Helmikuun horinat

Marbles...juu ei oo enää pikku nyytti tää meijän tytsy..tänään 6kk neuvola painoa 7710g (7150g) ja pitkää pituutta 68.7cm(65.0cm)...Kieltämättä täs on viime päivän/viikot miettiny et jos sen toisen :wink...mut jotenki en tiiä miks mieliala pyörii miinus/plussalla vuoron perään :D
 
Mä en kans eilen ehtiny tääl paljoo olee, päivä meni kaupoilla, siivotessa ja sitä epäonnistunutta hyydykekakkuu väsätessä. Sit ku Tyyneki viel nukku niin vähän päivän aikana. Puol kahelta tultii siis kaupoilta kotiin ja Tyyne oli kauppareissun ajan nukkunu vaunuissa. Kuuden aikaa se oli jo tosi väsy ja yritettii saada nukkumaan, mut huutoha siitä taas tuli ja puolen tunnin jälkee luovutin. Niinpä neiti menki sit yheksältä seuraavan kerran nukkumaan (yöunille niinku normaalistiki). Oli Tyynellä pitkä päivä.

Jäde aamu- ja ilta pikkukakkonen on eri ohjelmat, mikään ei siis oo toisensa uusinta.
 
no sitä mä oon vähän funtsinukkii et onko ne sama vai ei,nyt sit selkis sekii:).
sain varattua marsulle maanantaiks sen ajan,mut pakko soittaa huomenna uudestaa ja ruinata se aika huomiseks,kärsii niin paljon toi marsu et pakko lopettaa se huomenna.se yritti kaks kertaa käydä juomassa mut ei se sit juonu.sillä on varmaan se mikrobikanta sekasi.
 
Ootko Jäde kurkannu sen suuhun? Jos kyse onkii hammasvaivoista?
 
hampaita ajattelin yhessä vaiheessa itekkii,tai sitte jotain paisetta tms.mut ei kannata lähtä hoitamaa noin vanhaa marsua.
 
Kyllä muuten osaa olla älyttömän kiukkunen Tyyne! Alkaa itteä ärsyttää ku ei muuta taas tee ku känkkäilee, ainoo missä ei niin äitin sylis ja mä en kyl koko iltaa jaksa sitä kanniskella. Siskon huonees viihty vähän aikaa, mut ei noita keskenää voi jättää ja mä en jaksa siel lattialla kauaa istuskella eikä siel oo mitää hyvää paikkaa istua, sänkyy ei mahu ku ei toi mun takalisto anna periks laitojen väliin (siis pää- ja jalkapäässä laidat keskelle jää aukko). Tissi ei kelvannu eikä mikää muukaa. Veikkaan et ylös olis hammas tulossa, mut ku ei oikee ota tost ny selvää.
 
mä en saanu taaskaa tot tytsyy vikoille päikkäreille,nyt se kiukkuaa ja suuttuu heti ku lelu tippuu kädestä.
 
Ei oo vauvan mielestä varmaa elämä helppoa :Heartblue
 
Ohhoh, kylläpä täällä on leidit lätissy. Monta sivua oli luettavana. Tiutsille myöhästyneet synttäri onnittelut! Me käytiin ekaa kertaa eilen seurakunnan järjestämässä esikkokerhossa. Oli tosi mukavaa kun siellä oli meidän pojankin ikäsiä :) Saas nähdä kuinka ikimuistoinen päivä siitä tulee kun kerhotätit väen vängällä halus tulla kotikäynnille. Kuulemma harrastavat sellasta? Eikä me ees kuuluta kirkkoon :grin Mutta näin olen kuitenkin ymmärtänyt että nämä kerhot on kaikille avoimia. En ois muuten varmaan menny mutta neuvolatäti rohkaisi minua :)
 
Tinka86..minä olin viime perjantaina(ja huomen kans) seurakunnan järjestämässä vauvamuskarissa...Mie rehellisesti sanottuna menin sinne "pitkin hampain" sana seurakunta jotenkin vaan "ärsyttää"..Kuulutaan kyllä kirkkoon mut se on siinä :D...Mut käyn kuitenkin siellä muskarissa et tytsy näkee muita vauvoja kans ja itekkin vähän piristyy kun näkee muita äitejä..
 
