Huhtikuisten plussatestien kuvia

20240812_162458.jpgTöistä kun pääsin ja olin hakenut kuopuksen päiväkodista, käytiin alepassa ja sieltä nappasin taas yhden pregcheck paketin ja n. tunnin pidätyksellä tämä tehty. 🥰
 
Pitääpä itsekin testata uudelleen!
Jääny pieni pelko viime raskaudesta kun se meni kesken. Tosin se näkyi testissäkin haaleanq viivana vielä esim viikko kuukautisten poisjäännin jälkeen.. liekö siitä sitten ei tullut niin paljoa hormonia ja kehitys oli tyssännyt n viikolle 6 ja lopultahan alkoi vuotoa tulla.. alkuraskauden oireet eivät silloin olleet niin älyttömän voimakkaat, joten ajatelkaa niin ne, ketkä kärsitte pahoinvoinnista yms jo nyt, että se on vaan hyvä asia! Hormonia pukkaa kroppaan ja kehitys jatkuu normaalisti! ❤️🙂
 
Pitääpä itsekin testata uudelleen!
Jääny pieni pelko viime raskaudesta kun se meni kesken. Tosin se näkyi testissäkin haaleanq viivana vielä esim viikko kuukautisten poisjäännin jälkeen.. liekö siitä sitten ei tullut niin paljoa hormonia ja kehitys oli tyssännyt n viikolle 6 ja lopultahan alkoi vuotoa tulla.. alkuraskauden oireet eivät silloin olleet niin älyttömän voimakkaat, joten ajatelkaa niin ne, ketkä kärsitte pahoinvoinnista yms jo nyt, että se on vaan hyvä asia! Hormonia pukkaa kroppaan ja kehitys jatkuu normaalisti! ❤️🙂
Jep, sama homma, mäkin kaipaan oireita, viimeksi niitä ei tullut ja kans kehitys tyssäsi 6+0 😔
 
Viiva on vahvistunut. Kyllä tässä pitää alkaa uskoa, että raskaana ollaan 😍 toinen testi toki kuiva ja toinen märkä, mutta kyllä toi silti mielestäni vahvempi on kuin aiempi märkänä.
 

Liitteet

  • IMG_20240813_071115.jpg
    IMG_20240813_071115.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 28
Dpo14 tänään🥰
Uskaltaisikohan sitä jo luottaa ja soittaisi huomenna neuvolaan🥹
 

Liitteet

  • IMG_20240813_155856.jpg
    IMG_20240813_155856.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 26
Tässä kuivuneena dpo10-13 pregcheck ja rsfu herkkä.
Selkeä nousu hcg dpo12 ja dpo13 välillä🫢🌞
 

Liitteet

  • IMG_20240813_155619.jpg
    IMG_20240813_155619.jpg
    754.9 KB · Katsottu: 45
  • IMG_20240813_155555.jpg
    IMG_20240813_155555.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 46
Huh, tänään on mun mielestä selkeästi tummempi viiva, eilen ei näkyny juuri eroa ja alko stressata. Tänään on dpo14.
1000036950.jpg
Ja alle vielä kollaasia, nyt luovuin nyt aamutestailuista ja heitin vanhat menemään, nyt pelkät iltatestit jäljellä.
1000036951.jpg
 
Nyt täytyy ihan oikeasti lopettaa testaaminen 😄 5+1/dpo23 tänään, eilinen meni ahdistuksissa kun olin taas päättänyt edellispäivän haalistumisesta ja oireettomuudesta et tää oli tässä 😄

Ehkä mä nyt voin uskoa ja tänään aion varata sen neuvolan niin voin pitää tätä paljon konkreettisempana 🙏🏼
Pienet onnenkyyneleet tuli tuosta 3+ kun olin varma että sentään se näyttäisi vielä 2-3.

