Hermoilut ja pelot

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja M&S
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kynsilakasta lähtee niitä höyryjä, kun lakkaa kynsiä ja ne menee hengitysilman mukana äidin elimistöön ja läpäisee istukan.. mutta ehkä sillon tällön lakatessa ihan ok :) Ja vielä parempi jos huolehtii ilmanvaihdosta.. Tuskin kukaan jatkuvasti lakkaa. Kuivasta lakasta, saati geelauksista ei kyllä paljon mitään irtoa..

Miur, olen pahoillani. Toivottavasti teillä tärppää sitten pian uudestaan!

Mulla sitkeä flunssa jatkuu jatkumistaan ja se varmasti tässä väsyttää ja paleltaa. Raskaudesta ei mitään ihmeempiä oireita. Aika vaan kuluu niin käsittämättömän hitaasti. Ekasta plussastakaan ei ole edes kahta viikkoa vielä vaikka tuntuu kuin olisin ollut jo kuukausikaupalla raskaana :rolleyes: Toivoin että näin taaperon kanssa ei olis ehtinyt ajatella koko raskautta ja viikot olis vaan lentäny ohi, mutta as if! :laughing001

Pixieg, älä muuta sano. Vkl hujahtaa nopee ohi, joka toki jouduttaa raskauttakin, mut muuten kyllä matelee. Äsken herätessä mietin jotenki viikkoja 9+ kunnes HERÄSIN ja tajusin et vasta 6+2, voi terve!

Dodiin..tänään keskellä päivää alkoi kovemmat alavatsakivut ja sitten vessassa kiva ylläri - kirkasta verta. Soitto terkkariin, huomenna verikokeeseen ja jos kivur pahenee tai vuoto lisääntyy niin sitten päivystykseen.Illemmalla vatsakivut koveni, soitin päivystykseen, mutta käskivät pysyä kotona. Eli nyt odotellaan miten tämä jatkuu. Mutta se saattaapi likat olla tässä..
Harmittaa ihan sikana ja paha mieli, vaikka tietääkin että tilastollisesti raskaaksi tulo ja raskaana pysyminen tässä iässä on ihme. Ja sit menee taas 8-12 vkoa ennen kuin voi yrittää uusiks:-(

Voimia L82day :hug013

Täällä kävi niin että menin Ke päivystykseen ja tuomio oli kohdunulkoinen, olisivat halunneet mut osastolle mutta päätin lähteä kotiin suremaan. To aamulla sitten takaisin , koska oli tarkoitus leikata.
Lääkäri puhui leikkauksesta ym ja ultrasi lopuksi, ja mitä kummaa siellä olikin normaali raskaus kohdun sisällä. :love017 Pikkuista ei näkynyt kyllä, mutta pääasia ettei leikkausta tarvittu.
Viikonpäästä sitten nähdään kuinka käy.
Ette usko kuinka säikyttivät !! Ja lopun huojennus oli jotain aivan käsittämätöntä !

Uskomatonta Mariska86! Miten ne siellä päivystyksessä sellaisen tuomion sitten antoivat?! Loppu hyvin, kaikki hyvin <3

Siis tuo oli uskomatonta hullunmyllyä. Juttelin tänään oman neuvolatädin kanssa ja hän käski ehdottomasti antaa palautteen asiasta. Luojan kiitos ultrasivat uudestaan, koska muuten olisivat voineet tehdä leikkauksen turhaan.
Olin kyllä kuin puulla päähän lyöty kun lääkäri torstai aamulla ilmoittikin, että täällä on normaali raskaus ihan oikeassa paikassa. Päivitteli hänkin kyllä että miten voi olla mahdollista että näin on käynyt.
Mun onni taisi olla että pidin pääni ja lähdin yöksi kotiin !
Olisivat osastolla hyvässä lykyssä lykänneet lääkkeille ja olisi tämä raskaus ollut siinä.
Eihän sitä vielä tiedä onko masussa ketään, mutta säilyi ainakin molemmat johtimet ja olen itse kunnossa.
Huh !!

Ehdottomasti palautetta päivystykseen!! Ihan uskomatonta... Olisi kyllä voinut mennä niin väärin homma, onneksi oli onnea matkassa!

Mariska 86 ihana lopputulema!! Tosi hienoa, ettei ollutkaan tuulimuna. Ihme touhua päivystyksessä.

Mä sain verikokeen tulokset: hcg 8,5, joten selvä peli - Elvis has left the building:-(
Varhaisultra muuttuikin km:n jälkitarkastukseks. Sit katotaan oliskos ivf seuraavana. Alavatsakivut on tosi kovat, buranaa 800mg ja paracetamolia 1000mg 8h välein. Tätä ei toivo kellekään.

Suuret pahoittelut L82day! :( Toivottavasti kipusi helpottaisi pian, niin ne ei olisi tekemässä oloa vielä huonommaksi! Hirmusesti voimia! ♡

Käsittämätön tuo Mariskan tapaus! Hoitovirhettä vaan sinne päivystykseen menemään. Onneksi mitään ei kerennyt tapahtua! Aivan tuli paha olla ko miettii mitä olisin voinut käydä..

Takaisin