Mulla ei ole mitään seurakuntaa ja sen sellaista vastaan mutta saas nähdä miten meihin suhtaudutaan kun saavat tietää ettei kuuluta kirkkoon. Meillä on täällä kerhot aika vähissä muutenkin.
 
Masentavaa. En nää ikinä muumeja kun ne tulee kukonlaulun aikaan :/ On meil niitä dvd:nä kun oon hamstrannu jo ennen kun vauva oli edes tuloillaan, mut ei se oo sama asia! :)
 
olipa tällä mammalla kökkö yö,heräsin kahen aikaa ku tytölt tippu tutti,sitte en saanukkaa enää unta ku joskus neljän jälkee,miten on niin pirun vaikee saada uudestaa unta?
 
Meillä poju herätti 3 jälkeen joka toinen tunti... mut nyt aamupuuron ja maidon jälkee zippas tohon sohvalle makuupussii kääriytyneenä :)
 
Sen kun tietäs, miksi se joskus on. :/ Toivottavasti Jäde saa sitten seuraavana yönä nukkua senkin edestä!

Noista lemmikkien kuolemisista olin vielä eilen illalla kirjoittamassa, kun sitten vaavi alkoi sellaisen itkun pinnasängyssä, että pitikin siirtyä saman tien sinne lohduttamaan. Itsellä on ehkä tuonut vähän perspektiiviä asiaan se, kun näin oman isäni kuolevan. Totta kai ne lemmikit on yhä yhtä rakkaita ja niiden menettäminen tekee kipeää eikä ikäväkään katoa ihan heti (jos koskaan kokonaan), mutta olen varmaan oppinut hyväksymään sen kuoleman paremmin. Jos oman isän kuolemasta voi toipua, niin voi lemmikkienkin. Tämä kissa, joka jouduttiin lopettamaan, oli kuitenkin hyvin erityinen minulle. Se oma lellikki. Meidän ensimmäinen oma kissa, niin kaunis ja kiltti. Ei tule koskaan toista samanlaista. Mutta oli se niin rakas, että mielelläni sille sen nukuttamisen soin, kun vaihtoehtona olisi ollut kuitenkin lopulta lisää kärsimystä toiselle. Ja olin kyllä koko sen ajan kissan kanssa, en voinut jättää sitä yksin siinä tilanteessa. Joskus olin ajatellut, että sitten kun tuo kissa kuolee, loppuu meidän kasvatuskin, mutta ei nyt sittenkään. Haluan, että kissan suku jatkuu, sitä kautta edes hitunen Eltsua elää vielä. :) (Eikä tätäkään muuten ilman kyyneliä kirjoitettu.)

Miulla oli kyllä eilen ihana ilta ystävien kanssa. Niin harvoin nähdään koko porukalla, että eilinen oli kyllä aivan mahtava. Ja söin kyllä jälkiruuankin ravintelissa enkä aio tuntea siitä huonoa omatuntoa. :P Naurettiin niin paljon, että varmasti joku kalori siinäkin kului. Ja olivat ihanat vielä lahjaksi ostaneet lahjakortin hemmotteluhoitoon. Pitää katsoa, milloin tämä mamma lähtee sitten hemmoteltavaksi miltei kahdeksi tunniksi. Voi että, oikein odotan jo sitä päivää! :D Mahtaa olla ihana olo sen jälkeen.

Toivotaan hyvää ja ihanaa päivää kaikille! Ja Jädelle voimia sen marsun kanssa. :Heartpink
 
Voi marsua... paremmille juoksupyörille lähtee! :sad001

Onneksi on viimeinen helmikuun päivä. Huomenna maaliskuu ja mulla alkaa virallisesti kevätkausi. Mikäs se seuraava ketju on? Maaliskuun mölinät, mörinät, marinat? Eikai marista, ku kevätkin tulee pian... :D Murinat?
 
Voi mun miestä. Se kävi eilen ostaa mulle kestoliivinsuojia. Oli joutunu pyytää myyjältä apua ja sitä oli vaan naurattanu :D Tuli mieleen se, kun en laitokselta kotiin tultua päässy ite kauppaan ja tarvin siteitä. No niitähän on miljoonia. Laitoin sitte miehelle puhelimeen kuvan, ni sen kanssa oli sit siellä hyllyllä mallaillu :D Kuulemma oli joku toinenki mies ollu samaan aikaan etsintäpuuhissa, vaikeen näkösenä :D
 
Takaisin
Top