Huhtikuisten plussatestien kuvia

Spämmin tänne nyt kauheesti mut oli pakko tehdä vielä Digi vaikka aattelin säästellä tätä siihen 3+ 😅
 

Liitteet

  • IMG_20240811_115024.jpg
    IMG_20240811_115024.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 24
Vautsi sulla on kyl aikaisin jo tosi tummat viivat! 😍
Ja silti stressaan noita viivoja, koska onnistuneessa raskaudessa oli tällainen viiva dpo12! Ja viimeks mulla vahvistu suht samaan tahtiin ku nytkin ja se meni heti alussa kesken, mutta mulla oli koko ajan semmonen olo, et tää ei tuu menemään loppuun saakka ku viivat ei ollu niin vahvat ku esikoisesta (eikä pahoinvointia tullut myöhemmin). Nyt vaan jälkikäteen pohdin, että en oo kyllä kellään nähny näin komeita viivoja ku esikoisesta, et onko tossa voinu olla vaikka kaksosraskaus, josta toka on menny heti alkuun kesken? Mutta stressasin kyllä esikoisen kohdalla jo sillon noita viivoja, et ne on liian vahvat 😆 joo, mulle ei kelpaa mikään.1000036787.jpg(tää siis 11/21 syntyneestä dpo12 ovistesti ja PC raskaustesti)
 
Spämmin tänne nyt kauheesti mut oli pakko tehdä vielä Digi vaikka aattelin säästellä tätä siihen 3+ 😅
Ja itte oon ajatellu, että tää on turvallinen paikka spämmiä, kaikilla muillakin on positiiviset testit, niin voidaan iloita kaikki yhdessä 🥰

Sen kunniaksi taas oma spämmini 😆 kuivuneita testejä, toi tän aamun dpo12 testi oli vähän outo, se väri oli jotenkin tuolla ylhäällä ja jäikin näkyviin kuivuttuaan. Oli pakko jaotella nää nyt aamu- ja iltatesteihin, koska aamutestit oli aina samaa luokkaa ku edellinen iltakin. Voisin siirtyä tän illan jälkeen kyllä testaamaan vaan kerran päivässä iltaisin. Mutta sen verran hyvään tahtiin voimistunut, että on ihan luottavainen olo 🥰🥰 1000036784.jpg
 
Minäkin tulen varovasti tänne kattelee. Tänään tein aamulla positiivisen raskaustestin. Nyt on KP32, oviksesta pelkkiä arvauksia. Toivottavasti viiva lähtee vahvistumaan ja olisi kehityskelpoinen yksilö mukana matkassa. ❤️
 

Liitteet

  • IMG_20240811_090601.jpg
    IMG_20240811_090601.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 29
No nyt muakin hävettää tää spämmi, mutta minnekkä sitä vois laittaa testikuvia paremmin ku tänne? 😅 dpo12 näyttää aika samalta ku esikoisesta 🥰🥰
1000036793.jpg
1000036796.jpg
 
😍😍😍
Dpo 11, kp24
Äsken vessassa paperiin tuli limaista vv, vähän limatulpan oloista, jossa aavistus vaaleanrusehtavaa. Onkohan ihan asiaan kuuluvaa? Ei kai kiinnittymisvuotoakaa pitäs olla kun jo testit plussaa. 😶‍🌫️
1000039072.jpg
 
Minusta tuntuu ettei oo vahvistunut testi taas niinku pitää. Ei oo juurikaan muutosta eiliseen testiin mielestäni.
 
Minusta tuntuu ettei oo vahvistunut testi taas niinku pitää. Ei oo juurikaan muutosta eiliseen testiin mielestäni.

20240812_063100.jpg
 
Minusta tuntuu ettei oo vahvistunut testi taas niinku pitää. Ei oo juurikaan muutosta eiliseen testiin mielestäni.

View attachment 136088
Ei näiden tarvi vahvistua joka päivä (vaikka se toki lohduttaa), vaan 48 h välein ja siihen verrattuna on toki selkeä muutos! Onko noi mitä testejä? RFSU perus vai varhain vai mikä?
 
Ei näiden tarvi vahvistua joka päivä (vaikka se toki lohduttaa), vaan 48 h välein ja siihen verrattuna on toki selkeä muutos! Onko noi mitä testejä? RFSU perus vai varhain vai mikä?
Nää on niitä perus rfsu liuskatestejä, joita myydään 2kpl/paketti. 😊

Rfsu herkkä on tämä tässä alla. 🥰20240811_131257.jpg
 
Nää on niitä perus rfsu liuskatestejä, joita myydään 2kpl/paketti. 😊

Rfsu herkkä on tämä tässä alla. 🥰View attachment 136089
Ah totta! Joo, mä en käytä ku tota PC, kun se on ainut, jota tossa lähikaupassa on ja ne on mulle toiminu hyvin! Joskus ostin tän RFSU-herkän ja se anto kyllä tosi selkeää viivaa, mutta jäi sit kemialliseksi. Mut on toi RFSU herkkä kyllä hyvä testi! Paitsi se taitaa antaa aika herkästi haamua?
 
Ah totta! Joo, mä en käytä ku tota PC, kun se on ainut, jota tossa lähikaupassa on ja ne on mulle toiminu hyvin! Joskus ostin tän RFSU-herkän ja se anto kyllä tosi selkeää viivaa, mutta jäi sit kemialliseksi. Mut on toi RFSU herkkä kyllä hyvä testi! Paitsi se taitaa antaa aika herkästi haamua?
Joo mä olen ainakin saanut rsfu herkkään herkästi haamua muutamasti aiemmin vaikka en ollut raskaana.

Mä olen testaillut nyt kahdella testillä päivittäin (kaikkeen sitä kans rahansa laittaa), että pystyn seurata vahvistumista, Pregcheck ja tuo rsfu herkkä. Tuo herkkä on siitä kiva että siihen tulee aina vähän tummempi viiva kuin pc. :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:
 
3+4 alkaen taisin tehdä, puikkotesti on tältä aamulta puolen tunnin pissasta kun unohdin tehdä ekalla käynnillä 😅 digi näytti 4+2 rv4-5 joten pakko kai se on vaan uskoa 😅 menkkoja ei ehtinyt pillereiden lopetuksen jälkeen tulemaan mutta luulisin paikantaneeni oviksen
 

Liitteet

  • 20240812_112619.jpg
    20240812_112619.jpg
    1 MB · Katsottu: 38
Takaisin
Top