Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Saitko kuvan? :)
Miten meni eilinen ultra? Ja miten voit?Huomenna ultra. Pelottaa tosi paljon. Tää päivä menny itkiessä aina paljon miehelle pelkoja.
Miten meni eilinen ultra? Ja miten voit?
Muoks: Nyt yhtäkkiä päivittyikin pari viimeisintä viestiä. Eli hyvin taisi mennä? :D
Tänään käyty varhaisultrassa mielenrauhan takia.. Siellä pienenpieni tyyppi oli oikeassa paikassa ja syke myös selkeä Viikkoja vähemmän mitä luulin, nyt vasta 6+1.Täällä myös yksi odottaja lisää :) viikkoja taitaa nyt olla 6+3. Satunnaiset rusehtavat vuodot vaivanneet 4 päivän ajan, myöskin jonkin verran kuukautiskipujen kaltaisia tuntemuksia enempi ja vähempi. Kyllä voi ihmismieltä ahdistaa epätietoisuus. Toivottavasti tyypillä mahassa kaikki hyvin, ensimmäinen neuvola käynti vasta 17.7..
Onko teillä ollut mitään raskausoireita vielä? Ja jos ollut useita raskauksia niin ovatko oireiltaan eronneet toisistaan? Mulla esikoisella oli kauhea suklaanhimo mitä menikin levykaupalla, nyt ykskaks mulla ei teekkään enää makeaa mieli, vaikka tavallisestikkin oon ollut aina vähän sokerihiiri..