Himot ja ällötykset

Dallaspullat ja vichy... hiilihappojen ystävä en ole, enkä juurikaan pullien mutta kyllä vaan maistuu nyt :hilarious:
 
Minä oon muutaman päivän himoinnut luumuhilloa, voisin syödä sitä suoraan purkista vaikka kuinka paljon :joyful:
 
Mikään ei oikein himota, eikä kyllä ällötäkkään, mutta ruoka ei vaan oikein maistu, eikä varsinkaan tee mieli mitään itse tekemää. Aika pitkälti mennään siis valmis/ulkoruokinnalla, mikä ei tietenkään ole hyvä pidemmän päälle. Nyt jo paino noussut 2.5kg pariin viikkoon :nailbiting:.
 
Muakin ällöttää melkein kaikki ja paha olo pitkin päivää. En oo vielä onneksi joutunut oksentamaan, mutta monesti on lähellä ollut. Tosi vaikeaa suunnitella ruokia, kun ei oikein ennalta osaa sanoa mikä menee alas ja mikä ei. Meidän lähi-opiskelijaravintolassa oli eilen quornia curry-omenasoosissa ja se on ollut ihan mun lempparia aiemmin. Ei oo enää. En pystynyt syömään sitä ollenkaan.
 
Siis vesi ajatuksena oksettaa, ei aina, mutta usein. Pakko on vaan juoda :yuck::woot:
 
Mä tilasin ne salmiakit ja söin niitä kerran tai kaksi ja nyt ei tee yhtään enää mieli :wtf:
Nyt sitten maistuisi pehmeät hedelmäkarkit, joita en ikinä normaalisti syö :wacky:
 
Melkein kaikki ruoka maistuu oudolle ja aiheuttaa hirveää närästystä. :confused: Sanoinkin miehelle, että mulle on ihan sama mitä syödään kun lempiruuatkin maistuu hirveältä ja kaikki syöminen (ja myös syömättömyys) aiheuttaa vaan kipua. :sad001 Ruoka uppoaa kyllä ihan hyvin ja lievittää vähän pahoinvointia mutta yksinkertaisesti kaikki maistuu vaan jotenkin kummalliselta, kuin mauttomalta pahvilta. Tätä on jatkunut nyt kuukaiden, toivottavasti makuaisti palautuu pian normaaliksi eikä tää jatku koko raskauden ajan...
 
Valvoin viime yönä taas pari tuntia, ja nälissäni mietin niitä ohuita ruispaloja. Siihen päälle kun sipaisee reteen kerroksen oivariinia ja sitten juustoa ja ohuita tomaattisiivuja... Ai että! Syökää joku sellainen voileipä mun puolestani!!
 
Mua ei oikeestaan ällötä mikään erityisesti, mut mun ruokahalu on vähän kateista. Lähes kaikesta semmonen fiilis, et "nääh, ei tee mieli.." no jotain on pakko tietty syödä, ja jos on tullut pidempi tauko syömisestä niin alkaa himottaa siis ihan perus suolasipsit dipillä.. mut muuta ei sit teekkään mieli :rolleyes:
 
Valvoin viime yönä taas pari tuntia, ja nälissäni mietin niitä ohuita ruispaloja. Siihen päälle kun sipaisee reteen kerroksen oivariinia ja sitten juustoa ja ohuita tomaattisiivuja... Ai että! Syökää joku sellainen voileipä mun puolestani!!

Oon pahoillani, mutta yhyyy mun nielurisat alkoi heti nykimään tästä :sour:
 
Mua ei oikeestaan ällötä mikään erityisesti, mut mun ruokahalu on vähän kateista. Lähes kaikesta semmonen fiilis, et "nääh, ei tee mieli.." no jotain on pakko tietty syödä, ja jos on tullut pidempi tauko syömisestä niin alkaa himottaa siis ihan perus suolasipsit dipillä.. mut muuta ei sit teekkään mieli :rolleyes:

Sama homma täällä! Tällä viikolla sain sentään tehtyä pari ateriaa itse, viime viikko meni lähinnä ulkoruokinnalla ja valmisruoilla, kun ei mitään tee mieli. Yleensä voin syödä samaa ruokaa vaikka koko viikon putkeen, mutta nyt ei oikein sama ruoka uppois millään uudelleen :depressed:
 
Mulla alkaa olla koko ajan nälkä. Ruoka ällöttää oikeestaan vaan jos oon ollut liian pitkään syömättä, muuten uppoaa kyllä melkeinpä mikä vaan ja aika suuria määriäkin tulee syötyä vaikka ruokailu onkin hidasta. Liian nopeasti jos syön tulee myös paha olo. Nyt 10+1
 
En tiedä mikäköhän tulisieluinen tyyppi kasvaa masussa (tai ainakin toivottavasti kasvaa!), kun ainoat ruoat mitä voin oikein edes kuvitella tekevän mieli ovat tacot, tortillat ja chili con carne :think005
 
En tiedä mikäköhän tulisieluinen tyyppi kasvaa masussa (tai ainakin toivottavasti kasvaa!), kun ainoat ruoat mitä voin oikein edes kuvitella tekevän mieli ovat tacot, tortillat ja chili con carne :think005

Siis mulle kans maistuu tuliset ruoat nyt! Maistuu ne kyllä muutenkin, mutta kun nyt kerran mainitsit tacot, tuli melkein pakottava tarve tehdä (ja siis toki syödä kans) niitä. Kaapissa oiskin vähän vegaanista kreikkalaista jogurttia kastikkeeksi, ja kun on yks ainesosa, niin totta hitossa se on sopiva syy ostaa 20e kaikkee muuta mitä niihin tacoihin haluu työntää :D

Mua kyllä etoo todella moni ruoka, joten tosi mielellään laitellaan sit aina sitä ruokaa, mikä kulloinkin tuntuu mulle uppoavan. Toisaalta jotenkuten saa syötyä useimpia ruokia, mutta mieluumminhan sitä syö sellaista, mikä maistuu kuin jotain mikä kyllä menee mut etoo mennessään.
 
Mulla on uutena himotuksena paahtoleipä. Eilen melkein itkua väänsin illalla kun en tiennyt mitä olisin syönyt iltapalaksi, kun kaikki tuntui jotenkin vastenmieliseltä. Sitten löysin pakastimesta paahtoleipää ja jestas se oli hyvää, piti syödä neljä viipaletta yhdellä kertaa ja aamulla toiset neljä :joyful: Kaupastakin piti hakea iso paketti paahtista, jospa sillä muutaman päivän pärjäisi. :grin
 
Takaisin
Top