Himot ja ällötykset

Mulla ei oo ikinä mennyt niin paljon paahtoleipää kuin nyt, paahdettuna ja voita päälle :p meillä pitää myös olla koko ajan iso pussi kotona.

Eilen oli taas pienen tauon jälkeen oikein kunnon ällötykset koko illan :depressed: alkaisi jo riittää. Tänään 11+5.
 
10+0 ja makuaisti on alkanut palautua, jes! :woot: Kaikki raikas ja viileä maistuu hyvin... mandariinit, omenalohkot ja jogurtti/rahka. Jouluksi tekisi mieli hankkia saaristolaisleipää mutta sitä ei taida löytyä gluteenittomana (ja vaikka löytyisikin niin tähän mennessä kaikki kokeilemani glutteleivät on olleet pahanmakuisia :depressed:), joten pitää varmaan leipoa itse...
 
10+0 ja makuaisti on alkanut palautua, jes! :woot: Kaikki raikas ja viileä maistuu hyvin... mandariinit, omenalohkot ja jogurtti/rahka. Jouluksi tekisi mieli hankkia saaristolaisleipää mutta sitä ei taida löytyä gluteenittomana (ja vaikka löytyisikin niin tähän mennessä kaikki kokeilemani glutteleivät on olleet pahanmakuisia :depressed:), joten pitää varmaan leipoa itse...

Pirkka gluteeniton saaristolaisleipä oli yllättävän kiva, muistaakseni viime vuonna tuli sitä maistettua. Eihän se ihan sama ole, mutta kelpasi minullekin joka en tarvitse gluteenitonta. Onneksi löytyy runsaasti ohjeita jos mielummin leipoo itse. :happy:
 
Tänään upposi rosmariini-linssi-maissikakut voilla ja juustolla, 6 kpl ahmaisin kerralla, kyseiset maissikakut on tähän asti lojuneet kaapin perällä hätävarana, viikonloppuna oli pakko saada kaksi kertaa yhtä tiettyä pakastepizzaa (Ristoranten Tonnoa) :grin
Muuten ruoka uppoaa melko nihkeästi ja mielihalutkin alkaa sitten helposti ällöttämään kun niitä on paristi syönyt.
 
Kurkkua leivän päälle! Viikonloppuna vedettiin grillisipsejä ja cola-bbq-dippiä, voi autuus :hungry:
 
Eilen illalla söin pelkkää valkoista riisiä ja soijakastiketta, kun oli vähän huono olo. Tänään harmittaa ettei sitä oo taas :p vaikka ei ookaan enää niin huono olo, oli hyvää!
 
Kurkkua leivän päälle! Viikonloppuna vedettiin grillisipsejä ja cola-bbq-dippiä, voi autuus :hungry:

Mulle on olleet maustetut sipsit ihan kauhea ällötys koko ajan, oikein kovasti puistattaa pelkkä ajatuskin :wtf: tää on ihan pöljää :hilarious:
 
Tänään upposi rosmariini-linssi-maissikakut voilla ja juustolla, 6 kpl ahmaisin kerralla, kyseiset maissikakut on tähän asti lojuneet kaapin perällä hätävarana, viikonloppuna oli pakko saada kaksi kertaa yhtä tiettyä pakastepizzaa (Ristoranten Tonnoa) :grin
Muuten ruoka uppoaa melko nihkeästi ja mielihalutkin alkaa sitten helposti ällöttämään kun niitä on paristi syönyt.

Mulla oli kans tonnikalapizzavaihe :woot: enää ei puhettakaan :shifty:
 
Sen oon huomannut, että pelkkä aamupala ei juurikaan lohduta. Ällö olo palaa jo siinä vaiheessa kun saavun työpaikalle. Kun saa lopulta lounaan syötyä, olo helpottaa paremmin ja pysyvämmin.
 
Sen oon huomannut, että pelkkä aamupala ei juurikaan lohduta. Ällö olo palaa jo siinä vaiheessa kun saavun työpaikalle. Kun saa lopulta lounaan syötyä, olo helpottaa paremmin ja pysyvämmin.

Samoin! Joskus tuleekin syötyä se lounas (tai siis eka lounas) jo klo10 maissa, että olo korjaantuis....
 
