Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
On se silti selkeä positiivinen. Pissojen välillähän voi olla eroja myös riippuen kauanko on pidätellyt ja miten paljon on juonut. Oletko laittanut testitikkuja vierekkäin?Testasin nyt vielä. Tänään ollut tosi oireeton päivä niin alkoi epäilyt.. Toinen viiva ei nyt vahvistu. Ärsyttää
View attachment 136274
Mitä testejä nää on? Voisitko kokeilla toista merkkiä? Jos nää antaa vaikka haaleampia viivoja kuin esim Pregcheck. TsemppiäTestasin nyt vielä. Tänään ollut tosi oireeton päivä niin alkoi epäilyt.. Toinen viiva ei nyt vahvistu. Ärsyttää
View attachment 136274
Alinhan on paljonkin tummempi edelliseen verrattuna. Jos sulla sitä vuotoakin, niin ottaisin kyllä yhteyttä neuvolaan tai terveyskeskukseen että miten toimitaan.Tässä mun testit. Alin otettu äsken aamupissasta ja ylin perjantaina jolloin 4+2 laskujen mukaan. Muistan et aiemmissa raskauksissa tullut heti vahvat viivat..nyt ei niinkään. Tosin kyllähän noi erottaa. Mietin jo et kävisikö labrassa mittaamassa arvon...
En olisi huolissani kun viivat selvästi tummuu, eikä oviksen ajankohta ole varma. Voi olla että ovis onkin ollut vaikka vaan paria päivää myöhemmin ja siksi vii at on vähän haaleammat. Kaikilla myös nousee hormoni erilailla ja tuo dpo18 on kuitenkin todella selkeä viiva jo.Mulla tilanne se, että ovulaatiota en testeistä huolimatta bongannut, mutta aiempien perusteella olen arvioinut, että tänään olisi dpo18. Ekan positiivisen testin tein dpo 13 ja kuvassa muutkin tehdyt testit. Vähän kyllä hämmentää, kun yhä viiva testiviivaa haaleampiKuitenkin ehkä vähän vahvistunut
Plus en kylläkään tänään tehnyt testiä aamun vessakäynnillä - kuitenkin "riittävät tunnit" oli välissä.
En olisi huolissani kun viivat selvästi tummuu, eikä oviksen ajankohta ole varma. Voi olla että ovis onkin ollut vaikka vaan paria päivää myöhemmin ja siksi vii at on vähän haaleammat. Kaikilla myös nousee hormoni erilailla ja tuo dpo18 on kuitenkin todella selkeä viiva jo.
Minähän en nuihin pc:n testeihin saanut ollenkaan tummia viivoja. Kaikki ihme hailuroita. Tässä dpo 15Mulla tilanne se, että ovulaatiota en testeistä huolimatta bongannut, mutta aiempien perusteella olen arvioinut, että tänään olisi dpo18. Ekan positiivisen testin tein dpo 13 ja kuvassa muutkin tehdyt testit. Vähän kyllä hämmentää, kun yhä viiva testiviivaa haaleampiKuitenkin ehkä vähän vahvistunut
Plus en kylläkään tänään tehnyt testiä aamun vessakäynnillä - kuitenkin "riittävät tunnit" oli välissä.

Minähän en nuihin pc:n testeihin saanut ollenkaan tummia viivoja. Kaikki ihme hailuroita. Tässä dpo 15View attachment 136291
Sama kokemus itsellä näistä pc liuskatesteistä kun plussasin. Mutta nyt on viivat jo vahvistuneet leffaviivoiksi ja digikin näytti viime viikon perjantaina rv5+1 raskaana +3. Vahvistumista viivoille!Mulla tilanne se, että ovulaatiota en testeistä huolimatta bongannut, mutta aiempien perusteella olen arvioinut, että tänään olisi dpo18. Ekan positiivisen testin tein dpo 13 ja kuvassa muutkin tehdyt testit. Vähän kyllä hämmentää, kun yhä viiva testiviivaa haaleampiKuitenkin ehkä vähän vahvistunut