Himot ja ällötykset

Sushi (syön kasvis sushia, ei kala)
Salmiakki ⚫ (syön edelleen, namia!)
Salaatti (alkuraskaudesta asti söin paljon, nyt ei paljon)
Coca-Cola (juon aika usein)
Subway (ostan yleensä jos käyn hoitamassa asioita)
Suklaata (syön päivittäin)
Jäätelö

Varmasti löytyy muutakin mutta ei tuu mieleen nyt..
 
Alkuraskaudessa oli koko ajan nälkä ja mieliteot oli sellaisia lähes pakottavia. Liharuoat tuli ruokavalioon monen vuoden tauon jälkeen, mutta itse en niitä laita. Sitrushedelmät ja marjat maistuu. Nyt mieliteot pystyy halutessaan ohittamaan, jos kohdistuu liian tiuhaan esim karkkiin. :wink
 
Mulla ei oikeastaan ole enää kauheasti mitään mielihaluja, ihanaa vaan kun ruokaa pystyy vihdoin syömään ilman että kaikki ällöttää :joyful: vaikka tosin närästyksen takia annoskoot on pidettävä tosi pieninä nyt..
Sushia tekisi tosin mieli syödä mutta en ole syönyt edes niitä mitä saisi syödä kun olen niiden kanssa ehdottomasti kaikki tai ei mitään - tyyppi, haluan syödä niitä ihan kaikkia joten nyt joutunee odottamaan että raskaus on "lusittu" loppuun :hilarious:
 
Himoitsen mämmiä :grin Ja karkkia ja kaikkea mahdollista hyvää suolaista ja makeaa ja rasvaista :sad015 Alkuraskaudessa himot olivat paljon terveellisemmät, eikä karkkia tehnyt mieli juurikaan. Nyt on tilanne kääntynyt ympäri.
 
Himoitsen mämmiä :grin Ja karkkia ja kaikkea mahdollista hyvää suolaista ja makeaa ja rasvaista :sad015 Alkuraskaudessa himot olivat paljon terveellisemmät, eikä karkkia tehnyt mieli juurikaan. Nyt on tilanne kääntynyt ympäri.
Sama täällä, söisin kaikkea suolaista ja makeaa herkkua kokoajan, paitsi mämmiä en himoitse :joyful:
 
Takaisin
Top