Huhtikuisten plussatestien kuvia

Eka kuva on maanantailta, toka kuva keskiviikolta ja vika kuva tältä aamulta. On noi viivat ainakin vahvistuneet. Vielä täytyy kyllä se digitesti huomenna käydä ostamassa 😄
 

Liitteet

  • IMG_4672.jpeg
    IMG_4672.jpeg
    2.8 MB · Katsottu: 23
  • IMG_4678.jpeg
    IMG_4678.jpeg
    2.7 MB · Katsottu: 23
  • IMG_4706.jpeg
    IMG_4706.jpeg
    2.9 MB · Katsottu: 23
Mulla tilanne se, että ovulaatiota en testeistä huolimatta bongannut, mutta aiempien perusteella olen arvioinut, että tänään olisi dpo18. Ekan positiivisen testin tein dpo 13 ja kuvassa muutkin tehdyt testit. Vähän kyllä hämmentää, kun yhä viiva testiviivaa haaleampi 😳 Kuitenkin ehkä vähän vahvistunut 🤔 Plus en kylläkään tänään tehnyt testiä aamun vessakäynnillä - kuitenkin "riittävät tunnit" oli välissä.

Tänään arvioisin olevan dpo 21 ja vihdoin viiva edes hieman tummempi (ja tämä illalla tehty testi). Suunta siis oikea! Oon nyt la+su poissa kotoa, joten taidan testata vielä yhden kerran liuskalla maanantaina aamulla, mutta jos silloin näyttää kunnon viivan, niin sitten lopetan testailun ja odottelen varhaisultraa 🙂
 

Liitteet

  • IMG_20240823_204400.jpg
    IMG_20240823_204400.jpg
    503.4 KB · Katsottu: 8
Pitihän se vielä tänäkin aamuna testata. Nyt sain tähänkin testiin tumman viivan 😄 Juuri kävin ostamassa sen digitestin ja teen varmaan huomenna, jos sitten tää testailu riittäis 😅
Huomenna pitäis olla n. 5+0, mutta minun kierto on vähän epäsäännöllinen eikä tarkka ovulaatiopäivä ole tiedossa niin voi heittää suuntaan tai toiseenkin. Mietin vaan missä vaiheessa siinä digitestissä pitäis olla mahdollista saada se 3+, onko kellään tietoa?
 

Liitteet

  • IMG_4718.jpeg
    IMG_4718.jpeg
    2.8 MB · Katsottu: 11
Pitihän se vielä tänäkin aamuna testata. Nyt sain tähänkin testiin tumman viivan 😄 Juuri kävin ostamassa sen digitestin ja teen varmaan huomenna, jos sitten tää testailu riittäis 😅
Huomenna pitäis olla n. 5+0, mutta minun kierto on vähän epäsäännöllinen eikä tarkka ovulaatiopäivä ole tiedossa niin voi heittää suuntaan tai toiseenkin. Mietin vaan missä vaiheessa siinä digitestissä pitäis olla mahdollista saada se 3+, onko kellään tietoa?

Itselle tuli sillä viikkonäytöllisellä digillä raskaana 3+ rv 5+1. 🙂
 
Pitihän se vielä tänäkin aamuna testata. Nyt sain tähänkin testiin tumman viivan 😄 Juuri kävin ostamassa sen digitestin ja teen varmaan huomenna, jos sitten tää testailu riittäis 😅
Huomenna pitäis olla n. 5+0, mutta minun kierto on vähän epäsäännöllinen eikä tarkka ovulaatiopäivä ole tiedossa niin voi heittää suuntaan tai toiseenkin. Mietin vaan missä vaiheessa siinä digitestissä pitäis olla mahdollista saada se 3+, onko kellään tietoa?
Ja mulla tuli vasta 5+3
 
Olen tuonne muualle jo laitellutkin aiempien testien kuvia (testihullu mikä testihullu). Tänään piti vielä testata, vaikka toissapäivänäkin tuli jo vahva plussa. 😅

Vuosi sitten kesken (5+1) mennyt näytti selvästi havaittavaa plussaa kp 34, mutta se oli paljon haaleampi kuin tämänpäiväinen. Luotto siihen, että tämä jatkuu loppuun asti, ei ole kovin vahva. Haluaisin luottaa, mutta en uskalla.
 

