Huhtikuisten plussatestien kuvia

Testasin nyt vielä. Tänään ollut tosi oireeton päivä niin alkoi epäilyt.. Toinen viiva ei nyt vahvistu. Ärsyttää 😔
View attachment 136274
On se silti selkeä positiivinen. Pissojen välillähän voi olla eroja myös riippuen kauanko on pidätellyt ja miten paljon on juonut. Oletko laittanut testitikkuja vierekkäin?
 
Siis mun kaikki liuskat on olleet samanlaisia. Digillä sain lauantaina sen 2-3 näkyviin. Pitää kokeilla aamulla vaikka vielä. Nyt tuntuu et ravaa vessassa vähän väliä 😁 et se ainoo merkki raskaudesta tällä hetkellä.
 
1000037269.jpg
Ei oo ollu pari pv testejä, mutta nyt mies toi kaupasta. Ainakin hyvin vahvistunut testit, vaikka edelleen melko vähäoireista (mutta ei täysin oireetonta) on. Tässä Dpo20.
//EDIT: oksensin 5 min tän teon jälkeen 😆
 
Muokattu viimeksi:
Tässä mun testit. Alin otettu äsken aamupissasta ja ylin perjantaina jolloin 4+2 laskujen mukaan. Muistan et aiemmissa raskauksissa tullut heti vahvat viivat..nyt ei niinkään. Tosin kyllähän noi erottaa. Mietin jo et kävisikö labrassa mittaamassa arvon...
 

Liitteet

  • IMG_20240820_053505.jpg
    IMG_20240820_053505.jpg
    2.6 MB · Katsottu: 49
Tässä mun testit. Alin otettu äsken aamupissasta ja ylin perjantaina jolloin 4+2 laskujen mukaan. Muistan et aiemmissa raskauksissa tullut heti vahvat viivat..nyt ei niinkään. Tosin kyllähän noi erottaa. Mietin jo et kävisikö labrassa mittaamassa arvon...
Alinhan on paljonkin tummempi edelliseen verrattuna. Jos sulla sitä vuotoakin, niin ottaisin kyllä yhteyttä neuvolaan tai terveyskeskukseen että miten toimitaan. 🤔
 
Onhan nuo punaiset (samaa merkkiä?) selvästi vahvistunut toisiinsa nähden @Emmih89

Sain ite ekassa plussakierrossa hcg-verikokeeseen neuvolasta lähetteen, kun soitin ja kerroin, että monta päivää oli jatkunut tuhruttelu. Itseä mietitty silloin myös se, että ei tuntunut tulevan kunnon viivaa testeihin päivien kasvaessa. Verikoe oli itselle ehdottomasti hyvä juttu, kun en mä ainakaan olisi osannut olla murehtimatta asiaa. Hcg-arvoissa asia olikin sitten ihan selvä. Eli kannattaa ihan vaan oman mielenrauhan turvaamiseksi selvittää tuo saisitko esim neuvolasta tuota lähetettä.

Paljon tsemppiä!
 
Mulla tilanne se, että ovulaatiota en testeistä huolimatta bongannut, mutta aiempien perusteella olen arvioinut, että tänään olisi dpo18. Ekan positiivisen testin tein dpo 13 ja kuvassa muutkin tehdyt testit. Vähän kyllä hämmentää, kun yhä viiva testiviivaa haaleampi 😳 Kuitenkin ehkä vähän vahvistunut 🤔 Plus en kylläkään tänään tehnyt testiä aamun vessakäynnillä - kuitenkin "riittävät tunnit" oli välissä.
 

Liitteet

  • IMG_20240820_112638.jpg
    IMG_20240820_112638.jpg
    899.2 KB · Katsottu: 43
Mulla tilanne se, että ovulaatiota en testeistä huolimatta bongannut, mutta aiempien perusteella olen arvioinut, että tänään olisi dpo18. Ekan positiivisen testin tein dpo 13 ja kuvassa muutkin tehdyt testit. Vähän kyllä hämmentää, kun yhä viiva testiviivaa haaleampi 😳 Kuitenkin ehkä vähän vahvistunut 🤔 Plus en kylläkään tänään tehnyt testiä aamun vessakäynnillä - kuitenkin "riittävät tunnit" oli välissä.
En olisi huolissani kun viivat selvästi tummuu, eikä oviksen ajankohta ole varma. Voi olla että ovis onkin ollut vaikka vaan paria päivää myöhemmin ja siksi vii at on vähän haaleammat. Kaikilla myös nousee hormoni erilailla ja tuo dpo18 on kuitenkin todella selkeä viiva jo.
 
En olisi huolissani kun viivat selvästi tummuu, eikä oviksen ajankohta ole varma. Voi olla että ovis onkin ollut vaikka vaan paria päivää myöhemmin ja siksi vii at on vähän haaleammat. Kaikilla myös nousee hormoni erilailla ja tuo dpo18 on kuitenkin todella selkeä viiva jo.

Toivotaan näin 😊 Vielä varmaan tulee testattua viikkonäytöllä sitten, kun pitäisi olla 3+, mutta muuten yritän nyt ehkä malttaa olla testailematta ja stressaamatta. Varhaisultraan kyllä saatan tällä kertaa mennä, vaikka esikoisen kohdalla en niin tehnytkään. 🙂
 
Mulla tilanne se, että ovulaatiota en testeistä huolimatta bongannut, mutta aiempien perusteella olen arvioinut, että tänään olisi dpo18. Ekan positiivisen testin tein dpo 13 ja kuvassa muutkin tehdyt testit. Vähän kyllä hämmentää, kun yhä viiva testiviivaa haaleampi 😳 Kuitenkin ehkä vähän vahvistunut 🤔 Plus en kylläkään tänään tehnyt testiä aamun vessakäynnillä - kuitenkin "riittävät tunnit" oli välissä.
Minähän en nuihin pc:n testeihin saanut ollenkaan tummia viivoja. Kaikki ihme hailuroita. Tässä dpo 15IMG_1839.jpeg
 
Mulla tilanne se, että ovulaatiota en testeistä huolimatta bongannut, mutta aiempien perusteella olen arvioinut, että tänään olisi dpo18. Ekan positiivisen testin tein dpo 13 ja kuvassa muutkin tehdyt testit. Vähän kyllä hämmentää, kun yhä viiva testiviivaa haaleampi 😳 Kuitenkin ehkä vähän vahvistunut 🤔 Plus en kylläkään tänään tehnyt testiä aamun vessakäynnillä - kuitenkin "riittävät tunnit" oli välissä.
Sama kokemus itsellä näistä pc liuskatesteistä kun plussasin. Mutta nyt on viivat jo vahvistuneet leffaviivoiksi ja digikin näytti viime viikon perjantaina rv5+1 raskaana +3. Vahvistumista viivoille! ☺️
 
20240823_180752.jpg

kyllähän sitä sortui kaupassa ostaa paketin testejä, koska tää oireettomuus häiritsee. 🙂
 
Takaisin
Top