Me muutettiin aikoinaan viikko ennen esikoisen syntymää, se oli aika karseeta. Nyt on sit taas muutto edessä, mut toivon mukaan jo muutaman viikon päästä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olen pahoillani, voimiaMinut voi poistaa listoilta kun kävin kipujen takia ultrassa ja kuollut 2 viikkoa sitten.
Minut voi poistaa listoilta kun kävin kipujen takia ultrassa ja kuollut 2 viikkoa sitten.
Minut voi poistaa listoilta kun kävin kipujen takia ultrassa ja kuollut 2 viikkoa sitten.
Poistin itseni tuolta helmikuisten listasta ja siirryn maaliskuisiin, kun alkuraskauden ultrassa laskettu aika siirtyi niin paljon maaliskuun puolelle. Tsemppiä ja mukavaa odotusta teille kaikille! :angelic:
Mä sain tietää vasta äskettäin raskaudesta. Oli iloinen yllätys. Onko täällä muita vanhempia helmikuisten odottajia?
Millanen olo pitäis olla tässä vaiheessa? Mulla on kauhee väsymys joka asia vi*uttaa, mutta muuten ei yhtään muka raskaana oleva olo. Pahoinvointia joo välillä, sitä ja tota välillä, mutta tuntuu liian helpolta ololta. Ehkä tää vielä kostautuu myöhemmin :D
Nyt menossa rv 9+1. Nt-ultraan on vielä pieni ikuisuus. Oon ollu taas ihan hajoomis pisteessä tähän jatkuvaan kiireeseen ja siihen kun ei osaa rauhottua.