Himot ja ällötykset

Uuniruisleipiä joissa päällä tonnikalaa, suolakurkkua ja juustoa :cool: kyl maistuu maukkaalta :wink
 
Mul on joku raparperivillitys. En nyt tiiä tekeekö mun niin paljo sitä ees mieli, mut mun tekee mieli tehdä raparperista kaikkea, sunnuntaina tein sellasen herkkupiirakan raparperista ja nyt haaveilen rapaperihillon, vispipuuron ja kukon tekemisestä. Ja sit siitä vois tehä mehuaki tai sellasta siman tapasta ihanan raikasta juomaa jajaja :p
 
mua himottas tehdä hampurilaisia alusta loppuun ihan itse ja toinen mitä himottas kokeilla leipoo on patonki...
 
Mulla yleensä kaikki roskaruoka himottaa, mutta tällä hetkellä ajatuskin kuvottaa (paitsi hesen minikanahampurilainen :wink) Kai se on ihan hyvä, ettei sitä roskaruokaa tee mieli. Viime aikoina pop on ollut piimä ja nuudelit (erikseen tietty).

Äsken tein onessani lasagnea ja kun lasagnelevyä vähän painoin sieltä kuului sellainen "slurps" ja olin heti että ei yök. Onneksi olen niin nälkäinen että pakko tuota lasgnea on kuitenkin saada heti kun vain on valmista. :p
 
Täällä näköjää samoja himoja :D viime viikolla tein kaalilaatikkoa ja tänään aattelin vielä raparperipiirakan tekasta :)
 
hillitön sokerihimo (tahtoo karkkia) koko ajan päällänsä vaikka oonki koettanu sokereita koko ajan vähentää niin tuntuu vaan että yltyy vaan mitä vähemmän syö ja sitten tulee sorruttua syömään jotain sokerista :angry5
 
Mulleki alkanu äryttävästi taas kaikki maistumaan, sokeriin ei vielä oo himoa, mut pystyy kuitenkin herkkuja syömää ilman et yhtää enää ne ällöttäs :angry3
 
Maajo, mullakin lähes jatkuva sokerinhimo! Yrittäny hillitä sitä mehujäillä. Pitäs kaupungissa käydä etsimässä jätsikimuotteja, että sais ite tehtyä pakkaseen mehujäitä :) tulis vähä halvemmaksi..
 
Siiseliini: onneksi en oo ainut, mä en ees mehujäätä syö... saa nähä mikä äklö olo on ens viikolla kun nyt viikonloppuna on kahdet juhlat
 
Täälläkin yksi sokerin himoinen! Ahdistavaa tämä, kokoajan tekee mieli karkkia tai jotain muuta makeaa :hungry: Samoin leipää voisi pupeltaa kokoajan. Ennen plussaa olen ollut noin 10 viikkoa tiukalla ruokavaliolla mm. ilman sokeria, painoakin lähti 7kg, nyt en ole edes uskaltanut käydä kattomassa montako on tullut takaisin. Toivottavasti tämä sokeri vaihtuisi johonkin terveellisempään :grumpy:
 
Mä söin yksin eilen pussillisen sipsiä (sellasen 200g pussin) ja purkillisen kotitekosta kermaviilidippiä päälle :smiley-ashamed008
 
Yyh...mulla tuli stoppi makean syöntiin pari viikkoa plussasta, eikä vieläkään tee mieli oikein..joskus voi syödä jotain ihan pientä, mut muuten öklöttää..onneksi, sillä.ennen raskautta meni joka päivä jotain herkkuja ja olis ollu tosi vaikea päästä eroon sokerista. hedelmät kyllä uppoaa, viinirypäleet nam! :) mut enemmän tekee mieli suolaisia ruokia ja välipaloja. Eikä niitäkään pysty näissä ällötyksissä syömään kauheesti :p
 
Mullakaan ei ole plussan jälkeen maistunu makea, eikä myöskään mikään roskaruoka. Mies on joutunu käymää mäkissä yksin kun oon itelle kokkaillu peruskotiruokaa.

Mutta to makeanhimon puuttuminen on kyllä tosi hyvä, koska aikasemmin meni vähintään puol pussia karkkia viikossa. Raskauden aikana ei ole tehnyt muuta mieli kuin jäätelöä, ja nyt ihan viimepäivinä on alkanut tekemään mieli korvapuusteja ja voisilmäpullia. Voi herkku! Toistaiseksi olen vielä pitänyt pintani ja jättänyt pullat kauppaan.
 
Tekisi ihan kamalasti mieli MAKSAA! Ollut nyt useamman päivän. Onkohan mulla joku puutos?

Ällöttää: tupakanhaju. Työpaikan hississä haisee ihan kamalta, jos joku tupakoitsija on käyttänyt sitä hetken aikaisemmin. Männyntuoksuiset roskapussit - turhake, joita en meille muutenkaan haluaisi, mutta miehen mielestä maailman parhaita roskasäkkejä. Saavat koko keittiön haisemaan homeelle, hyi. Mies saa kyllä nyt taipua, ja ostaa toisenlaisia. Naapurihuoneessa työskentelevän ihmisen partavesi, haisee käytävälle asti.
 
Takaisin
Top