Mä vetelin tossa yks päivä himooni keitettyjä pakastettuja katkarapuja limemehuu dipattuna:hilarious: luin myös jotain raskaushimo listaa, missä mainittiin nakit dipattuna banaanijuguu ni kuulosti omaan korvaa kokeilun arvoselta jutulta, tosin en oo viel ehtiny:grin
 
Samoin! Joskus tuleekin syötyä se lounas (tai siis eka lounas) jo klo10 maissa, että olo korjaantuis....

Sama, pakko syödä 2-2,5h välein, että olo pysyy siedettävänä. Syön aamupalan puol kasi, ekan lounaan jo kympin aikaan, tokan puol yhdeltä ja kolmelta välipalan... sit voikin jo alkaa odotella ekaa ja tokaa iltaruokaa sekä iltapalaa. :grin
 
Sama, pakko syödä 2-2,5h välein, että olo pysyy siedettävänä. Syön aamupalan puol kasi, ekan lounaan jo kympin aikaan, tokan puol yhdeltä ja kolmelta välipalan... sit voikin jo alkaa odotella ekaa ja tokaa iltaruokaa sekä iltapalaa. :grin

Aamuvuoroissa syön kotona jotain klo 5 (näin aikaisin on tosi vaikea syödä kunnolla, mut pakko jotain syödä että pääsee edes töihin asti tuupertumatta) , sit töissä vähän jotain ennen klo 7. Lounas 10-11 välillä ja sit joku välipala 13 maissa.... Sit kun kahdelta pääsen töistä oon jo ihan nälkään nääntymässä. :hilarious:
 
Olipa ihanaa syödä kebabia grilliltä pitkästä aikaa ihan nautinnon eikä ällötyksen kera. Muut mausteiset ei mee, mutta tuo pelasti yhen autoreissun. Hellu haki mäkkärisafkaa samalla siinä automatkalle, niin hyvä ettei oksennus tullu ku haistoin juustohampparin. :hilarious:

En kestä mitään normaaliarjen hajuja yhtään vieläkään, ihmisen ja koiran pierut saa aikaan ihan hirveän oksetuksen, kuten myös tupakanhaju, tuore kahvi, juusto (myös maulta), sipsit, voipopparit :dead:

Mandariinit ja amppari mehujää on ollu käteviä, kuten myös jääkylmät pillimehut :happy: riisi ja kanakastike ilman kommervenkkejä menee alas, kaikki muu maistuu oudolle.
 
Kahvia en ole juonut moneen viikkoon enää, mutta tuli himo kahvikiisseliin ja siitä piti tehdä ja sitä varten ostaa kofeiinitonta kahvia. Olipa hyvää :p
 
Kuulostaa mielenkiintoiselta tuo kahvikiisseli Jansson:)

Täällä edelleen maistuu klementiinit ja joku aiemmin mainitsikin riisipiirakat! Nam! Jäisiä
marjoja imeskelen yleensä iltaisin huonoon oloon. Muuten pitää tosiaan olla parin tunnin välein syömässä tai olo menee ihan järkyksi.

Uutta on, että välillä tekee nyt mieli myös makeaa (esim nallekarkkeja mitä en normisti ikinä syö).. Mikä pari viikkoa sitten oli ehdoton ei.
 
Ei himota eikä ällötä mikään . Kaikki oikeestaa menee. Välillä huomaan et verensokerit laskee liian alas kun ei kerkeä välttämättä töissä syödä, niin silloin pitää ottaa limpparia tai jtn et saa tilanteen korjattua ja tajuaa järjestää itellee ruokaa :grin
 
Oon juonut enimmäkseen vaan hiilihapotettua vettä(kiitos sodastreamer) kun tavallinen vesi ei vaan maistu(ällöttää ajatuskin) , en tiedä mikä tossa hiilihapotetussa hanavedessä sitten on että sitä voi juoda loputtomasti.
Hampaiden pesu ja suuvesi on aiheuttanut jo hetken yökkäyksiä, hammastahna maistuu kamalalle ja samoin suuvesi, pelkkä hammasharjan ajattelu alkaa oksettamaan :wtf: tosi mukavaa kun kuitenkin pyrkinyt pesemään hampaat kahdesti päivässä..
Tänään alkoi tehdä mieli kefiiirä tai piimää, pitänee lähteä huomenna kaupasta hakemaan :woot:
 
Takaisin
Top