella ajankohdan. Mies oli reissussa ennen, joten aikaisemmin, eikä heti jälkeen ole ollut talletuksia 😅
 
Itsellä sama et haluisin nähä sen +3.. Josko ensi viikolla testaisi. Nyt periaatteessa ois itsellä ovitrelle pistoksesta 2+2 viikot. Et josko laskisi siitä viikot.
Siis paljon sulla olis viikot kuukautisista? Sullahan näyttää jo samaa kun mulla. 😊 Sain ekan 2-3 tuloksen maanantaina kun oli 4+3.
 
1000010513.jpg
Tässä minun rivi. Tänään aamulla testattu viimeinen liuska pois ja sieltä tulikin leffaviivat, joten eipä lisätestit kauheasti enää mitään näyttäisi.😁

Vähän haikea olo, kun meillä on tämän jälkeen lapsiluku täynnä niin en enää pääse näitä tekemään. On meinaan koukuttavaa!

Ensiviikolla vielä digi, kun minäkin kovin tahtoisin sen 3+ nähdä ja 2-3 tuli keskiviikkona (dpo 14/rv4+0)🤪
 
Siis paljon sulla olis viikot kuukautisista? Sullahan näyttää jo samaa kun mulla. 😊 Sain ekan 2-3 tuloksen maanantaina kun oli 4+3.
Mulla kuukautisista nyt 4+4. Mut ollaan nyt viisi edellistä kiertoa käyty lapsettomuushoidoissa ja nyt tässä kierrossa missä raskauduin, sain ovitrelle:n pistoksena niin saatiin follikkeli irtoamaan ja näin ollen raskauduin ja tästä pistoksesta nyt 2+2 viikot, joten siten toi testin 2-3 viikkoa pitäisi paikkansa 🤔 edellisissä kierroissa ei siis tapahtunut irtoamista, niin siksi tässä kierrossa sain pistoksen laittaa.
 
4+4 (dpo18?) ja testiviiva on jo tummempi kuin kontrolliviiva😍 meinasin ostaa viikkodigin mutta sitä ei ollut hyllyssä kun kävin kaupassa joten ostin vielä paketin näitä että voin testata kun ei ole kahteen päivään ollut enää pahoinvointia🙈
 

Liitteet

  • IMG_20240817_142053.jpg
    IMG_20240817_142053.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 17
Unohdin laittaa tänne. Keskiviikkona testasin pois vielä viimeisen testin 🤭 tää oli ehkä joku dpo 19 suunnilleen. Nyt en enää testaile. Vähän se digi houkuttelis että jos näkis sen 3+, mutta ehkä ei viitsi siihen enää rahaa laittaa. Testien teko on vaan niin koukuttavaa 😅
 
Meinaatko vielä ostaa yhden ja testaa sillä vaikka huomenna? Päiväpissasta? Toisaalta nää saattaa myös aiheuttaa ihan turhaa stressiä, ja huolta. Ihan varmasti digi sulle näyttää sen +3.

Mutta, jokaisella meillä nousee hcg himooni ihan varmasti eri tahtiin. Normaalin rajoissa kuitenkin. ❤
Jäi niin häiritsemään tuo tulos, että varmaan pakko tänään vielä hakea aamuksi testi. 🙄 Lisäksi eilen oli kovia alaselkä ja vatsakipuja kun oltiin pitemmällä automatkalla. Olin jo varma että tässä se nyt oli. Miksi pitikin mennä vielä testailemaan 🤦🏼‍♀️
 
Takaisin
Top