Hermoilut ja pelot

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja M&S
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo ei pitäisi aiheuttaa mitään muuta kun just kipua siihen saakka kunnes kehittyy kunnon istukka. Sit käsittääkseni häviää itsestään..
Ja kaikille kenellä on oireet hävinnyt tai ainakin siltä tuntuu niin nyt todistettua tietoa: niin mullakin on hävinnyt melkeinpä kaikki jopa tissit on vähä löpsähtänyt kun ens alkuun turposivat ja silti kaikki oli aivan juuri Niinkuin pitääkin :)

Oi ituitu ! Ihanaa että kaikki on hyvin :Heartred Varmasti mieli rauhoittui edes hiukan :)

Täällä saatu nyt flunssan jälkimaininkeina ihan kamala yskä :sad001 Argh !!
Tästä nyt sitten töihin köhimään.
Sais loppua jo tää kun oon huolissani tästäkin.

Tiettekö mitä ? Mun piti tehdä yks kaappiin jäänyt pc ja leffaviivat pamahti heti ruutuun :love7 Tulin töistä keskenpäivän kotiin kun tuo yskä oli niin kauhea ja nyt meen nukkuu ! Mutta mieli on hiukan parempi :)

Hei muuten onko joku mittauttanut näin alussa noita hcg arvoja?
Tuli mieleen, että se on helppo ja halpa tapa saada vähän mielenrauhaa jos kovasti alkaa mietityttää et onkohan siellä mahassa mtn.
Multa nimittäin mitattiin eilen sekin siellä sairaalassa ja arvo oli 58400 joka sopi vkoihin 6+2 täydellisesti.
Eihän toikaan mitään takaa, mutta tuli hyvä mieli kun näki et ainakin raskaushormooni on noussut just niinkuin pitää.
Taidan olla vähän kyl vainoharhainen kaiken suhteen :D suokaa anteeksi.

Olis kyllä mielenkiintoista tietää..tää huonon olon määrä öisin kyllä kertoo oman osansa. :wtf:

Perjantaina ultra. Siihen on edelleen ikuisuus! :wink

Toki voisin mittauttaa, mutta mistä lähete ;) ei mistään. Yksityiselläkin pitää olla lähete ja se vasta maksaakin.

Mä täällä yhä yritän oireita kehitellä. Ei ällötä oikein, korvat paukkuu tosin. Tissit on aavistuksen kipeet ja raskaat (sitä ovat olleet kokoajan). Välillä jotain elohiiren tyylistä tunnetta alamahalla. Jotenki löi päin kasvoja ku mietin ensi syksyä, jos tämä nyt menee mönkään. Katselin jo ultraan aikoja tälle viikolle, mieluusti ottaisin ensi ma mutta ei ollut missään aikoja... Rassaa! :smiley-ashamed008

Ai tarviiko yksityiselläkin lähetteen? Muistelen jonkun kaverin käyneen yksityisen labrassa ilman lääkärikäyntiä..mutta mietin kyllä itsekin, että miten se niin helppoa muka oli. Meillä sais 40e hedelmöityshoitoklinikalla raskaustestin, josta hcg näkyisi. Mutta olemme siis asiakkaina siellä ja jonkin verran rahaa syydetty sinne. :wink Eikä sitä silti viitsi lähteä arvoja mittauttamaan ilman syytä. Tässä on hyvät ja huonot puolensa kun on kotona äitiyslomalla ja yrittää toista lasta. Ei tarvii miettiä työongelmia päiväaikojen kanssa, mutta toisaalta moneen juttuun pitää saada hoitaja sit taas lapselle. Ja eka lapsi jotenkin vähän helpottaa pelkoihin toisen saamisesta, mutta täällä kotona on ihan liikaa aikaa pyörittää raskausajatuksia ja kuulostella oireita. Vaikka meillä on vaativa pikkupoika, niin enimmäkseen tää kotiäitiys on tylsyyden kanssa painiskelua. Ainakin kun kaveri on koko ajan kipeänä ja ei pysty menemään niin paljon kuin äidin pää vaatisi!o_O

