Helmikuun höpinät

Mä oon oikeistaan pessyt jo suurimmat osan ja lajitellyt laatikoihin kokojen mukaan. Rattaat on matkalla meille, kunhan toimitus pelais. Pitääkö uusista vaunuistakin pestä jotain ennen käyttö?? (tyhmä kysyy)
Saikulla ku oon äippälomaan asti niin kattoo mis vaihees pää poksahtaa. Eilen olin liikenteessä paljon ja yöllä ja aamulla maha oli pinkeenä about koko ajan, supituksen selvästi lisääntyy aina rasituksessa.
 
Viime yönä oli eka oikein kunnon synnytysuni! Olin jo täysin auki mutta ei vielä ponnistuttanut. Olin esikoisen kanssa sairaalassa, soitin sieltä miehelle ja mun vanhemmille et pitäis tuo tyttö hakea ja vähän äkkiä! Vauvalla laski sydänäänet 40:een välillä koska halusin olla kyykyssä/pystyssä ja piti mennä kyljelleen koska silloin hän sai happea tarpeeksi. Tunnustelin sen päätä kun oli tuloillaan :) Kuitenkin pienen ponnistelun jälkeen mun piti lähteä jonnekin (!!!) ja hetken päästä olinkin keskellä poliisin ammuntaoperaatiota! Että jäi se vauva saamatta ennen kun heräsin...
 
Ei osaa päättää leipoisko ensin pullaa vai ompelisko...

Ehkä leivon ensin niin ei löydy laskiaipullasta nuppineulaa (molemmat harrasteet tapahtuu samalla pöydällä).
 
Mantelimassa kuuluu kyllä laskiapullaan! Me syödään silti nyt vaan kermapullia kunnen raaskinut itseäni varten ostaa koko pötköä massaa (ei etteikö semmonen kokonaankin menis...).
 
Äippälomaan 3 viikkoa! Vielä sen kun jaksais töissä niin hauskaa olis. Nyt viikonloppu lepoa ja maanantaina lomapäivällä hierojalle ja jalkahoitoon. Vielä kun kamut pitäis vauvakutsut :wink

Mä sain ihanan itsetehdyn laskiaispullan viikolla kermavaahtoineen ja hilloineen. Jos en pelkäis sokerien nousua, oisin syöny 2!!
 
Soitin tänään äitille ja pyysin tekemään laskiaispullia :) sanoin, etten jaksa ite tehdä, äiti vaan nauroi... Kyllä äiti kuitenkin tekee :)
 
Viimisiä helmikuun höpinöitä viedään nyt. Kohta jo maaliskuu eli toukokuun välissä on enää yksi kuukausi. Huh, vastahan me kaikki tänne varovasti tultiin plussamme kertomaan. Itsellä on enää kuusi (pitkää) viikkoa äitiysloman alkuun. Hirveästi haluaisin jo kotiin jäädä, olisi niin paljon tehtävää. Vaan kun olo on ihan hyvä niin töissä kai se on pakko olla. Viime raskaudessa tähän aikaan hyvä kun pystyin selkäkipujen kanssa liikkumaan. Nyt ei tietoakaan selkäkivuista... Tietysti hyvä, että voin hyvin, mutta olin olettanut että jään lomille jo maaliskuun puolivälissä. Mutta ei se kuusi viikkoakaan enää paljoa ole.
 
Mulla ei varmaan luonne anna periksi ja jää pullat syömättä. Kuitenkin huomenna meinasin niitä perheelle tekaista :) Oon ollu ihan käsittämättömän tarkka ruuasta ja varsinkin sen laadusta tässä raskaudessa, välillä ahdistavankin tarkka :/ Mut ainakin muksu saa parhaan mahdollisen ravinnon kasvaakseen.
Että sitä pitääkin olla neuroottinen... Öäh!
 
Mullakin on 6 viikkoa äippälomaan ja kyllä se tuntuu vielä tosi pitkältä ajalta! Sinänsä töissä nyt ei ole rankkaa (normaalista poikkeavaa) mutta silti tuntuu et vois jo jäädä. Olis niin paljon tehtävää eikä sit viimeisillään jaksa... Toisaalta kiva että kun jää pois töistä niin on jo kevät pitkällä ja voi ulkoilla paljon esikoisen kanssa jne.
 
Tänään olin Aloe Vera - kutsuilla, tuli tilattua imetyksen jälkeiselle ajalle boostiksi juomaa ja rasva, joka imeytyy hyvin, sisältää mehiläisvahaa (esim. raskausarpiin oiva sekä käsille!)..
Ton juoman aloitan sitten kun lopetan imetyksen, vaikka sitä saisi käyttää raskaana ja imettäessä, mutta se pistää kuonat liikkeelle eli hikoiluttaa ja aloitan "kehon puhdistuksen" vasta kun olen imetyksen ja muut hoitanut :) En usko tohon täysillä, mutta eipä siitä haittaakaan ole :wink
Hyvä fiilis kun on aseita millä voi tykitellä sitten, jos kiloihin turhautuu todella ;D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Liii-saaa ei nyt oo enää helmikuu! :D

Mutta mä kans aion imettää ensin rauhassa niin pitkään kun se onnistuu ja sit vasta otan järeet aseet käyttöön! Mulla on onneks muutama sellanen superhippi kaveri jotka osaa sit neuvoa millä poppaskonsteilla kropan saa taas kuntoon :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top