Himot ja ällötykset

Viimeisenä parina päivänä on ollut pientä pahoinvointia aamupäivisin, mutta varsinaisesti mikään ei vielä inhota. Aamukahvikin menee vielä ihan hyvin jopa tyhjään vatsaan. Jonkinlaista yleistä ruokahaluttomuutta on ollut havaittavissa, mutta tänään teki aivan todella paljon mieli iltaruoaksi tonnikalasalaattia ja kovaksi paahdettua ruisleipää kera hummus ja paprika, nam!
 
7+2: Yleisesti ottaen ensin ei tee mieli oikein mitään vaikka on kova nälkä. Sitten kun alkaa syödä, jokseenkin kaikki menee kyllä alas ja olo helpottaa. Jotenkin tulee vähemmästä täyteen ja iltapalalla syöty yksi sämpylä aiheuttaa ähkyn ja mahakipua :bored: Sitten taas ällötys palaa ennen nälkää, ja täytyy taas syödä jotain vaikka ei ole nälkä vielä kun lämpimästä ruoasta ei ole vielä kahtakaan tuntia.
 
Taisin tähän ketjuun tai johonkin muualle jo kirjoittaakin aiemmin, että oon yleensä ihan hirveä sokerihiiri. Ei ole sellaista määrää makeaa, joka ei uppoaisi. Paitsi nyt. Ei tee mieli niin yhtään mitään makeaa. Harkitsen just lähtemistä johonkin grillille, koska pakko saada makkaraperunat tai vähintään oikein kunnon suolaisia ranskalaisia :grin Pakastepitsakin menis paremman puutteessa :rolleyes:
 
Join tänään kahvia ja hyi hitto miten pahalta maistu :wtf: eilen kävin isolla kädellä ruokakaupassa ostaa kaikkea tarpeellista ruokaa, mutta tänään ei sit tehny mieli syödä yhtään mitään mitä oli ostanut! Piti lähtee lähikauppaan sit hakemaan uudet eväät :joyful:
 
Taisin tähän ketjuun tai johonkin muualle jo kirjoittaakin aiemmin, että oon yleensä ihan hirveä sokerihiiri. Ei ole sellaista määrää makeaa, joka ei uppoaisi. Paitsi nyt. Ei tee mieli niin yhtään mitään makeaa. Harkitsen just lähtemistä johonkin grillille, koska pakko saada makkaraperunat tai vähintään oikein kunnon suolaisia ranskalaisia :grin Pakastepitsakin menis paremman puutteessa :rolleyes:

Mä puolestaan en yleensä ole makean perään, mutta sunnuntaina teki kovasti mieli pannukakkua, joten sitähän piti sit tehdä. Mut sitten kun sitä oli, niin mun ei olekaan enää tehnyt mieli sitä o_O
 
Mulla kans makea tökkii pahasti. Senkin edestä tosin maistuu sitrushedelmät:) Kahvia juon enää aamulla kupillisen. Eilen maistui tosi hyvältä kaurapuuro voisilmällä.

Jotenkin tuntuu, että jatkuvasti on nälkä. Mutta sitten ei tunnu löytyvän mitään minkä saisi alas. Hedelmät ja marjat onneksi hyvin menee.
 
Klementiinit himottaa ihan kauheesti. Tonnikala ällöttää :depressed: meni hyvä salaatti ihan pilalle tonnikalan vuoksi xD kananmunan koostumus on myös aika yökkö!
 
Kirjaimellisesti kaikki ällöttää. Ehkä voisin syödä jotain klementiinejä tai viinirypäleitä ilman ällötystä. Tuntuu että koko ajan on nälkä mikä ei lähde syömällä. Ja aika hankalaa syödäkin kun kaikki ällöttää :laughing002 nyt pari päivää erityisesti kivennäisvedet on saanu yökköreaktion vaikka normaalisti menee melkeen litra päivässä. Kahvia menee enää yks kuppi aamuisin, varsinkin kahvin haju etoo todella paljon.
 
Hitsi kun on ollut tapana olla melkein puolipaastolla vapaapäivät, ei nälätä samalla tavalla kuin töissä eikä oikein muistakaan syödä. Nykyään se on virhe! :smiley-ashamed004
 
Täällä ruoka on maistunut ihan ok mutta yritäpä syödä samaa kaksi kertaa. :depressed: Jo pelkkä haju alkaa yököttää. Mulle pahoinvointi iskee pahiten vasta ruokailun jälkeen mutta vähän helpottaa, jos syö vaan pieniä annoksia. Ruisleipä paprikalla on nyt parasta.
 
Täällä meni ällötys siihen että ei oikein mitään tee :wtf: mieli paitsi tuoremehua ja hedelmiä :joyful:
Paha olo oikeastaan koko ajan, ennen syömistä, sen aikana ja jälkeen :meh: väkisin oon koittanut syödä, mikä on sekin kamalaa.
Vielä ei ole tarvinnut vessaan asti juosta mutta kyllä sekin on ollut lähellä,töissä jo zoomailin nopeinta reittiä vessaan :grin
 
Tutulta kuulostaa! Kahvi mullakin jäänyt pois, ei tee mieli enää ja jo se hajukin ällöttää. Mandariineja menis varmaan kilo, samoin viinirypäleitä...
 
Mikään ei maistu, kaikki kuvottaa. Joutuu pakottamaan itsensä syömään... :confused: Normaalisti tekee välillä mieli makeaa, mutta nyt ei ole tullut kuukauteen syötyä mitään herkkuja, ajatuskin ällöttää.:depressed: Tällä viikolla kaikki ruoka on vielä närästänyt, söi sitten kuumaa tai kylmää niin ylämaha kipuilee. :sad001
 
Miulla on syöminen suhteellisen samanlaista kun edellisessäkin raskaudessa . Leipää, rahkaa , hedelmiä :) tällee meni viimekski että alkuvaiheessa aloin syyä vähemmän, koska nälkä ikäänku katos ja ähky tulee nopeesti sit loppuraskaudessa syön kun hevonen :laughing002
 
Jääkaapin avaaminen oksettaa jos siellä muhii joku eilinen ruoka. Sanoin miehelle, että voisko se heittää vanhempia tuotteita pois, kun itsellä lentää laatta jos yritän. :grin
 
Jääkaapin avaaminen oksettaa jos siellä muhii joku eilinen ruoka. Sanoin miehelle, että voisko se heittää vanhempia tuotteita pois, kun itsellä lentää laatta jos yritän. :grin
Haha mä tein ihan saman. Eilen kun olin töihin lähdössä niin sanoin miehelle että voisko siivota jääkaapin ja heittää pois kaiken mikä edes saattaa olla pilalla :laughing025
 
Mua ällöttää myös ajatus ruuasta. Silti pakko syödä koko ajan tai olo tulee huonommaksi. Ja mähän haluaisin nyt syödä vaan lämpimiä pääruokia:)

Vetelin yhtenä päivänä 2 x kiinalaista ja kalakeitton. Tällaista ei kyllä viime raskaudessa ollut.:laughing002 En tiedä voiko johtua siitä, kun on lähes koko ajan kylmä olo. Tosi outoa
 
8+4 ja ruokahalu on kohentunut merkittävästi :hungry::grinEnsin ällöttää, mutta kun alkaa syödä niin aah, kaikki menee ja reilusti laughing6
 
Takaisin
Top