Himot ja ällötykset

Keitetty peruna maistuu aivan taivaalliselta! Yks päivä melkein itkin ilosta, kun haistelin kiehuvia perunoita :hilarious: Kahvinjuonti sen sijaan loppui eilen (6+0) kuin seinään - nyt pelkkä kahvin hajukin kuvottaa...
 
Täällä myös on kahvit juotu ainakin toistaiseksi :yuck:
Hyi hittolainen kun oksettaa ajatuskin. Alkoi varmaan rv5+4 paikkeilla ja nyt on aivan totaali yökötys kyseistä juomaa kohtaan.

Töissä ei tahdo olla mitään mitä syödä kun se kana inhottaa ja lohta en saa syödä. Juustoista en pidä. Eikä viitsit pelkää vihreää salaattia, tomaatteja ja viinirypäleitä syödä ruokatauolla kun muutenkin on kokoajan jonkunlainen nälkä :woot:

Täytyy siis alkaa ottaa omat eväät mukaan :joyful:
 
Muokattu viimeksi:
Ei oo ollu suoranaisia ällöttyksiä, mutta huomasin koiran kanssa lenkkeillessä jostain talosta tulevan epämiellyttävän ruuan hajun ja miehelle sitä ihmettelin, et mikäköhän noin pahalle haisee. Miehen mielestä oli paistettua sipulia ja hänen nenäänsä hyvä tuoksu.
 
Ei ehkä niinkään himo vielä, mutta mies kävi tänään pikaruokaa kotiin ja maistelin muutaman mikrossa lämmitetyn, nahistuneen ranskalaisen hänen lautaseltaan, ja oli ehkä parhaat ranskalaiset ikinä :laughing014

Muuten ei ole ollut vielä mitään himoja eikä inhotuksia. Kahvikin maistuu edelleen (olen jo pari kuukautta sitten vaihtanut lähes täysin kofeinittomaan).
 
Kaikki ällöttää ja etoo. Mutta pystyn syömää kyllä. Hedelmät maistuu tällähetkellä ! :p
 
Mulla on töissä jemmassa suolapähkinöitä ja jotain smoothiepusseja, pakko vähän napostella parin tunnin välein. Siinäpä pulma, kun ei tee mieli oikein mitään mutta pakko on jotakin ettei ällötys iske. Banaania ja viinirypäleitä menee myös. Toki oon pystynyt syödä normaalia ruokaakin, vähän väkisin ehkä, mutta välissäkin täytyy saada jotain :dead:
 
Mä olen tavallisesti varsinainen sokerihiiri ja rakastan kaikkia makeita herkkuja, suklaata meni varmaan lähes joka päivä. Nyt en halua mitään sokeripitoista, ajatuskin oksettaa laittaa mitään makeaa suuhun. Tällä hetkellä tekee mieli suolaisia juttuja ja jostain syystä kylmiä marjoja tai vihanneksia. Esim. kirsikkatomaatteja, kurkkua, kylmiä omenan lohkoja, jäisiä vadelmia yms. :happy:
 
Mä olen tavallisesti varsinainen sokerihiiri ja rakastan kaikkia makeita herkkuja, suklaata meni varmaan lähes joka päivä. Nyt en halua mitään sokeripitoista, ajatuskin oksettaa laittaa mitään makeaa suuhun. Tällä hetkellä tekee mieli suolaisia juttuja ja jostain syystä kylmiä marjoja tai vihanneksia. Esim. kirsikkatomaatteja, kurkkua, kylmiä omenan lohkoja, jäisiä vadelmia yms. :happy:

Kuulostaa terveelliseltä! Toivottavasti mullekin tulee tollaisia himoja pian! :p
 
Siis syömisestä on kadonnut nautinto, siitä on tullut suoritus :bored:

Tää on muuten ihan totta! Ja ei ole yhtään kiva fiilis tämä:stop:

Mitään ei tee mieli, ainoa mitä pystyy syömään jotenkuten hyvällä mielellä on paahtoleipä, omena ja viinirypäleet. Lämmin ruoka menee pitkin hampain kerran päivässä.

Konkarit kertokaa, helpottaako tämä ekan kolmanneksen jälkeen vai voiko jatkua koko raskauden ajan? :dead:
 
Luulen että itellä tämä tulee vaan pahenemaan, koska vasta 6+0. Ja kohta on joulu ja kaikki herkut :smiley-angry017 Toivotaan että on parempi olo silloin jo :smiley-ashamed004
 
:Heartred PERUNA ! Tuo ihana lisuke!

Ihan missä muodossa vain! Keitettynä ehkä paras! :notworthy
 
Takaisin
Top