Helmikuun höpinät

Itseäni tällä hetkellä ärsyttää kommentit, et voi tehä tuota, tai tuota ku oot raskaana (ihme hyysäämistä). Siis ihan normi perus elämän juttuja :) ... (tällä tarkoitin siis sitä mihin itse kukin raskaana oleva pystyy/kykenee omien voimiensa/vointinsa mukaan) Tietääkseni en oo sairas vaan raskaana ja yritän elää mahdollisimman normaalia elämää mahasta huolimatta :D
 
Muokattu viimeksi:
Ei kaikille raskaana oleville kaikki nuo ole perusjuttuja :wink Mie ainakin pelkäsin että olisin yhtä rampa kuin edellisessä odotuksessa!
Olisi kiva pyörittää 4 henkistä perhettä kun ei saa tiskikonetta tyhjennettyä, siispä olen hurrannut jokaisesta päivästä minkä saan "normaalisti" puuhata.
Mulla alkoi viime raskaudessa ne selkäsäryt ja supistukset kuin kirkkaalta taivaalta rv 20, en siis yhtään pidä itsestään selvyytenä näitä kaikkia juttuja, joita puuhaan..
Pelkkä imurointikin oli välillä kyynelien takana, kun mahaa repi ja selkä meni niin jumiin ettei henki kunnolla kulkenut :/
 
Apua! Just oli vielä 100 päivää laskettuun, ja nyt laskuri näyttää 73! Mihin tää aika menee :D

Nyt on kyllä jo niiiiin raskaana olevan fiilis, ankkakävely ja koko ajan väsy jajaja.. Että alkaa jo olla valmis synnärille henkisesti :) mut pieni vois olla siellä rauhassa vielä useamman viikon...
 
Nyt käy kateeksi teitä Tampereella synnyttäviä.. vauva -lehteä lukiessani siitä hotellista. Pitäiskö tehdä turistimatka Tampereelle lasketun ajan tienoihin, jos vaikka itekkin pääsisi nauttimaan tuollaisesta luksuksesta :D

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä ollaan niin kipeenä ja siks myös pahalla tuulella, että taidan pitää muutaman päivän hiljasempaa linjaa foorumilta. Tuntuu niin kurjalta kun ei oo mitään positiivista kirjoteltavaa. Palaan kun tuntuu paremmalta!
 
Mie en tiennykkään, et tää sivusto ottaa meiän kommentteja tuonne juttuihinsa. Hirmusesti toukolaisia. Unohtu kyl suurinosa nimimerkeistä, mut liii-saaa jäi mielee :P Luin nimittäi ekaa kertaa noita etusivun juttuja kunnolla :D
 
Toi on Aretha niin tuttua! Jossain vaihees käytiin ihan samanlainen keskustelu. o_O Välil ehk liiankin usein!
 
En malta nukkuukaa ko tänää pääsee uutee kämppää.... plääh! Vois nukuttaa viel 4h lisää ainaki..
 
Siivous ei kiinnosta yhtään? Oishan tuolla muutakin, kuten ihana ilma ulkona! Mutta pakko se on pyöräilyn jälkeen imuroida ja silittää vähän vaatetta... :p
Tänään lupasin viedä pojankin hiekkalaatikolle kun aamulla niin kinusi ja sanoi "mie olen ollut jo monta kertaa päiväkodissa, nyt haluan hiekkalaatikolle!" :D

Niin haluaisin miehen kanssa vielä lisää yhteistä aikaa kun tää mun hellyysolo ei katoa mihinkään :O
Ehkä sit seuraavana viikonloppuna.. :wink
Ja jotenkin ehkä ruvennut tajuamaan että kohta täällä on se tissitakiainen kiinni mussa, vuotavat tissit, rintapumppu joka paikassa mukana, väsymys.. Ehkä tässä onkin vielä ihan hehkeä olo vaikka turvonnut olenkin ;D

Kokoajan hirveä ikävä miestä!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Minkähän taudin se oikein lykkäs... Eilen yskin aina välillä, mut yön aikana yskinkin niin paljon, että neljän aikaan oli pakko mennä alakertaan ettei mies ihan hirveesti häiriinny. Seittämän aikaan oli vähän lämpöä, kasiks oli laskenu. Nyt on taas lämpöä (vähän enemmän mut alle 38) ja yskiminen sattuu aikas paljon. Lisäksi närästää ja lonkkaan sattuu niin etten saa nukutuksi. Ja normaalisti en oo ikinä kipee, kuumetta on ollu ehkä 3v sitten :P
 
Eilen saatiin huonekalut muutettua uusiin paikkoihin. Hoitopöytä löytyy nyt meidän makkarista ja mies hakee tänään pinniksen sinne myös. Jos ens viikolla sit alkais kattelemaan noita vauvanvaatteita tuolta vaatehuoneen uumenista. Mitä otetaan käyttöön ja mitä lähtee suoraan kirppikselle.
Tää on meidän viimeinen lapsi, joten tän jälkeen saa vauvanvaatteet lähteä meidän huushollista.
 
Voi että mua ärsyttää kun kotona on kaikki vielä puolitiessä. En jaksa todellakaan yksin käydä varastossa raijaamassa KAIKKIA tavaroita niiden vauva-kamojen edestä pois. Vaatekaapit pitäis siivota että mahtuis vauvan vaatteet johonkin. Ne vaatteet pitäis pestä myös. Pinnasänky pitäis kasata ja sen tieltä purkaa yks tietokonepöytä.... Turvakaukalon kunto pitäis tarkistaa ja vaunuihin pumpata ilmaa ja pestä irtoavat osat yms. MITÄÄN EI OLE SIIS VIELÄ TEHTY! Pikkuhiljaa alkaa ahistaa, et kaikki jää MULLE ÄITIYSLOMALLE milloin en siis tod ole enää missään varaston siivouskunnossa! Mutta kun en jaksais nalkuttaa joka päivä......:mad:
 
Laivareissulta kotiuduttu maanantaina Ikean kautta. Haaveissa oli saada vohvelia, mutta ei löytynyt laivalta. Sen sijaan Ikea pelasti tilanteen ja vedin aamupalaksi lettuja kermavaahtoo ja mansikkahilloa!!!! :Heartred Varmaan kelpas kirpullekin :wink Kiva, kun tällä viikolla pääsi laittamaan uuteen lipastoon pestyt vauvan vaatteet. Seuraavaksi hyökkään vauvan huoneen kimppuun :)
 
Mä olen kanssa suunnitellut jättäväni ompelu- ym. prokkisia äitiyslomille. Vaikka odotan sen alkua jo niin toisaalta pelkään että tylsistyn. Virikkeinä oottaa siis kasa vaippavärkkejä, joista aattelin tehdä myös liivinsuojat ja rätit jälkivuotoon (Musta alkaa kuoriutua kunnon ituhippi).

Mutta samalla kaikki noi projektit kaihertaa takaraivossa tekemättöminä töinä ja saan pidätellä itseäni etten aloittaisi niitä jo nyt :p
 
Eka koneellinen harsoja ja lakanoita peseytymässä. Kamalaa, ku noi 56cm vaatteet näyttää pieniltä. Kuinka sitä osaa tollasta kirppua sit käsitellä, kun on tottunu tollasia 25 kilosia jässiköitä hoitamaan :eek:
 
Takaisin
Top