1000049614.jpg
 
Muokattu viimeksi:
20240814_174032.jpg

Tänään iltapäiväpissasta. Dpo20 rv4+6. Digin jos miehen kanssa ostaisi perjantaina, ja katsoisi mitä se näyttää..
Taas jomottaa nimittäin munasarjoja. Mietin jos huomenna yrittäisin saada neuvolasta jonku kiinni ja kysyisin että onko tää nyt ihan normaalia alkuraskauden jomotusta kun en muista tämmöstä aiemmista raskauksista...
 
Täällä tänään piirtyi kaksi viivaa testiin. Kotona pian 4kk ikäinen esikoiseni.
Jos nyt kaikki menee hyvin, niin meille tulee siis toinen huhtikuinen, vuoden erolla.

Vähän iloisen sekava fiilis. Esikoista tehtiin kaksi vuotta, kunnes tuli luomuna juuri ennen hoitojen aloittamista. Nyt esikoisen jälkeen ehti olla yhdet kuukautiset. Olemme toista halunneet ja toki tietoisesti olimme ilman ehkäisyä, mutta toivoin silti että olisin ehtinyt palautua täysin ennen tätä seuraavaa.

Katsotaan mitä tulevat päivät tuovat eteen, huomenna soitan neuvolaan.
1000023222.jpg
 
En tiedä, on tosin myös mahdollista että ne onkin dpot 11 ja 13. Aamuinen testi oli ihan samanvahvuinen kuin eilisen päivän eli ei voi nyt muuta kun vaan odottaa ja katsoa mihin suuntaan kehittyy...
 
Täällä tänään piirtyi kaksi viivaa testiin. Kotona pian 4kk ikäinen esikoiseni.
Jos nyt kaikki menee hyvin, niin meille tulee siis toinen huhtikuinen, vuoden erolla.

Vähän iloisen sekava fiilis. Esikoista tehtiin kaksi vuotta, kunnes tuli luomuna juuri ennen hoitojen aloittamista. Nyt esikoisen jälkeen ehti olla yhdet kuukautiset. Olemme toista halunneet ja toki tietoisesti olimme ilman ehkäisyä, mutta toivoin silti että olisin ehtinyt palautua täysin ennen tätä seuraavaa.

Katsotaan mitä tulevat päivät tuovat eteen, huomenna soitan neuvolaan.
View attachment 136172
Oho, vau! Jännää, aina välillä kuulee että toinen saa alkunsa helposti ja yllättäen, vaikka ensimmäistä ois yritetty vuosia.
 
20240815_043553.jpg


Siinä ne komeilee kaksi kirkuvaa punaista viivaa, ollaan kyllä todella onnellisia. ❤
Vähän jo lapsille puhunut ja kysellyt että mitä mieltä ovat, jos he saisivat pikkuveljen tai pikkusiskon? Esikoinen 8v tokas että ei kiitos, muuttaa kuulemma pois siinä vaiheessa. Kuopus 5v otti asian innokkaamin vastaan ja kysyi että saako keksiä sille nimen? 🤭
 
Dpo16 ja taitaa olla jo leffaviivat🫢
Mitä jos niitä onkin kaksi 😅 tuntuu jotenkin tosi aikaiselta et dpo16 ois jo näin vahvat viivat😯
 

Liitteet

  • IMG_20240815_164358.jpg
    IMG_20240815_164358.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 40
Dpo16 ja taitaa olla jo leffaviivat🫢
Mitä jos niitä onkin kaksi 😅 tuntuu jotenkin tosi aikaiselta et dpo16 ois jo näin vahvat viivat😯
Mä en oo nyt tänään vielä testannu, mut oletan et kans vähintään tommoset viivat 😅 ja esikoisesta oli kans ja silti "vaan" yksi kyydissä. Mua siis itseä ahdistaa ajatus et jos olis kaksoset, niin ajattelin sanoa jos sua lohduttaa yhtään 😁
 
Mun ymmärtääkseni viivan vahvuudesta/miten aikaisin on saanut plussan ei ilmeisesti voi päätellä onko tulossa kaksoset vai ei, ultra sen kertoo sitten. Todennäköisempää varmaan on, että on vain yksi.:Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Takaisin
Top