Liitteet

  • IMG_0019.jpeg
    IMG_0019.jpeg
    2.5 MB · Katsottu: 18
@alinah ja @Haavemaa1190 kiitos tiedosta. Melkein pitäis jaksaa ehkä odottaa sitä digitestin tekoa, mutta varmaan siinä käy niin, että teen sen kumminkin huomenna ja varmaan näyttää 2-3 ja sitten minun täytyy ostaa toinen ja tehdä se myöhemmin, että saan sen 3+ 😂
 
Minäkin tein vielä yhden testin n. 5+0. Ei taida enää tummemmaksi tulla, joten eiköhän se jäänyt viimeiseksi. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 

Liitteet

  • tikku.JPG
    tikku.JPG
    299.4 KB · Katsottu: 10
Olen tuonne muualle jo laitellutkin aiempien testien kuvia (testihullu mikä testihullu). Tänään piti vielä testata, vaikka toissapäivänäkin tuli jo vahva plussa. 😅

Vuosi sitten kesken (5+1) mennyt näytti selvästi havaittavaa plussaa kp 34, mutta se oli paljon haaleampi kuin tämänpäiväinen. Luotto siihen, että tämä jatkuu loppuun asti, ei ole kovin vahva. Haluaisin luottaa, mutta en uskalla.
Mulla ei tässä raskaudessa tullut ihan toista täysin tummaa viivaa testiin. Pelottaa kovasti, ettei menisi kesken.. Kun aiheesta lukenut. Viikkotesti tosin näytti 1-2 viikkoa aiemmin ja labrassa on Hcg-arvot nousseet. Jotenkin usko vaan on koetuksella, kun on niin oireetonkin.
 
Kuvissa tänään 4+4 tehty digi ja vkoa aiemmin tehty tavallinen tikkutesti 🥰 vielä ehdin huhtikuun vikalle päivälle mutta jos mennään samalla pitkällä kaavalla kuin aiemmat niin ei tää huhtikuussa synny 😅
1000016090.jpg1000015869.jpg
 
Kuukautisista laskettuna 3+1 plussasin tästä toivottavasti tulevasta huhtikuisesta. Jotenkin todella aikaisin, muistaakseni esikoisesta näkyi 3 pv ennen kuukautisia plussa, nyt oli viikko.

Tein pari päivää sitten 4+4 clearbluen varmistukseksi, että viikot olivat nousseet. Näytti +3!
 

Liitteet

  • Screenshot_20240827-174605_Gallery.jpg
    Screenshot_20240827-174605_Gallery.jpg
    522.3 KB · Katsottu: 41
Täällä pikku 3 toiveissa. Tänään aloitin tekemään uuteen kiertoon kp8 ovulaatiotesti kun niin kiljuva testiviiva ilmestyi. Pakkohan se oli raskaustesti sitten tehdä kun menkat olivat jotenkin oudon niukat ja edelleen on liman seassa veriviiruja. Mitähän sitä nyt sitten ajattelisi??? Kädet tärisee vieläkin! Itkettää ja pelottaa... viimeksi kun näin kävi niin eihän se mukana pysynyt. Ja varmasti ei ollut plussaa testissä ennen menkkoja kun niiden alkamista odottelin (kierto oli 33 päivää viimeksi) kärsin rakkulaisistamunasarjoista joten kierrot mitä sattuu.
 

Liitteet

  • 20240828_172702.jpg
    20240828_172702.jpg
    558.6 KB · Katsottu: 35
Piti leikkiä insinööriä ja halusin vielä nähdä miltä tuolla digitestin sisällä näyttää 😅 näin ei saa tehdä, en suosittele mutta oli pakko kurkistaa mitä tekniikkaa näissä on. Myös mies oli hyvin kiinnostunut kun tällainen vempele meille nyt rantautui. Ilahduin ainakin että noi viivat on tosi tummat niin kai tässä edelleen raskaana ollaan! Olen nähnyt netissä haaleampiakin esim. 1-2vkoa merkinnöillä.
1000016361.jpg
 
Takaisin
Top