Himot ja ällötykset

Mä oon nyt tykästyny niihin ohuen ohuihin saunapalvikinkkuihin :p Ne vaan on niin hyviä :Heartred Kurkkukin on hyvää, mut edelleen saa aina aikaa ällöttävän maun suuhun ja närästyksen :sad001 Eilen ostin purkillisen (250g) kirsikkatomaatteja ja söin melkee kaikki siltä istumalta ku kotiin pääsin. Seurauksena suu kipeenä ja kitalaki tunnoton. En oo mikään tomaattien ystävä ja edellisestä kerrasta oli aikaa ties kuin kauan.
 
Voihan makkara! En normaalisti ole pahemmin makkararuoista välittänyt ja nytkään en voi kuvitellakaan grillimakkaraa syöväni, mutta..makkarakeitto! Olen useana päivänä töissä syönyt siskonmakkarakeittoa ja tänään en viitsinyt enää samaa ostaa niin kaupan tiskillä oli myynnissä makkarakastiketta ja perunamuusia, voi nam! :hungry: Ja yksi päivä olin jo keiton syönyt ja lähdin asuntonäytölle (olen vuokravälittäjä) niin rapussa tuoksui aivan makkarakeitolle ja heti tuli kamala nälkä ja alkoi taas tehdä mieli makkarakeittoa! Tämä on tooooodella outoa :woot:
 
Suolakurkkuja! Niitä söisin (tai ei kai tämän pitäisi edes olla konditionaalissa, mutta en nyt ihan avoimesti myönnä...:bag:) purkkikaupalla. Suolasieniä, oliiveja, juustoa, kaikkea ihan liian suolaista menisi miten paljon vaan :sad001

Terveellisempi mieliteko ovat tällä hetkellä porkkana-, kurkku- ja paprikasuikaleet jogurttidipin (chiliä!) kanssa.

Mitään makeaa ei tee vähääkään mieli. Hedelmiä koitan kyllä syödä, mutteivät nekään erityisesti inspiroi.

Oikeaa ruokaa syön tosi pieniä annoksia, kun raja tulee vastaan todella nopeasti, ettei vaan mene lisää alas. Ylipäätään pitäisi kai yrittää syödä enemmän/useammin, kun paino on vieläkin (16+5) miinuksella alkupainoon verrattuna...
 
Tomaatit. Oikeastaan ihan kaikissa muodoissa mitä keksiä saattaa. Tuoreina, pizzassa, murskana, keittona, ketsuppina... Tänään söin lounaaksi ison lautasellisen tomaattikeittoa ja tulin niin onnelliseksi :D Ja nyt tein päivälliseksi jauhelihakastikkeen tomaattimurskaan, ja olipa muuten hyvää. Leivän päällä menee viipaloitu tomaatti, ja ketsuppia menee tavallista enemmän silloin kun syön jotain sellaista, mihin ketsuppi sopii. En sentään ihan kaiken kanssa (vielä) ketsuppia syö :D
 
Minulla oli kauhea tomaatti himo viime raskaudessa ja silloin sain tytön :wink ja sama juttu oli mun kaverilla kanssa ja hän sai myös tytön :)
 
Voihan se olla sattuma, mut mun mielestä oli aika jännää että meillä molemmilla oli tomaattihimo ja me molemmat saatiin tyttöjä :D
 
Mulla oli edellisessä ja tässä raskaudessa myös tomaattihimo. Mut se on about ainoa yhtäläisyys näissä raskauksissa :D edellisestä tuli tyttö. Mut en kyllä ton tomaatin perusteella vielä tekis johtopäätöksiä sukupuolesta :wink
 
Mä oon vissii pääsy sit aika vähällä.. Ei oikeastaa koko aikana oo ollu pahempia ällötyksiä / himoja.. Oon siis muutenki karkkihiiri ja perso hyvälle ruualle :hilarious: Tos just viikko sit oltii kaverin häissä ni kyl siel poka syötii :grin Sanotaa, et kerran tuli himo Fazerin pähkinäsuklaaseen (keltainen) (lapsuuden lemppari) ja oli kai se ny pakko ostaa :oops: Mut muute syön ihan normaaliakin ruokaa.. siis kaikki menee mitä ennenkin raskautta.. Mut oon kyl ehkä sallinu itselleni vähän liikaa.. Avomieski tos rupes hiuka kattoo ruokailuita, ni oikeastaan ihan samaa syödään.. Jauheliha/kana + riisi/peruna/pasta ja rehut mitä ny tykkää syödä.. Aamupalaks leipää + kanamunaa / puuroa + kananmuna.. Mut illal saattaa men vähä plörinäks :grin En kans iha hirveesti haluis et sitä painoa tulis.. Pelkään muutenki ku tos 17.8. o toka neuvolakäynti et saan noottia jo nykysestä painosta (enne raskaut 81, nyt 85,8 :sorry: ) .. Nii ja kahvia juon enää aamusin, ja sekin vähä vaihtelevasti.. Ei siis maistu enää lainkaa.. Maistuu iha semmoselt palaneelt vaiks o just keitetty.. Oon juonu sit töis teetä..
 
Takaisin
Top