Huhtikuisten plussatestien kuvia

Jäi niin häiritsemään tuo tulos, että varmaan pakko tänään vielä hakea aamuksi testi. 🙄 Lisäksi eilen oli kovia alaselkä ja vatsakipuja kun oltiin pitemmällä automatkalla. Olin jo varma että tässä se nyt oli. Miksi pitikin mennä vielä testailemaan 🤦🏼‍♀️

Mun kaveri ei saanut vielä 5+3 3+ mutta teki sit parin päivän päästä uusiks ja sai 😊 ja hyvin mennyt raskaus. Riippuu niin paljon kaikesta mitä siihen tulee eikä nuo digit oo täysin varmoja 🤷‍♀️
 
Mun kaveri ei saanut vielä 5+3 3+ mutta teki sit parin päivän päästä uusiks ja sai 😊 ja hyvin mennyt raskaus. Riippuu niin paljon kaikesta mitä siihen tulee eikä nuo digit oo täysin varmoja 🤷‍♀️
Niin tottahan se on. Ja ihan järjellä tässä itekki ajattelin samoin. Mutta eihän tuo nyt anna rauhaa, kun toisille useamman päivän aikaisemminkin antanut 3+ tuloksen. 🥺
 
Itse meinasin lähteä stressilinjalle myös, kun niistä rfsun normitesteistä tuli niin haaleat. Tein sitten perään pregcheckin ja oli kyllä oikein vahva viiva.
Voi kun tässä testailussa saisi pidettyä järjen mukana 😅
 
Itse meinasin lähteä stressilinjalle myös, kun niistä rfsun normitesteistä tuli niin haaleat. Tein sitten perään pregcheckin ja oli kyllä oikein vahva viiva.
Voi kun tässä testailussa saisi pidettyä järjen mukana 😅
Mulla oli sama juttu rsfu herkän ja pregcheckin kanssa dpo16 että pregcheck antoi tasavahvat mutta rsfulla selkeästi vaaleampi edelleen toinen viiva 😅
 
Mulla oli sama juttu rsfu herkän ja pregcheckin kanssa dpo16 että pregcheck antoi tasavahvat mutta rsfulla selkeästi vaaleampi edelleen toinen viiva 😅
Joo! Herkällä sain jo vahvan viivan mutta kyllä sen verran säikäytti, että piti käydä huhtikuiset 24 ketjussa lukemassa, mitä menoa meillä oli vuosi sitten. Ja siellähän siis huomasin, että oli jo silloin todettu että rfsu antaa haaleaa verrattuna esim just pregcheckiin.
Mene ja tiedä näistä nyt sitten 🤷‍♀️
 
En tiedä kuka täysjärkinen edes testailee enää näin ”myöhäisillä” viikoilla, mutta aika mielenkiintoista tämä testin haaleneminen! Ylempi kuva 6+0 ja alempi tänään 7+6. Onkohan liuskatesteissä sama ominaisuus kuin digeissä, että saattavat alkaa sekoilemaan kun istukkahormonia on jo pissassa niin paljon🤔 Tuo 6+0 oli siis testien ”huippu”, ja on siitä lähtenyt vaalenemaan.
 

Liitteet

  • E6387879-54A2-44DB-B5C6-6893831B2D40.jpeg
    E6387879-54A2-44DB-B5C6-6893831B2D40.jpeg
    646 KB · Katsottu: 44
En tiedä kuka täysjärkinen edes testailee enää näin ”myöhäisillä” viikoilla, mutta aika mielenkiintoista tämä testin haaleneminen! Ylempi kuva 6+0 ja alempi tänään 7+6. Onkohan liuskatesteissä sama ominaisuus kuin digeissä, että saattavat alkaa sekoilemaan kun istukkahormonia on jo pissassa niin paljon🤔 Tuo 6+0 oli siis testien ”huippu”, ja on siitä lähtenyt vaalenemaan.
Ymmärrän tarpeen testailuun😅
Onhan se ihan mieletön tunne, kun ne viivat piirtyy siihen testiin. Etenkin jos taustalla lapsettomuutta ja menetyksiä.

Sitä en osaa sanoa, miksi vaalenee tässä vaiheessa 🤔
 
En tiedä kuka täysjärkinen edes testailee enää näin ”myöhäisillä” viikoilla, mutta aika mielenkiintoista tämä testin haaleneminen! Ylempi kuva 6+0 ja alempi tänään 7+6. Onkohan liuskatesteissä sama ominaisuus kuin digeissä, että saattavat alkaa sekoilemaan kun istukkahormonia on jo pissassa niin paljon🤔 Tuo 6+0 oli siis testien ”huippu”, ja on siitä lähtenyt vaalenemaan.
Juu noin ne tekee sitten ku tosiaan tarpeeksi paljon sitä hormonia pissassa. Kun pissaa laimentaa vedellä 50/50 niin pitäisi näyttää vähän niinku tuo sinun huippu 😅🙏
 
Tässä mun testit eilisaamultq (4+2). Näillä kerroin miehelle. Vaikka tein ekan plustestin pe aamuna niin halusin kertoa kasvotusten, joten odotin la-aamuun, kun hän kotiutunut työmatkalta.

Testit one+step, näistä ilmeisesti vähä huonojakin kokemuksia... Ekassa plussakierrossani taisi ollla käytössä pari tota herkkää testiä, eikä näin selvää viivaa tullut silloin.

Viikkodigin aion tehdä kunhan raskaus etenee.
1000014539.jpg1000014537.jpg
 
Muistan että esikoisen kohdalla sain rv5+1 tai 5+2 clearblue digillä raskaana 2-3. En koskaan kyllä silloin kokeillu saanko sitä +3 testiin.
Uskon että siellä on kaikki hyvin, älä stressaa itseäsi liikaa. ❤
 
Vaikka ei mun pitäny enää tehdä testejä, niin mä taisin luvata perjantaina niin lähti kaupasta kuitenkin taas matkaan mukaan pc paketti. 🤭
Vaikka ei oireita nyt oo, niin testit ainakin näyttää edelleen että raskaana ollaan.
20240818_164608.jpg
 
1000023825.jpg
Nyt aletaan olla niin lähellä niitä kuuluisia leffaviivoja että jätän testaamisen tähän ja tiistaina lääkäriin katsomaan mikä tilanne 🙏
 
Takaisin
Top