Himot ja ällötykset

Nälkää on koko ajan, vaikka ilallinen syöty, tunnin päästä nälkääää:whacky011 häiritsevä. Huomasin myös, että juusto maistu jotenkin tosi hyvälle :smiley-bounce012
Edellinnen raskaus oli hankala: en voinut syödä mitään lämmintä, kaikki piti olla ihan kylmä. Joka ilta oli taistelu, mitä minä syön illaks, kun kaikki oksetti. En voinu edes lihatiski ta pikaruoka tiski edessä seisoo, oksetti koko ajan. Sellaista oli pari kk. Ehkä nyt pääsen tällaisestä.:smiley-angelic001
 
Eilen illalla katseltiin telkkaria ja vähän naposteltiin popcorneja, kun yhtäkkiä kuvittelin haistavani pullan tuoksun. Eihän siinä kerta kaikkiaan auttanut muu kuin lähteä kaivamaan pakastimesta pari pullaa :oops: Enkä normaalisti edes kovin välitä pullasta. Isännällä oli hauskaa :grin
 
Dippasin täällä kurkkuja kolmen sipulin dippiin. Kurkut loppui, joten päätinkin rueta lusikoimaan kermaviilidippiä sellaisenaan.

Mieskin totesi, että ootkohan sä raskaana. :laughing001

Ai että kolmen sipulin dippi on herkkua!
 
Dippasin täällä kurkkuja kolmen sipulin dippiin. Kurkut loppui, joten päätinkin rueta lusikoimaan kermaviilidippiä sellaisenaan.

Mieskin totesi, että ootkohan sä raskaana. :laughing001

Ai että kolmen sipulin dippi on herkkua!
Kiitos tästä! Nyt rupes itteeki himottaa dippivihannekset! :hilarious: Mut kolme yövuoroo edes ni ei ny sit oo oikee fiilistä. Jos sit sunnuntaina vielä himottaa
 
Minä oon yleensä ihan hirveä sokerihiiri ja mussutan monta kertaa viikossa jotain makeaa. Mutta nyt raskauden aikana ei oo tehnyt yhtään mieli mitään sokerista! Pääsisinköhän raskauden avulla irti sokerikoukusta :hilarious: Muuten ei oo tullut vielä mitään erikoisuuksia, paitsi yhtenä päivänä oli pakko saada mustikkamehukeittoa. Yleensä en niitä juo ollenkaan.

Ällötyksiä, yleensä oon syöny maustamatonta jogurttia melkein päivittäin, mutta se meinaa vähän ällöttää ajatuksenakin enkä oo sit syönyt niitä ollenkaan. Leipää syön paljon (liikaa) kun sitä on pystynyt helposti syödä, pitäisi keksiä jotain sen tilalle..
Työkaverilla oli eilen eväänä jotain kaaliruokaa ja se ruoka alkoi ällöttää minua ihan hirveästi, piti lähteä tekosyyn varjolla eri huoneeseen :lurking:
 
Mun tekee ihan kamalasti mieli kaikkea kiellettyä, kuten raakoja pihvejä, raakaa naudanjauhelihaa, sushia, graavilohta, mätileipiä, lakua ja salmiakkia! :hungry::hungry::hungry: Äääks! Täytyykin mennä samantien ottamaan rautalisää. Olen järkeillyt, että mun raa'an lihan himoni kielii tyhjistä rautavarastoista.
 
Mun tekee ihan kamalasti mieli kaikkea kiellettyä, kuten raakoja pihvejä, raakaa naudanjauhelihaa, sushia, graavilohta, mätileipiä, lakua ja salmiakkia! :hungry::hungry::hungry: Äääks! Täytyykin mennä samantien ottamaan rautalisää. Olen järkeillyt, että mun raa'an lihan himoni kielii tyhjistä rautavarastoista.

Sushia kyllä voi syödä kunhan valitsee sellaisia missä ei kiellettyjä ainesosia :)
 
Kauhea makeanhimo koko ajan! En ole ikinä ollut edes mitenkään makean perään (esim ketolla oleminen ei ole mikään ongelma ollut mulle), aina enemmän suolaset ollu mun juttu! No nyt on pitäny ostaa karkkipussi kaappiin makeanhimoja varten :smiley-ashamed008:laughing025
 
Hei, mites on, mitä syötte aamupalaksi? Onko Suomessa kielletty leikkeleiden syönti ilman lämmitystä? Täällä on, joten aamupalaksi on tullut tähän mennessä syötyä usein lämpimiä voileipiä, mikä on ihan jees, mutta ei kuitenkaan ihan sama kuin lämmittämätön voikkari, mikä siis on mun lemppari aamupala normisti. Aamupala ideoita otetaan vastaan!
 
