Helmikuun horinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sinbbu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mie vaan joskus luen viestejä kirjautumatta, niin eihän tää kai silloin tajuu, mitä on lukenu. Ja siis ennen kun avaan noita ketjuja, ni mietin, et jos jonneki näyttäis tulleen uutta sitten edellisen lukeman kellon aikojen perusteella. Ja sit kun ne ajat heittääkin.

Meillä on ollut tänään hyvä päivä, mutta tää loppuilta vähän kehnompi. Neiti nukkui ekoja päikkäreitä vähän yli kymmenestä yli puoli yhteen eli sellaiset 2,5 tuntia! Oli hereillä vajaan tunnin, sinä aikana syötettiin maha täyteen (melkein purkillinen sosetta meni), vaihdettiin vaippa ja puettiin koko porukalle ulkovaatteet päälle ja suunnattiin lenkille. Ei sit ehitty edes pihasta tielle, kun neiti jo nukku. Ja nukkui taas ainakin tunnin siinä. Välipalaa ei hirveästi syönyt, mutta iltaruuan taas melkein purkin tyhjäksi, ja sen jälkeen meni taas unille. Isosisko herätti sitten kesken unien, kun kävi tekemässä valot tonne meidän makkariin. Sen jälkeen on ollut kiukkuinen. On tissikin kelvannut tänään aika hyvin, sitä söi myös herättyään. Katsottiin vaippa, kakkaakin on tänään tehnyt toisenkin kerran, joten ei luulisi siitäkään kiikastavan. No, muut käytiin saunassa ja vauva oli mummon hoivissa sen aikaa, oli ollut kitisevä ja vetänyt itseään vaan mutkalle. Kylvetettiin sitten vauvakin ja sen jälkeen kun otin hänet syliin, niin röyhtäisi. Ihan pienesti vaan. Mutta nyt sitten on vähän paremmin viihtynyt. Voiko se olla niinkin pienestä kiinni. Mutta kohta iltapuurot ja yöunille, toivottavasti yö menisi hyvin.

On kyl ollu hiljasta.. tosin mä oon sen takia ollu hiljaa ku eka tuli pojan kummitätä ja si illalla tuli kavereita käymää nii ei oo keriinny käymää koneella :D

MÄ oon ollut melki koko päivän menossa. Fb:n puolella vaan ehtinyt piipahtaa, ja ku tänne tulee niin paljon juttua ettei näitä ehi lukea ihan vaa pikasesti :grin

ja aikaa menny uuden puhelimen kanssa. sain mieheltä lahjaksi, koska mulla on tänään synttärit :dance011

Onneksi olkoon Tiutsi! Toivottavasti on nyt hyvä luuri :)

Tätä ketjua en ollut vielä tänään ehtinytkään lukea ja näköjään täällä olikin just tänään jo päivitelty noista kellonajoista, ja ite menin paapattamaan niistä jo toisaalla. Ompas moni joka ei oo tajunnu tuota, että näkyy ketjusta aina eka lukematon. Tosin onhan siinä se nappikin, siirry ensimmäiseen lukemattomaan, niin siitäkin pääsee, jos ei muuten :)

Onnea Tiutsi ! :)

Mul ei toi ekaan lukemattomaan siirtyminen toiminu. Varmaan johtu siitä, et tosiaan avasin sen vikan päivitetyn sivun.

Nyt pelittää, ku avaa suoraan tosta otsikosta :)

Vitsit,mun pitäis tänään soittaa eläilääkärille et josko maanantaille sais aikaa.pitäs vissiin lopettaa toi wanha marsu.se ei syö eikä se juo ja se painaa varmaan jonkun 250-300g,pitää punnita tänään.se lopetus onkii sit kova paikka.:sad001

Mää varmaan sekoon ku pitäs oma koira lopettaa joskus... tuntu jo niin kauheelta ku porukoilta jouduttii lopettaan kaks koiraa kasvaimen takia :(

Mikä vee toi äsköne pikkukakkosen ohjelma oikee oli mis esitellää noita raskaita koneita... tänää siel oli tukkirekka.. vee mikä myötähäpeä tuota miestä kohtaan :DDDDDD

Takaisin