Helmikuun höpinät

Mä en kans kestä noita vauva.fi ja kaksplussaa yms. yhtään. Täällä ei onneks oo sellaista ja foorumilinja on siisti muutenkin, mitää kenenkään haukkumisia jne ei sallita. Justhan se oli tutkimuskin että nettitrolleista suuri osa on jollain lailla luonnehäiriöisiä... :p Siis läpät erikseen mut ne joita oikeesti kiinnostaa vaan muiden satuttaminen, loukkaaminen, halventaminen, haukkuminen. Ei voi käsittää sellaista käytöstä. Kyllä kai jokainen joskus ajattelematta tölvii mut rajansa kaikella. Ei huvita sellainen muka-hauskaa vittuilu netissä sitten yhtään. Kun tarkoituksena on kuitenkin vaan jollain lailla osoittaa itse olevansa muita "fiksumpi" niin siinä aika lailla ampuu itseään jalkaan...

"Oma autoilu siitä vääristyy, jos koko ajan vaan kuvittelee niitä uusia autoja ja miten niillä ajellaan Sloveniassa auringonpaisteessa vuorenrinteessä ylinopeutta ja poppi soi ja tytöt vilkuttaa. Oma 1995 corolla räntäsateessa ei tunnu kohta miltään ja kohta ollaan tilanteessa, ettei se corolla halua ollenkaan, että sillä ajetaan, kun tulee niin paska fiilis."

Näin on!

Mielenkiintosia keskusteluja... :cool:

Piti vaan sitä sanomani, että herkillähän tässä ollaan. En tiiä johtuuko se sitten itsevarmuudesta vai mistä, mut nyt mua lähinnä naurattaa, kun ihmiset "kauhistelee" mun mahaa. Yks srk:n työntekijä juuri päivitteli, että on sulla tässä vielä aikaa ton mahan kanssa ja vielähän se kasvaa ja ku sulle tulee se vielä noin nopeestikin. Tästä olis voinu jo hermostua, mutta sitten jatkokin, että oli itellään ollu aina sama homma ja johtuu varmaan siitä ku ollaan muuten näin siroja ja pieniä ni heti näkyy. Sit olikin ihan hyvä fiilis. Hetken tää valas siis eli luulossa olevansa jollakin kokoluokituksella siro ja pieni :grin Anopin jatkuva jauhaminen mahan koosta ei kyllä huvita vieläkään, mutta siihen ei taida auttaa vaikka onnistuis hankkimaan ne kymmenen lasta...

Tampereella synnyttävät!! Lukekaas juttu uusimmasta Vauva-lehdestä siitä TAYSin vieressä olevasta potilashotellista. Olen niin kateellinen teille tuosta mahdollisuudesta. Pitäsköhän itsekin lähteä Tampereelle synnyttämään :)

ImageUploadedByVau Foorumi1392795401.486148.jpg
Kuppi kuumaa ja menoks!
Tänään ois tarkoitus käydä varastoa läpi ja etsiä sieltä leluja ja muuta lahjoitukseen.
Poika onneksi paremmassa kunnossa, niin päästään kauppaan, postiin yms ja illalla viedään lahjoitukset turvakodille.. :)

Mä oon katsonu liikaa leivontarealityjä. Katsoin että ootpas sä lii-saa ihanasti asetellu mehevän suklaamuffinsin oikein jalustalle :grin

Mä katoin nipsumuki ihan samaa, vaikka olin lukenu sun kommentin ennen ku näin ton kuvan :D ja nyt tekee mieli suklaamuffinssia..

Herkkujen puutteessa kävin eile punnitse&säästä-liikkees ostamassa jukurtti hetelmii ja marjoi ja pähkinöitä. Nam <3 "Hyviä ovat!"

Noi jogurttipähkinät ja -hedelmät on petollisia!! Vois melkeen kuvitella et ne olis hyväks kun niissä on kuitenkin sitä hedelmää ja pähkinää, mutta ne on yhtä terveellisiä kun suklaapatukka! Mutta on ne vaan niiin hyviä! Varsinkin mustikkajogurttirusinat ja jogurttiappelsiininkuoret <3 Namm!!

Aaaargh! Nyt ainakin tekee mieli herkkuja! :p (hihhih, mut mullapas onkin onneksi vielä pala pannaria jäljellä)

Niin, mut tuskin siinä on niin paljoo niitä hyviä rasvoja enää tallella :D

mä yritän pitää herkkuhimoa kurissa smoothiella. Kai ne hedelmät/marjat ja maustamaton jugu on parempii ku jädet ja pullat. Vähän auttaa kyl. Mut silti vetäisin dallaspullan ja karkkipussin ja niitä jugurusinoita jos eteen tuotais ;)

Smoothiet on ihania! Mango, passion on mun lemppari makuyhdistelmä mutta nyt noi smoothietkin on kielletty kun yritän elää niin vähillä sokereilla kun mahdollista...

Takaisin