Huhtikuisten plussatestien kuvia

1000036679.jpg
Täällä vaikuttaa ihan hyvältä! Tykkään tästä PC-testistä, kun tää ei näytä kuitenkaan kauhean herkällä selkeää plussaa, eli siis kemiallisesta ei lähteny vahvistumaan koskaan. Toivotaan et kolmas kerta toden sanoo 🥰 jotenkin on optimistinen olo nyt tähän raskauteen jostain syystä!
 
20240808_203011.jpgmullakaan ei oo nyt kyllä kehuja antaa näistä pc testeistä, ei ne tämmösiä susia ollu ennen. Muut testit näyttää tällä hetkellä paremmin kun nää! Tässä on yli tiistai aamulta, keskimäinen keskiviikko aamulta ja alin torstai aamulta.
20240809_172154.jpg
Tässä on nyt tänään iltapäivästä puolentunnin sisään tehty clearblue viikkonäytöllinen ja rfsu herkkä. :)
 
View attachment 135995mullakaan ei oo nyt kyllä kehuja antaa näistä pc testeistä, ei ne tämmösiä susia ollu ennen. Muut testit näyttää tällä hetkellä paremmin kun nää! Tässä on yli tiistai aamulta, keskimäinen keskiviikko aamulta ja alin torstai aamulta.
View attachment 135996
Tässä on nyt tänään iltapäivästä puolentunnin sisään tehty clearblue viikkonäytöllinen ja rfsu herkkä. :)
Siis minäkään en saanut nuota viivoja kpvin vahvistumaan! Kovin niitä kehuttu mutta jopa kaikkien haukkuma rfsu näytti paremmin’ 🙄
 
IMG_1854.jpeg

Viimein sain sen varmistustestin tehtyä! Aivan uskomatonta että jo kolmannen kerran onnistuttiin heti ensimmäisestä yrityksestä. 🥰 Täytyy toivoa ettei mitään tule, kyllä sitä jo olettaa epäonneakin olevan matkassa.
 
Ja mie kun kuvittelin, et mun istukkahormoni oli vielä tosi alhainen, ku pc testi anto vain niin haileita viivoja! Varhainen testi anto vahvemman, mut kuvittelin sen johtuvan myöhemmästä ajasta 😅 esikoisen kohdalla tein vain yhden testin ja siihen pamahti kaks tosi selkeää viivaa noin sekunnissa! Selviski sit myöhemmin, et raskaus olikin ollut 4 vk pidemmällä ku luulin. Lapsen jo synnyttyä selvisi syykin, miksi en tiennyt olevani raskaana. Käyttämäni ehkäisyn jälkeen olis pitäny pitää tauko ennen yrittämistä, koska ehkäisy rengas saattoi aiheuttaa "kuukautiset" vaikka olinkin jo raskaana.
 
Ja mie kun kuvittelin, et mun istukkahormoni oli vielä tosi alhainen, ku pc testi anto vain niin haileita viivoja! Varhainen testi anto vahvemman, mut kuvittelin sen johtuvan myöhemmästä ajasta 😅 esikoisen kohdalla tein vain yhden testin ja siihen pamahti kaks tosi selkeää viivaa noin sekunnissa! Selviski sit myöhemmin, et raskaus olikin ollut 4 vk pidemmällä ku luulin. Lapsen jo synnyttyä selvisi syykin, miksi en tiennyt olevani raskaana. Käyttämäni ehkäisyn jälkeen olis pitäny pitää tauko ennen yrittämistä, koska ehkäisy rengas saattoi aiheuttaa "kuukautiset" vaikka olinkin jo raskaana.
No oli ne hyviä siitä ettei näyttänyt turhaa haamuja tai viivanpaikkoja! 😅 Olis vaan niin kiva ollut nähdä ne räikyvän punaiset viivat!
 
1000036708.jpg
Tän aamun testi näytti samanvahvuiselta ku eilisiltakin. Malttaispa testata vaan joka toinen pv 😅
 
Dpo11 pregcheck, viiva näkyy tänä aamuna vähän selkeämmin kuin eilen😍🫶🏻
 

Liitteet

  • IMG_20240810_125922.jpg
    IMG_20240810_125922.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 45
No oli ne hyviä siitä ettei näyttänyt turhaa haamuja tai viivanpaikkoja! 😅 Olis vaan niin kiva ollut nähdä ne räikyvän punaiset viivat!
Hyvä kyllä sekin! 😅 Ehdottomasti ennemmin hailurat viivat entä virheelliset viivat, vaikka sitä räiskyvän punaista viivaa jäin itekki vähän odottamaan 🤭
 
1000036721.jpg
Mä päivitän tänne taas, koska tää on mulle samalla arkisto, josta selailen et miten tää raskaus ja sen raskaushormonit kehittyi 😅 nyt on selkeästi tummempi viiva ku aamulla! 🤩 mulla oli onnistuneessa raskaudessa supertumma viiva jo dpo12, mutta onko näiden tarkkuus siis menny alaspäin oikeesti?
 
Kiinostaa tietää paljonko sulla nyt rv tai dpo? Että koska tuollaiset sai tikkuun? 🤣 En enää viitsi mennä ostamaan uusia 😅
Valitettavasti en tiedä :tears: Veikkaan 4+5. Kolme päivää sitten testasin vielä vaalean viivan. Tämä oli oma neljäs ja viimeinen testi :Face With Tears Of Joy:
 
Valitettavasti en tiedä :tears: Veikkaan 4+5. Kolme päivää sitten testasin vielä vaalean viivan. Tämä oli oma neljäs ja viimeinen testi :Face With Tears Of Joy:
Okei! Minä tein sen viimeisen, kuitenkin selvän hailuran, 4+0. Joten viikko melkein olisi siis pitäny mahdollisesti odotella 😂
 
Täällä alkaa olemaan jo ihan viittävaille tasavahvat viivat :smiling face with heart-eyes: Viikkotestiin tuli vielä 2-3, pitää malttaa muutama päivä odotella ja testata sit vielä. Mut jos nyt jo uskaltais pidentää testausväliä vaikka joka toiseen tai kolmanteen päivään :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Vähän tää oireitten väheneminen hirvittää, mutta viiva on jatkanut tummenemista vaikka oireet väheni jo muutama päivä sitten. Näyttökuva 2024-08-11 093318.png
 
View attachment 136045
Mä päivitän tänne taas, koska tää on mulle samalla arkisto, josta selailen et miten tää raskaus ja sen raskaushormonit kehittyi 😅 nyt on selkeästi tummempi viiva ku aamulla! 🤩 mulla oli onnistuneessa raskaudessa supertumma viiva jo dpo12, mutta onko näiden tarkkuus siis menny alaspäin oikeesti?
Vautsi sulla on kyl aikaisin jo tosi tummat viivat! 😍
 
Takaisin
Top