Hermoilut ja pelot

No mutta tuplamami :) onneksi oireet voi "hävitä" vaikka raskaus jatkuukin normaalisti. Me taidetaan kaikki olla aika tuntosarvet pystyssä :)
 
Ituitu mulla on kans ollu samanlaista tällä vkolla. Olen kaks kertaa herännyt keskellä yötä nimenomaan vihloviin kipuihin, mutta ajattelin, että ne varmaan kuuluu asiaan. Itse asiassa samankaltaista mutta lievempää alavatsakipua on joka ilta - etenkin ennen nukkumaanmenoa. Kohtu se siellä kasvaa, vai mitä?
Tupkamamako jos sua eilen etoikin, niin tuskin se enterorokko on mitään saanut aikaan. Päivillä on varmasti eroa, luotetaan prosessiin.
Mariska86 täällä kans ihan törkeä tuuli. Heräsin (taaa) vessahätään, joten tarkoitus olisi mennä takaisin nukkumaan. Kiva että täällä ollaan jo hereillä:-)
 
Eipä se uni oikein tullut :/
Lohduttavaa kuulla että muillakin on ollut samankaltaisia tuntemuksia. Itse en vaan usko, että näin kova kipu, voi tarkoittaa mitään muuta kuin keskenmenoa.
Olen nyt päivystyksen jonossa. Toivottavasti ne suostuvat laittamaan gynepuolelle. Menisin tietysti yksityiselle, mutta mikään paikka e sunnuntaina ole auki :sad001
 
Toivottavasti ituitu saat vastauksia :)
Ne on täälläpäin ainakin aika ynseitä päivystyksessä noissa asioissa :sad001 laittavat vaan kotiin odottamaan yleensä :sad001
 
No sitä mä tässä itsekin arvon että odotanko huomiseen ja meen yksityiselle ultraan..
Musta tuntuu just että päivystyksessä ottavat pissatestin ettei oo tulehdusta ja täts it.
 
Juu se on kurja tunne kun tuntuu ettei siellä oteta vakavasti :sad001 itselle kun huoli on kuitenkin todellinen.
Mä odottelin viime km verikoe tuloksia viikon ja sitten kun neuvola täti soitti kyselin kolmannen keskenmenon yms todennäköisyydestä ja neuvola täti vaan tokaisi että eiköhän se kolmas tule ja sitten vasta tutkimuksiin :sad001 vieläkin kiukuttaa kun tuota muistelen :mad:
 
Toivottavasti ituitu kivut ovat helpottaneet! Itselläkin välillä kova kipuja, etenkin jos vaihdan asentoa nopeesti. Yksi päivä kumarruin nostamaan kissaa ja kun sain itseni suoristettua sattui tosi paljon selkään ja mahaan. En tiedä voiko eteenpäin kallistunut kohtu vaikuttaa siihen.

Hyvää lauantaita :)
 
Ituitu tsemppiä! Toivottavasti on harmitonta raskausoireilua!

Mariska olipa töykeetä käytöstä terkalta! :sad001 Ärsyttää josseivat osaa olla töksäyttelemättä ja vielä tommosessa ammatissa.

Tinakenkätyttö, kumpi on sekasin.. eikös nyt oo sunnuntai? ;D

Mie taijan nyt hiljetä täälä. Voin tulla vielä ilmottamaan kun "tulee varma tieto", jahka nimi pitää poistaa listoilta. Tsemppiä ja onnellista alkua kaikille.. älkää liikaa haistelkoa kaikkia tuntemuksia.. ne voi muuttuaki moneen kertaan ja nopeestikki :)
 
Täällä on nyt ollut päivystyskäynnin jälkeen keskiviikosta ruskeaa vuotoa ja eilen se muuttui aivan veriseksi, ihan tavallisilta menkoilta vaikuttaa. :/ Soittelen huomenna neuvolaan jos pääsisi ultrattavaksi, näkisi onko kohdussa enää mitään. Vähän kyllä sellainen tunne että kesken on mennyt, mutta yritän olla silti vielä positiivinen jos tämä kuuluukin asiaan.
Ensimmäinen raskaus kysessä niin ei oikein osaa vielä päätellä mikä olisi itselle normaalia ja mikä ei.
 
Ituitu ja Miur, tsemppiä kipuihin ja vuotoihin :love022Toivottavasti kaikki on kunnossa! Tietysti sitä silti huolehtii ja pelkää, eihän sille mitään voi.

Itse hermoilen kyllä tosi paljon että kuinka tässä käy, vaikka toistaiseksi kaikki näyttääkin ihan hyvältä. Kun mulle toi raskaaksitulokin on niin työn ja tuskan takana niin sitten kun tulee km niin se tuntuu todella epäreilulta, suoranaiselta kohtalon keskisormelta. Nyt mulla on kyllä hCG noussut samaan tahtiin kuin esikoisesta että sikäli lupaa hyvää. Mutta viikkoja on vasta niin hirveän vähän että mitä tahansa voi tapahtua. Ehkä ar-ultran jälkeen uskaltaa hiukan hengähtää jos sinne asti päästään. Sen jälkeenhän km-riski on enää prosentin luokkaa. Jollekin sekin toki osuu aina kohdalle...

