Helmikuun horinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sinbbu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mä en uskaltanu pistää kakkosta päälle ku tyttö nukku (ei nuku enää) mut joo,siis se ois heränny siihen tunnarii.nyt voin käydä laittamassa sen sille.

Meidän poika kattoi sitä ohjelmaa äsken niin onnessaan! Pitääkin viedä poika kesällä ukin hoteisiin nii pääsee ajamaan hienoja motoja, traktoreita yms kauhakuormaajia. Pojalla on sellainen renkaan mallinen kirja, missä on oikeat kuvat dumpperista, pyöräkuormaajasta, kaivunkoneesta ja työntötraktorista. Poika siis nauraa ja heiluu ja hilluu ihan onnessaan aina, kun selataan sitä kirjaa. :D

Onnea Tiutsille!

Oliks täällä eilen hiljaista? En huomannu.. mut mulla olikin eilen välillä ihan jopa tekemistä.. :D Tein jo toisen unipupun ja tänään aloittelen varmaan kolmatta. Tuli jo tilaus yhdelle muksulle tehdä sellanen. :D

joo niin on,vitsi miten ärsyttää.miks sen pitää tehä parempia askareluja mitä ne lapset tekee?

Ei oo helmii.. Käykö vanhat napit....?? eikä meil oo lankaa... pitää varmaan käydä ryöstöretkellä eka äitillä :laughing021

Meillä ois kans nappo kerho 9.30. Ja just tänään toivoin, et poika ois jaksanu nukkua sinne yli kasiin, niinku eilen... no ei nukkunu. Saas nähdä, tuleeko kerhoilusta mitään. Täytyy toivoa, et nukkuis rattaissa pienet torkut ennen kerhoa.. MUUMIT ALKOI! <3

Hitto ku hengästyin tällä räkänokallani ku tanssin pojan kans muumi tunnarin.. Pojalla oli hauskaa... :D Heräs just pikku uniltansa.. Onneks se nukku niin voi ehkä mennäkkin kerhoon...

Muumimamma on huolissaan siitä kun rikkaruohotkin nuupahtavat!!?? Mä en olisi ku en mikää viherpeukalo ole :D

kyl mä tykkäsin hoitaa pihaa ja kukkia sillon ku ok-talossa asuttii.sain marjatkii kypsymää ku revin marjapuskasta ne 1,5 metriset nokkoset pois.no joo,saatto ne nokkoset olla metrin pitusiakii...nää mun arvaukset on tänää ollu vähän huonoja.:grin

Muumimamma on ihana! Minä haluaisin olla oman elämäni muumimamma. Kokkailla keittiössä, pitää kodista huolta, hoitaa kukkasia ja keitellä hilloja... <3

Lemmikkien lopetuksesta piti sanoa, että se on tietysti se ikävin puoli siinä, kun eläimen ottaa. Ne kun tuppaavat elämään lyhyemmän aikaa kuin ihmiset. Ainakin nämä yleisimmät lemmikit. Ei se helppoa ollut, kun meidän vanhin kissa piti lopettaa, varsinkin, kun se olisi voinut elää vielä kymmenen vuotta. :( Mutta kun sitten olen asiaa ajatellut, niin kyllä ne kaikki yhteiset vuodet ovat olleet sen arvoisia. Vaikka joutuikin luopumaan ennen aikojaan, niin en vaihtaisi kaikkea yhdessä koettua pois. Monta rakasta saa vielä hyvästellä vuosien aikana, olettaen, että itse eläisi normaalin ihmisiän verran, mutta monta rakasta saa myös tuntea ja pitää elämässään.

Mie en ikinä muista noita Muumeja aamulla, että voisi katsoa. Mutta on niitä jaksoja kyllä katseltu meillä sen verran paljon, ettei nyt suurta harmia ole. Vaikka Muumit on kyllä ihania. :D

Pöh. Taas on harmaata täällä. Kyllä se aurinko oli eilen niin kiva. Mutta eiköhän sitä tuonne pihalle silti jossain kohtaa vääntäydytä. Pitää vähän jotain liikuntaa tänäänkin harrastaa, että voi hyvällä omallatunnolla syödä itsensä ähkyyn illalla kavereiden kanssa. Onneksi on sitten perjantaina vajuttelupäivä, että pystyy edes jotain (ehkä) lauantaina kaupoilla sovittamaan. :D Pitäisköhän miunki ostaa jotkut tsemppifarkut. En kyllä oikein voi pienempää kokoa ostaa, kun nuo luut ei mihinkään tietääkseni kutistu, mutta jos vaan ostaa sellaiset, joissa haluaisi näyttää jos nyt ei hyvältä niin järkevältä. :D Kai sekin johonkin tsemppaisi.

Tullu kyl noi muumitkin nähtyä vaikka miten päin niin usein, ettei haittaa vaiks jää jakso välistä. Noi viidakkojaksot on kivoja.. ja se uiva teatteri! <3

Takaisin