Himot ja ällötykset

Pikkanen, mulla oli ihan sama himo viikonloppuna :D ja pienoinen pettymys kun ei ollutkaan niin kirpeetä ku kuvittelin... liekkö tää raskaus muuttanu sen verran makuaistia :P suurin himo on nyt pari viikkoa olleet päärynät sekä appelsiinit! Olen aina ollut huono syömään hedelmiä mutta nyt voisin elää nuilla :P
 
Mä söin yks päivä pussin panttereita, niitä originellejä. Oli ihan mielettömän hyviä, mut silti niistä jäi omituinen ja aika paha jälkimaku. Nyt ei sit ehkä tarvikaa himoita niitä pitkää aikaa. Nyt alko sit tekee mieli turkin pippureita :p Ja huomena on pakko saada keitettyjä kananmunia, ku Munaeggspress tulee meiän kylälle kääntymään :)
 
mun oli pakko saada eilen lidlissä käydessäni niiden paistopisteeltä vastapaistetua ciabattaa, tuoksu oli niin huumaavaa, autoki tuoksui koko kotimatkan siltä että meinasin jo auton pysäyttää tiensivuun ja alkaa syömään sitä leipää... torstaina vois piipahtaa taas lidlissä niin toivottavasti silloin ois vastapaistettua ciabattaa taas tarjolla (syödään ny niitä höttöhiilareita)
 
Se on ihan parasta se Lidlin paistopisteen luomuruisleipä :p Ihan älyttömän hyvää :)
 
pitääpäs tsekata tuo ruisleipä huomenna kun lidliin oon menossa että jos sattus olemaan siellä
 
Maajo se on sellanen neliskanttinen palaleipä :)
 
Bettie: kiitos vinkistä ni osaapi etsiä, meillä päin tuo Lidlin paistopiste on aika uus juttu niin ei oo tullu valikoimaan perehdyttyä olleskaan.
 
Tekee koko ajan mieli tomaatteja ja herneitä.
 
Bettie: sikahyvää tuo leipä maksamakkaran ja juuston kera, nam!
 
Voi sitä joka meni kehumaan niitä lidlin luomu ruisleipiä. Oli pakko kokeilla. Ostin vaan kaksi kun näytti niin kuivilta siellä kaupassa, mutta kun aukaisin yhden niin mehevää kuin mikä. Oli ihan sairaan hyvää juuston, pippurikinkun, kurkun ja tomaatin kanssa :Heartred :Heartred
 
Normaalisti en syö leipää juuri lainkaan. Nyt kun laittaa ruisleivän paahtimen kanssa ja siihen kaikki täytteet, voisi vetää leipää koko pAketin.
 
Ai hyvänen aika mun on nyt useampana iltana tehnyt aivan sairaasti mieli hampurilaisateriaa tiettyyn aikaan! Etenkin ne rapeat, rouskuvat, suolaiset ranskalaiset, oiiih.... Siis ihan kauheaa, olen kaikki tahdonvoimani saanut tiristää ja puristaa estääkseni itseäni kurvaamasta lähihuoltsikalle. Melkosta väsytystaistelua kun odottaa, että ruokapaikat menee täällä kahdeksaan mennessä kiinni, mutta kyllä se himo siitä onneksi väistyy kun sinnittelee. Auttaa onneksi vähän, kun juo vetta, teetä, syö marjoja tms. kevyttä (kaloreita en todellakaan tarvitsisi, tää himo on nälästä niin kaukana kuin himo voi olla). Sairaan rasittavaa vaan kun ei ikinä ennen tämmösiä tappeluja ole itsensä kanssa täytynyt käydä. Asuin ennen neljä vuotta alle puolen kilsan päässä Mäkistä ja kävin siellä kaikkiaan ehkä pari kertaa, et ei ihan normaalia mulle...
 
Mulla noiden äkkihimojen kanssa on onnellinen tilanne että kyläkauppa menee kiinni viideltä ja siellä on rajallinen ja sikakallis valikoima ni ei raaski mennä ja sitten loput kaupat on 20km päässä ni ei tuu sit ihan himojen takia lähettyä niin pitkän matkan päähän, tiedä vaikka himot loppus jo välillä :wink
 
Meillä on kadun toisella puolella valtava kauppa, hesburger, subway ja kotipizza. Onneksi Arnolds lopetti jo ajat sitten. Nyt ei vielä ole himoja ollut, mutta noiden läheisyys on kyllä paha kun himo iskee..
 
Meilläki on vähän liian lähellä leipomo ja lidl, eikä niihin muihinkaa kauppoihin oo montaa sataa metriä. Ite jos menen kauppaan, pystyn hyvinki olemaa ostamatta herkkuja. Mutta kun mies on meillä se, joka siellä useemmin käy, ja tuppaa aina tuomaan mulle jotain herkkua sieltä. Nyt kyl tänää sanoin et ei hirveesti enää makeeta tee mieli, niin jos ei enää niin herkeästi mulle niitä sit kantaiskaa.
 
meillä taas mies ei käy juuri koskaan kaupassa niin ei voi tuoda herkkujakaan, tosin eipä se niitä paljon muutoinkaan syö tai tuo kaupasta herkkuja kotiin ja nyt kun on tuo radi diagnosoitu niin tarvi itelläkään olla kantamassa enää mitään hyvää kaupasta itelle
 
Takaisin
Top