On noi marjat, hedelmät, + jugu tosi hyvä yhdistelmä! Mulle tosiaan 3 viikossa tullut vain 100 g painoa, joka sekin luultavasti on nestettä kun tän sairastamisen takia en ole pariin päivään uskaltanut kuntoilla :)
Edelleen suosittelen maapähkinöitä sellaiseen "mässyherkuttelun himoon", maapähkinässä on yhtä paljon e-vitamiinia kuin saksanpähkinässä, joka luokitellaan terveellisimpien pähkinöiden joukkoon. Ja sit tietty ne hyvät rasvat yms ja se että tulee proteiinia ---> pitää nälkääkin vähän, muttei sokerit silti nouse.
Maapähkinä on siitä hyvä, että se on mielestäni suht makea, muttei niin tyrkky kuin cashew, jota jossakin välissä himoitsin :)
Itse syön joka päivä n. desin verran määpähkinöitä, suoli on toiminut pirun hyvin kun tulee kuitujakin!
Jonkun tutkimuksen mukaan ihanteellista olisi vaihtaa maapähkinä saksanpähkinään, mutta näillä meiningeillä olen pärjännyt ja en oikein diggaa siitä pähkinästä, liian proteiinimainen maku ja samaan aikaan kuiva, parapähkinää taas joskus tekee mielettömästi mieli, mutten sitäkään vetäisi joka päivä.. ;D