Niin mä mietin että tuskin voi terveystalon tai mehiläisen aulaan pyyhkästä ja ilmottaa et annan pissanäytteen, tutkitteko raskaushormonit, kiitos :smiley-angelic003 hih :D

Okei. En ajatellu et se ois vaativaa :D ite ku pyyhällän vaivan kun vaivan kanssa eräälle yksityiselle lääkärille. Lyhyin käynti maksaa kelakorvauksen jälkeen 40e. Mun mielestä se ei oo kauheen paha hinta. Mut joo. Eipä sitä ois varmaan tullut käytyä ihan huvikseen kuitenkaan mittautettua

Saisko ihan tk:sta jos oikein osaa puhua ? :)

Mä sain nukuttua tunnin päikyt, sit yskä kiskoi taas ylös. Mahtaako tuo asukki kestää tän rykimisen? :(

Hei tuli tässä ihan hermoilematta ja ylipelkäämättä mieleen, että vieläkö teillä on viikon/parin päästä plussaamisesta lämmöt koholla?? :D

Mä mittasin pari päivää sitten, jotain 6+0 ja ei ollut enää niin koholla. Iltalämpö 36,9 kyllä edelleen, mutta alempi kuin aiemmin. Paleltaa silti melkein enemmän koko ajan ja siksi oikeastaan mielenkiinnosta mittasin. Pahoinvointia on ihan tarpeeksi, että tietää raskaana olevansa ilmankin lämpöä. :yuck: Ja syön kuin hevonen, mikään määrä ruokaa ei tunnu riittävän. :)

Mulla viikkoja nyt 5 + jotain, muutama päivä sit mittasin lämmöt ja ihan normaalia näytti, ja eilen illalla oli vähän alilämmöllä, 36,1. Ei mulla kyllä kylmäkään oo ollu, lähinnä joka aamu herään ihan hiestä märkänä ja sillon tällön päivisinkin tulee semmosia hikipuuskia.

Mä oon kyllä vähän hämmentyny tästä syömisen määrästä! Mustahan tulee ihan norsu tätä menoa :biggrin Onneks on tullu edes hedelmähimo, mutta kyllähän sitä muutakin tulee syötyä kun koko aika saa olla jotain mutustamassa...

Mä en taas pysty syömään mitään. Kauhee olo jos ei syö, mutta sitten tulee kauhee olo kun syö.. Yök :puke

Huh okei no hyvä. Mullakaan ei lämmöt oo enää merkittävästi koholla. Iltaisin himpun alle 37.
Ja itselläkin lähinnä menis kaikki kylmät smoothiet, hedelmät ja vihannekset.
Ja koko aika kyllä vatsassa tuntuu nälkä vaikka juuri olisi syönyt :D

Loistavaa jos pääsee ilman! Me käydään lapsen kanssa Mehiläisessä, joten en taida kehdata mennä sinne, muistavat vielä jatkossa et toi oli se nainen joka halus raskaustestin ilman lähetettä :oops: Mariska meidän tk on niin nihkee etten edes yritä tota puhumista :p

Ituitu todella edullinen yksityinen! :) Mulla muka lämmöt oli laskenu 36.9 mut äsken oli 37.4. Eli ei oo laskenu mihinkään, huh. Esikoisen kohdalla lämmöt laski vkon 12 jälkeen. Mulla on aina puolet kuusta toi 37.1-37.3 ja menkkojen myötä laskee vasta, ärsyttävää. Muistan ku neuvolalääkäriltä kysyin et millon nää lämmöt tippuu...

Täällä edelleen tuntemukset vaihtelee. Eilen eikä tänään oo juuri etonut. Tissit vaihtelee, mahaa sentäs nippaili päivällä. Tulkaa oireet (paitsi oksu)!

Ituitu tosi hienoa kuulla, että kaikki on ok ja hcg arvot kohonneet upeasti! Meitsi oli just tänään siellä verikokeessa ja huomenna soittavat vastauksia...jänskättää kyllä!

Takaisin