Hei, mites on, mitä syötte aamupalaksi? Onko Suomessa kielletty leikkeleiden syönti ilman lämmitystä? Täällä on, joten aamupalaksi on tullut tähän mennessä syötyä usein lämpimiä voileipiä, mikä on ihan jees, mutta ei kuitenkaan ihan sama kuin lämmittämätön voikkari, mikä siis on mun lemppari aamupala normisti. Aamupala ideoita otetaan vastaan!

Pakko yrittää jotain saada alas, joten yleensä jotain smoothieta, tuoremehua, leipää juustolla, jugurttia/rahkaa... Mitä olis helppo oksentaa :hungover: puuro ois ihan jees mut en voi syödä oikein mitään lämmintä, kylmä uppoaa paremmin..
 
Hei, mites on, mitä syötte aamupalaksi? Onko Suomessa kielletty leikkeleiden syönti ilman lämmitystä? Täällä on, joten aamupalaksi on tullut tähän mennessä syötyä usein lämpimiä voileipiä, mikä on ihan jees, mutta ei kuitenkaan ihan sama kuin lämmittämätön voikkari, mikä siis on mun lemppari aamupala normisti. Aamupala ideoita otetaan vastaan!

Syön kyllä kalkkuna- ja kinkkuleikettä, muistaakseni vain meetvursti, parmankinkku ja raa'at jutut on täällä kiellettyjä. Aamulla paahdettu paahtoleipä ja voi on ollut parasta tähän mennessä, myös vähemmän/miedosti makeutetut jogurtit toimii.
 
Täällä ei ole mitään ruokahimoja vielä mutta sen sijaan kahvinjuonti loppui kun seinään reilu viikko sitten, nyt eilen loppui lihansyönti kun ihan kaikki liha alkoi ällöttää... Koitan tässä nyt miettiä mitä sitä saisi syötyä.
 
Kahvia ei ole tullut juotua kauheesti nyt muutamana viikkoon, tänään oli töissä pakko vähän siemailla kun kuuluu työnkuvaan. Kyllä sitä pystyi juomaan eikä ollut erityisen pahaakaan, mutta pahoinvointia se tuntuu kyllä voimistavan useaksi tunniksi.
 
Mulla on kans kahvi jääny vähemmälle, pystyn kyllä juomaan mutta ei vaan tee mieli... Muuten mulla uppoo kyllä ihan kaikki ruoka, ei mitään ällötyksiä mitään kohtaan :woot: nälkä onkin ehkä selvin oire mikä on nyt ilmenny, aamulla herätessä nälkä, parin tunnin välein nälkä. Ihan sama miten ravitsevasti syö niin nälkä :joyful: liikun kyllä paljon eli kulutustakin on. Ketoruokavalion avulla pääsin eroon sokerista ja herkuista, eikä niitä ole onneksi tehnyt kauheesti mieli.
 
Mulla on kans kahvi jääny vähemmälle, pystyn kyllä juomaan mutta ei vaan tee mieli... Muuten mulla uppoo kyllä ihan kaikki ruoka, ei mitään ällötyksiä mitään kohtaan :woot: nälkä onkin ehkä selvin oire mikä on nyt ilmenny, aamulla herätessä nälkä, parin tunnin välein nälkä. Ihan sama miten ravitsevasti syö niin nälkä :joyful: liikun kyllä paljon eli kulutustakin on. Ketoruokavalion avulla pääsin eroon sokerista ja herkuista, eikä niitä ole onneksi tehnyt kauheesti mieli.
Ihan mielenkiinnosta kysyn että oletko edelleen ketoruokavaliolla vai oletko siirtynyt hiilareihin?
Menee vähän ohi aiheen mutta itseäni kiinnostaa. Olin viine keväänä 6kk ketolla ja olo oli mitä mahtavin. Otin hiilarit ja lautasmallin mukaan takaisin kun alotettiin yritys, nyt rv 7+0.
 
Ihan mielenkiinnosta kysyn että oletko edelleen ketoruokavaliolla vai oletko siirtynyt hiilareihin?
Menee vähän ohi aiheen mutta itseäni kiinnostaa. Olin viine keväänä 6kk ketolla ja olo oli mitä mahtavin. Otin hiilarit ja lautasmallin mukaan takaisin kun alotettiin yritys, nyt rv 7+0.

Oon nyt joutunut antamaan vähän periksi hiilareille. Maha jymähti yhtäkkiä ihan täysin, mikä on mulle ihan uutta :joyful: yritän mennä nyt vähähiilarisella ruokavaliolla, koska suolisto ei kestä "normaalia" ruokavaliota, eikä varsinkaan sokereita. Mutta onneks karkin ja makean himo on ainakin toistaseksi pysynyt poissa :rolleyes:
 
Takaisin
Top