Helmikuun horinat

Mäkin laitoin miehen hakee tissivoidetta synnytyksen jälkeen :D siteitä en oo tainnu laittaa hakemaan. On se varmaan hauska näky kun mies arpomassa kaupassa, mitä siteitä ostaa ja kattoo vielä puhelimesta.

Meillä pojasta on tullut ihan mammanpoika. Eilen hermostui täysin sinä aikana, kun kävin saunassa ja pesulla ja isänsä hoiti häntä. En saanut myöskään ruokaa laitettua kunnolla keittiössä vaikka poika näki mut koko ajan olkkarin matolta. Äitin syli on ainut hyvä paikka, mut siinäkin sit välillä muljutaan vaikka mitenkä. Teenköhän väärin kun otan pojan aina niin herkästi syliin? Väsyttävää kun minun täytyy häntä ihan koko ajan hoitaa. Pitää kysellä maanantain neuvolassa, mitä tehdä.
 
Ukko ei ikinä oo hakenu mulle lentokonetarroja... eli joudun niitä ite ostamaan kun kaupassa käyn... Ei kuulemma kehtaa ostaa niitä :D
 
Meillä on tääl unista touhut. Vauva nukkunu klo 11.45 asti ja esikoinen klo 12 asti. Okei esikoinen heräs klo 13 ja kipitin sen kans meijän sänkyy. Itse nousin vartti sitte ylös ku iski kauhee pisuhätä. Tyttö senkun posottaa vielkii tuol unta, samalla kun pikkuveikka nukkuu parvekkeella :) Näinköhän aamun kiukut tytöllä johtui väsymyksestä...

Mä vähän lupailin tytölle, että oltais tänää leivottu pullaa. Mutta en oo ehtiny tekee taikinaa. Tai siis oisin ehtinyt, mutta en oo viittinyt. Koska jokainenhan arvaa, että jos nyt alan väkertää taikinaa ni tasan sillä hetkellä kun kädet on syvällä siellä taikinassa niin vauva pärähätää huutoo tuol parvekkeella :grin voi siis olla, että leivotaanki joko iltapullat tai huomen aamulla..
 
Me mennää huomen päivällä maalle. Varmaa joskus puolen päivän aikoihin, ja en tosiaa ota vaunuja mukaan vaa kantorepun :)
 
Niin ja onko muuten joku sääntö kuka luo keskusteluketjun? :think005 En ole ikinä luonut ja voisin jonkun luoda, mutta en ole uskaltanut :laughing021 Ihan ku siellä ei höpistäisi :laughing001
 
Voi että; meille tuli yks puol tuttu tuomaan karkki/näkkäritilausta meille. Tai siis me tilattiin siltä niitä, ku sen työpaikka myi niitä (kakkutukun tuotteita esim. Isoveljen toffeesekoitus). Mä olin just silloin makkaris vaihtamas Tyynelle vaippaa ja en kyl yhtää varautunu et tää henkilö kävelee meiän makkarii asti meitä moikkaamaan. Totta kai siel oli yöpöydälle unohtunu liukuvoidepurkki :oops: Ja ihan varmasti se sen purkin huomas, älysin ite jälkee päin sen. Nyt kyl naurattaa mut kyl vähän nolottaaki. No aikuisiaha täs kaikki ollaan :grin
 
Onnea minkkiksen pienelle :)

Hillevi, toi kuulostaa nii meiän tyypiltä. Etenki nyt viime päivinä se on kammennu koko ajan syliin ja sit ku ottaa, ni se vänkää pois ja taas uudestaan. Tänään se jäi olkkarin matolle, ku lähin ettii bodya. Tuli hirvee hätä, ku hävisin näkyvistä.

Meiän porukoilla se ei kuitenkaan välitä, vaikken oo näkyvissä koko aikaa. Kotona vaan :)

Ei kai sitä voi olla syliin ottamatta, en mä ainakaan vois. Toinen on niin hellyyttävä, ku tulee räpiköimään masulteen ja sit ojentaa kädet :)
 
En usko, et kauaa tota sylivaihetta kestää. Se on nyt otettava ilo irti :) Ainoo vaan, et jäppinen painaa jo sen verran, et mul käy inhottavasti käsiin :/ Ei jaksa kauaa kerrallaan kanniskella.
 
En mäkään jaksa toista kanniskella, mut istun sit yleensä poika sylissä. Onneks nykyään voi kantaa poikaa tuossa lantiolla, niin ei käy paljon käsiin, ja välillä laitan hänet sitten liinaan. Kunhan päiväkodin aloitukseen mennessä jäppinen vähän vieroittuisi äitin sylistä :)
 
Eihän tuo paina, kun 7,5 kg :D Mulla vaan kun on se TOS (mikä lie), niin ei kestä pitkiä aikoja käsillä tehdä mitään.
 
Takaisin
Top