Huhtikuisten plussatestien kuvia

Montako testiä on jo tullut tehtyä? 😅 Mulla kolme takana, ekasta tein vain tasan yhden eikä käyny mielessäkään, et tekisin useampaa. Tänään melkein kysyin miestä tuomaan lisää testejä mut vastustin 🙈
Mää oon tehny nyt 10 testiä ja aijon tehä vielä yhen digin loppuviikosta, toiveena ois saaha siihen se +3 viikkoa 😅 alotin testaamisen siis dpo 8 jolloin oli vielä nega mutta heti dpo 9 näytti selkeetä haamua ja sen jälkeen teinki monta testiä päivässä siihen asti että uskoin todeksi 😆
 
Montako testiä on jo tullut tehtyä? 😅 Mulla kolme takana, ekasta tein vain tasan yhden eikä käyny mielessäkään, et tekisin useampaa. Tänään melkein kysyin miestä tuomaan lisää testejä mut vastustin 🙈
MONTA! Taisin alottaa joskus dpo 8 🤣 Ihan koska oli niin kovat kiinnittymisoireet! Mutta kyllä siellä dpo 9 alko jo haamu näkyä! Tänään aamulla tällainen! Toivottavasti tänään tulee digit postissa. Kyllä harmittaa nuo pc:n hailurat kun rfsu näytti niin kivan tummaa viivaa! Vaikka sitä paljon haukuttu, olisin kyllä niitä ennemmin ostanut. Ei tarvinut viivoja arvailla (vaikka en siihenkään olis kuitenkaan uskonut!) 😂IMG_1833.jpeg
 
MONTA! Taisin alottaa joskus dpo 8 🤣 Ihan koska oli niin kovat kiinnittymisoireet! Mutta kyllä siellä dpo 9 alko jo haamu näkyä! Tänään aamulla tällainen! Toivottavasti tänään tulee digit postissa. Kyllä harmittaa nuo pc:n hailurat kun rfsu näytti niin kivan tummaa viivaa! Vaikka sitä paljon haukuttu, olisin kyllä niitä ennemmin ostanut. Ei tarvinut viivoja arvailla (vaikka en siihenkään olis kuitenkaan uskonut!) 😂View attachment 135933
Ihmettelen kyllä itsekin melko hailuja viivoja pc 🤔 aikaisemmin se nimenomaan antanut varmat ja kirkuvat plussat.
 
Täällä viiva tummunut edes vähän 🥺🤞🏼 Olin kyllä heittämässä pyyhkeen kehään kun heräsin aamulla, ja totesin jo että tää testi tulee saamana mut vaan itkemään. 😂 Kaikki olemattomatkin oireet on hävinnyt eilisillan ja yön aikana, oli herätessä ihan normaali olo.

Viikkotestikin antoi 2-3 tuloksen, joten kai mä nyt uskon et ainakin vielä oon raskaana 🥺 En oo yleensä kovin kärsivällinen, että tää ainakin opettaa sitä kärsivällisyyttä 😄

1000049078.jpg
 
Täällä viiva tummunut edes vähän 🥺🤞🏼 Olin kyllä heittämässä pyyhkeen kehään kun heräsin aamulla, ja totesin jo että tää testi tulee saamana mut vaan itkemään. 😂 Kaikki olemattomatkin oireet on hävinnyt eilisillan ja yön aikana, oli herätessä ihan normaali olo.

Viikkotestikin antoi 2-3 tuloksen, joten kai mä nyt uskon et ainakin vielä oon raskaana 🥺 En oo yleensä kovin kärsivällinen, että tää ainakin opettaa sitä kärsivällisyyttä 😄

View attachment 135934
Ei oo oireita täälläkään! Odottelen vaan sitä digiä että saisin sen tekstin todistamaan asiaa 😂
 
Täällä viiva tummunut edes vähän 🥺🤞🏼 Olin kyllä heittämässä pyyhkeen kehään kun heräsin aamulla, ja totesin jo että tää testi tulee saamana mut vaan itkemään. 😂 Kaikki olemattomatkin oireet on hävinnyt eilisillan ja yön aikana, oli herätessä ihan normaali olo.

Viikkotestikin antoi 2-3 tuloksen, joten kai mä nyt uskon et ainakin vielä oon raskaana 🥺 En oo yleensä kovin kärsivällinen, että tää ainakin opettaa sitä kärsivällisyyttä 😄

View attachment 135934
Mää tässä just muistelin että esikoisen raskaudessa mulla alko järkyttävä pahoinvointi jo 5+1 ja nyt menossa tässä raskaudessa 5+5 ja ei mitään merkkiäkään pahoinvoinnista 😅 vähän pelottaa että mitä jos nyt ei ookkaan kaikki ok, mutta toisaalta haluan uskoa että raskaudet on vaan niin erilaisia keskenään.
 
IMG_1838.jpeg
Hetki sitten testattu päiväpissa! Ollut rakossa hyvin vähän aikaa. Sanoisin että jo yhtä vahva kun aamulla! Jos huomenna aamulla tämä pc vielä hailura niin menetän hermoni! 😅 Josko perjantaiksi kerkeäsi ne toiset testit että saan tekstin ja viikot!
 
IMG_1839.jpeg
Tässä VIIMEINEN aamun liuskatesti! Todettava se on, ettei tällä testillä kovin tummia viivoja tule. Varmistelen vielä viikot testillä ja sitten ehkä uskaltaisi varata aikaa varhaisultraan! 🥰
 
[url=https://aijaa.com/5IGhje][/URL]

Mustakin on näköjään tullut himotestaaja. Ekasta raskaudesta tein vaan yhden testin 😅 Mutta kesäkuussa mulla oli kemiallinen ja sen jälkeen jäi epävarmuus, että viivat alkaa haalistua pois. 😕

Tänään ainakin toistaiseksi on vahvistunut, dpo ehkä 14? En tikuttanut ovista, joten ei oo ihan varma. Ekan testin tein noin dpo 11 ja sen jälkeen oon testannut joka päivä 🙈
Vielä on 3 testiä jäljellä, jos niissä kaikissa edelleen vahvistuu saa mun testailut riittää.
 
20240805_195800.jpg
Maanantaina clearblue digital mittarilla saatu tämmöinen tulos.

Tässä alla eilen testattu rfsu liuska iltapäivä pissasta. Nyt on n. Rv 4+2.
20240808_163341.jpg

Taustaa sen verran että 2019 elokuussa syntyi meidän kuopus, lapsettomuushoidoilla sai alkunsa toisesta OI+inssi kierrosta vuonna 2018 marraskuussa. Kuopuksen syntymän jälkeen koettu yksi kohdunulkoinen raskaus 2021 huhtikuussa, jonka jälkeen ei ole yhtäkään positiivista raskaustestiä ole tullut. Kovasti toivottais että nyt olisi onnistunut ja raskaus etenisi normaalisti. Jännittää ihan hirveesti tällä hetkellä. Olimme jo valmistautunut lähtemään yksityiselle hoitoihin.
 
Hitaasti tummenee, mutta ainakin tummenee. Mulla on sellanen olo että tikutan varmaan vu saakka, en usko tähän hetkeäkään ennenkun nään että sielä oikeasti on jotain :tears:
Näyttökuva 2024-08-09 084936.png
 
Takaisin
Top