Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Valvoin viime yönä taas pari tuntia, ja nälissäni mietin niitä ohuita ruispaloja. Siihen päälle kun sipaisee reteen kerroksen oivariinia ja sitten juustoa ja ohuita tomaattisiivuja... Ai että! Syökää joku sellainen voileipä mun puolestani!!
Valvoin viime yönä taas pari tuntia, ja nälissäni mietin niitä ohuita ruispaloja. Siihen päälle kun sipaisee reteen kerroksen oivariinia ja sitten juustoa ja ohuita tomaattisiivuja... Ai että! Syökää joku sellainen voileipä mun puolestani!!
Mua ei oikeestaan ällötä mikään erityisesti, mut mun ruokahalu on vähän kateista. Lähes kaikesta semmonen fiilis, et "nääh, ei tee mieli.." no jotain on pakko tietty syödä, ja jos on tullut pidempi tauko syömisestä niin alkaa himottaa siis ihan perus suolasipsit dipillä.. mut muuta ei sit teekkään mieli
En tiedä mikäköhän tulisieluinen tyyppi kasvaa masussa (tai ainakin toivottavasti kasvaa!), kun ainoat ruoat mitä voin oikein edes kuvitella tekevän mieli ovat tacot, tortillat ja chili con carne