Jännittää kyllä löydänkö itteni oikeeseen paikkaan kun en oo vielä sielä uudella äitipolilla käyny
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tais olla klo 10 taas mun aika :)
Missä sairaalassa sut leikataan? Mulla kanssa sektio 10.2. :)
Oys ja heti aamuaika, toki kiireelliset/hätäsektiot menee etusijalle jos sellaisia tulee. Missä sulla? Mulla on sillon rv 38+3, koska halusin ajan mieluummin maanantaille entä perjantaille (38+0) niin mies saa venytettyä isyysloman aloitusta sinne seuraavalle viikolle :angelic: Mulla vaan ei sais missään nimessä käynnistyä oma synnytys, kun on iso riski siinä istukan repeytymisessä. Vauvan painoarvioikin jää alle 3000g tuolloin rv 38 alkaessa, joten sen vuoksi myös toivoin, että saa pikkunen vielä viikonlopun ajan kasvaa
Minullehan tehtiin elektiivinen sektio ,koska etinen istukka. Sektio oli alunperin suunnitteilla n. Rv 37+ , mutta verenvuoto episodin jälkeen aikaistui 35+6. Viikkoihin nähden kaikki on mennyt tosi hyvin. Toki sai kortisonin kypsyttämään keuhkot. Poika hengitti syntyessään täysin itse ja söi pullosta maidon. Kolmen päivän ikäisestä menty täysimetyksellä. Painoarvio edellisellä viikolla ennen syntymää oli 2,8kg, poika painoi syntyessään 2,5kg :)
Hei, saanko vielä udella millä viikolla sinulla oli verenvuotoa ja johtuiko se jostain ulkopuolisesta esim. kaatumisesta tms vai ihan yllättäen? Minulla ei ole ollut vuotoja, minkä vuoksi katsoivat että tuo 38+3 pitäisi onnistua kun muitakaan oireita ei ole ollut (supistelua yms). Sain myös jo yhden kortisonin ihan varalta, kun ei siitä kuulemma mitään haittaakaan ole.