Äh, just tällaista ympyrässä pyörimistä mun ajatuksenjuoksu on nyt päivästä toiseen. Pakko relata kun haluaisin kuitenkin nauttia tästä raskaudesta. Jos tästä lapsi tulee niin se jää meidän viimeiseksi, ja olisi ihanaa muistella raskausaikaa hyvällä eikä jatkuvana pelossa elämisenä.
 
Oon hengessä mukana teidän kaikkien kanssa, jotka vuotojen ja kipujen kanssa taistelette. Sellainen, joka ei ole kokenut vuotoa tai kipuja raskaudessa, ei voi tietää, miten pahalta epävarmuus tuntuu. Ja että se voi vaikuttaa seuraaviinkin raskauksiin. Odotusaika on nimensä veroista, sillä ei voi kuin odottaa ja odottaa, meneekö kaikki hyvin. :smiley-angry003

Täällä toistaiseksi kaikki hyvin, nyt rv 6+3. Kaksi viikkoa ekaan neuvolaan, jossa ei ultrata vaan täytellään lappuja. Np-ultraan sata viikkoa vielä. :bounce
 
Juu tämä tuntuu kyllä hurjan pitkältä ajalta:rolleyes: vaan odottaa ja odottaa ja jännittää.
Ajatukset pyörii aikalailla vain tämän raskauden ympärillä.
Muistan kun odotin tyttöjä, niin en osannut pelätä mitään, nyt nuo km:t ovat kyllä jättäneet takaraivoon pysyvän arven.
Voi kun voisikin palata siihen huolettomaan ja pelottomaan aikaan. No näillä mennään mitä on, muu ei auta :)

Voikaahan paksusti kanssa sisaret :wink
 
Miur ja meli voimia teillekin.
Ja kyllä aivan kaikille muillekin jotka kamppailee pelkojen ja epävarmuuksien kanssa.
Yritetään ajatella niin että parin viikon tai kuukauden päästä meillä kaikilla on varmasti vähän kevyempi hengittää ja uskoa että hyvin tässä käy.
 
Tää foorumi on oikeesti paljon upeampi ja voimaannuttavampi kun olisin uskonut.
En yhtään ihmettele jos täällä viestittelyyn jää ihan koukkuun.
Tosi hyvä ja tsemppaava henki samassa tilanteessa olevien kesken :) :Heartred
 
Mulla oli tullu pari millinkokoista pisaraa jotain ruskeaa, toivottavasti ei enteilis keskenmenoa. Toki saattaa olla että on valkovuotoo, ja siihen sekottunut vanhaa verta. Viime raskauden vuosin plussa päivästä eteenpäin puolitoista kk joten pelkään taas pahinta :sad001 tänään vasta rv 4+3, tuntuu ettei pysty keskittymään mihinkään muuhun, kun vaan miettii raskautta koko ajan.
 
Noniin mä vietin sit koko päivän melkein sairaalan päivystyksessä. Otettiin älyttömästi kokeita ja monta lääkäriä tutki, eli ihan vakavasti kyllä ottivat.
Viimeisen gynekologi ultras ja löytyi vasemmalta puolelta munasarjasta keltarauhaskystä. Ei kyllä ennen tätä ollut hajuakaan tollasesta. Mut ei oo vaarallinen. Ja bonarina siellä näkyi joku ihan maailman minein mitä ei edes pystynyt mittaamaan mutta hennosti väpättävä papu :) :Heartred
Hieman voi huokaista helpotuksesta. Ei enempää osannut alkiosta sanoa kun oli tosiaan niin pieni.
Siirrän kyllä ens vkon torstaita sen mun ar ultran n. vkon ainakin eteenpäin et kerkeää vähän kehitystä tapahtua.
 
Tinakenkätyttö varmasti huolettaa :sad001 mut niinkun mua hoitanut gyne sanoi ni melko voimakaskin vuoto voi olla näin alussa hyvinkin normaalia. Eli yritä olla menettämättä yöunia tuhrun takia vaikka vaikeaa voi ollakin.
 
Ihanaa ituitu että ei ollut vakavaa. Toivotaan, että pavun kehitys jatkuu normaalina.

Mä olen yrittänyt olla rauhallisin mielen, mutta kyllä hiukan säikäytti kun tänä iltana oli aivan uudenlainen kipu alavatsassa. Menkkamaista kipua kouristavampi, vai miten sitä kuvais. Meni kuitenkin ohi. Monta pitkää viikkoa saa vielä jännittää. Tänään alkoi kuitenkin jo seitsemäs raskausviikko, tuntuu sekin jo huisilta. :-D
 
Ihanaa kuulla hyviä uutisia, ituitu :) Se kysta ei siis oo muuten mitenkään vaarallinen tai haitaksi raskaudessa? Ilmeisesti poistuu itsestään?
 
Takaisin
Top