On, tai moni ottaa ne noin

Mulle esim. oma siskoni vaahtosi, että "on vitun typerää tehdä ite soseet ja käyttää kestovaippoja, etenkin kun oot yh!!!", eli kyllä noita arvosteluja tulee toiseenkin suuntaan :D
Jokainen saa sanoa oman mielipiteensä ja miten toimii, mutta jos toista alkaa oikeasti mollaamaan kun toinen tekee toisin niin se on typerää.
Mulle on ihan sama miten joku vetää lääkettä tai hiuslakkaa/väriä ja minne.
Mulla on taustalla myös pelko noista lääkkeistä yhden syyn takia: äitini oli leikkauksessa ennen kuin alkoi odottamaan minua, hän söi 2 kk lääkkeitä kipuun, panacodin kaltaisia muistaakseni.. Ja oli huomaamattaan tullut raskaaksi..
Raskaus huomattiin rv 8-9..
Mulla on luultavasti ton takia ollut tosi höröt korvat, ja mun toisesta korvasta puuttuu rustoa (mitä ei silmällä näe, vaan kädellä tuntee).
Olin korvien "kauneusleikkauksessa" ekaa kertaa 5 veenä..
Äidilleni lääkäri sanoi, että "ei ole haittaa tuosta määrästä, ja voit jatkaa lääkkeiden ottoa, jos on kipuja".
Ei jatkanut, ylläri!
Kellään muulla vaan ei meidän suvussa ole höröjä korvia, tai ruston puuttumaa - kas kummaa, onhan se ihmeellinen yhteensattuma!

Mua ei oikeesti kiinnosta miten joku vetää lääkkeitä, mutta itse teen kaiken sen eteen että olen tehnyt kaikkeni lapseni puolesta.
Kemikaali on kemikaali, siitä ei pääse minnekään..
Joillakin voi olla omia pelkoja taustalla, ei mitään "mä olen parempi ku sä, kannataisko siis tehdä kuten mä ku mä en syö lääkkeitä raskauden aikana"...
Kaikenlisäksi olen tosi varhain ollut kiinnostunut terveysasioista ja miten mikä vaikuttaa mihinkin, tieto lisää tuskaa, joten kai me "hysterijoitsijat" ollaan ihan turhia pelon lietsojia jollekin, jolla ei ole omia kokemuksia tai sellaiselle, joka ei ota asioita niin vakavasti.
.