Helmikuun horinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sinbbu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hitsi, kun tätä luettavaa on niin paljon, ettei pää pysy perässä! :D Mutta hyvähän se on, ettei kukaan joudu yksinään höpisemään. :D

Ainakin tuohon koiran harjausasiaan piti mainita, että on siitä harjaamisesta se hyöty, että silloin sentään itse valitsee, missä ne irtokarvat on. :D Vaikka irtoaa niitä kyllä silti muuallekin. Karvanlähtöaikaan minäkin tuskailen tuota meidän elikkoa. Miten voi olla, että harjaat siitä karvaa irti yhden koiran verran ja muutaman päivän päästä siitä lähtee taas yhtä paljon? Taitaa rikkoa jotain luonnonlakia jo. :P Onneksi sitten noilla meidän kateilla ei ole niin selkeää karvanlähtöaikaa, ne vaan karvaavat koko ajan.

Mie kun luulin, että tää flunssa ois alkanut olla historiaa, mutta nyt tuntuu, että on ääni lähtemässä. :( Ehkä se eilinen ratsastus ei ollut hyvästä, kun niin hiki siinä tuli. Alkaa nyt jo tuntua siltä, että oon ihan valmis petiin. Taidetaan mennä tyttöjen kanssa tänään yhtä aikaa nukkumaan, kun Kiirankin rytmit meni tänään vähän sekaisin. Tässä se sylissä nyt tavoittelee näppäimistöä. Hyvin muuten tuntuu tässä selkä suorassa istuvan, joten sitä syöttötuoliakin voisi kotona kokeilla.

Tyyneki kävi vasta nyt nukkumaa, ja hirveen taistelun kanssa o_O

Onko joku muu kun mä jolla on vuorokausirytmi vähän mullinmallin? Herään aikasintaan yhdeksältä (ikävä aamuja, kun tyttö nukkui vielä yhteentoista ;) ) Yöunille vauva menee 20-21 ja mä jatkan hereillä vielä jopa kahteen...

meillä oli mahtihyvä yö takana.tyttö kuskattii sänkyy puol 10 ja kahesti piti käydä laittamassa sille tutti suuhun,se heräs siihen kun se tutti tippu mut nukahti heti uudestaa.mut pakko oli laittaa se tutti kun sit se ois kohta heränny ja kaivanu sitä tuttia.juu ja ylös noustii 5 vaille 7.:)

Hohhohoijjaaa.. tää aamu vaatii vähä enemmän kahvia... En saanu millää nukutuks sen eilisen jälkeen... Mietin vaan et miten pärjätään, myynkö autoni yms... Siis jos ei joku vielä tiennyt nii miehelläni on perjantaina viimeinen työpäivä...

Ompa kyllä nappo kurjaa tuommonen :sad001 Vaikka tilanne vaikuttaa huolestuttavalta tällä hetkellä, on asioilla tapana lutviutua. Stemppiä teidän koko perheelle!

Sekä on Tinka jostain tuolta pohjoisesta? Minulla asuu sukua ja yksi rakas lapsuudenystävä Rovaniemellä. Kesällä ois tarkoitus reissata rovikselle. En malta oottaa! :)

Minä oon kerran joutunu täyttään liiton lappuja ja sen takia käymään työkkärissä. Kyl se kieltämättä napostelee! Onneks ei tarvinnu ku pari kuukautta kärvistellä ja sit löyty uusi duuni. Kyllä säikäytti sillon, kun yt:t puski päälle ja epämääräisen ajan jälkeen koko henkilöstö pihalle ja firma nurin. Se on hieman epätodellinen se olo...

Meillä menee jätkä nukkuu 20-21 välillä. Onneks ei enää usein venähdä pidemmäks. Ite en sit enää osaakaan mennä samaan aikaan nukkumaan vaan usein venähtää sinne 23-24 välille. Viime yönä jätkä heräs kahelta ja sit kuudelta, eikä enää aamusyönnin jälkeen nukahtanukaan. Jonku aikaa yritin nukuttaa, mut ei onnistunu, ni otin sit olkkariin touilee. Sit tossa vähän ennen kasia annoin maitoa ja sit sipahti. Normisti nykyään herää seiskalta ja sit ysiltä ekoille päikyille. Kiva rytmi, mutku sais ittesä vielä samaan rytmiin. No kahvia naamariin, ni eiköhän tää tästä.

Tsemppiä vielä napolle !

Äh.. mä en käsitä.. eilen siivosin hiki pääs kodin kuntoo.. nyt tää kämppä on niinku hävityksen kauhistus... Kai sitä pitää siivota uudestaa... ja pistää lisää pyykkiä ku poijalla oli tullu aamulla pisu läpitte makuupussiin...

Näyttääks muillakin toi vietien lähetysajat päin persiitä :confused004 Ku oon jo pitempää tota ihmetelly, esim. eilenä joku kirjotti et pikkukakkonen alkaa just(aamulla) ja se viesti oli muka lähetetty kaheksalta vaik ohjelma jo alkanu tunti sitten. Ja sit toi mun eilisiltanen viesti Tyynen nukahtamisesta, en mä sitä oo laittanu 23,21 vaa tuntii aiemmin. Sit joissai viesteis tuntus ajat pitävän paikkaasa. Vai johtuuko toi siitä ku kaikki IT-jutut on siel Norjassa??

Tyyne nukkuki muuten ihan älyttömän hyvin :) Se heräs puol 2 pinniksest syömään ja jatko mun vieres taas unia, seuraavan kerran heräs 6 syömään. Ja mä en muista et oisin kertaakaa havahtunu siihen et olis tarvinu tuttia pistää suuhun, enkä siihen et Tyyne olis pyöriny ja potkinu mua. Tai sit mä oon vaa ite ollu taju niin kankaal et en oo älynny mitään :laughing002

Ja se kolmas juttu: Eli jos joku täältä haluaa liittyä siihen meiän fb-ryhmään, niin vois vaikka ilmottaa siitä yv:nä Tiutsille (jos Tiutsi sulle sopii) täällä foorumin puolella. Ja jos Tiutsi sitten katsoo et halukas on tosiaan meidän ryhmästä, niin hän laittaa sitten kutsun fb-ryhmään. Meillä oli siellä yks vähän ulkopuolisempi hetken aikaa :sad001

No hyvä , sit ei mun muistissa sentään niin pahasti viiraa :grin

Nyt siel on muuten tosi kaunis ilma :) Aurinko paistaa ja viel kuitenki ollaa himpun pakkasen puolel. Kyllä kelpaa lähtee kaupoille tänää (kävellen siis mennää) :)

Munki pitäs kauppaa mennä kun tuli taas niin huima summa rahaa kelalta että vois vaikka kieriä rahassa!! jumpe.

mäkii ootan et päästäis ulos.pitäs käydä ostaa jotain samppoota et saan pestyä ton tosi pahalle haisevan marsun,hitto et menee hermo siihen.
no onneks tuli ees se kelan raha,meinaa seuraavat rahat tulee vasta 3 päivä,edelliset tuli tammikuun lopussa.tässä kuussa tuli vaa toi tän päivän raha.

Takaisin