Voi kiitos Pitu86 vastauksesta, auttoi paljon tuo, että saa mennä synnyttämään minne haluaa...
Ja pahoittelut, että tuo teksti tuli (jostain kumman syystä) kokonaisena, eikä ole jaksotettu...
Me ollaan kyllä paljon matkusteltu aiemminkin, joten uskon, että kaikki menee Thaimaassa hyvin. Pitää vaan vähän kattoo tarkemmin, mitä suuhunsa laittaa :)
Anteeksi nyt tietämättömyyteni, mutta mikä on nt-ultra? Ja miksi ihmeessä alkuraskauden ultra tehdään alakautta?? Todennäköisesti äitilleni kävi vain huonosti kun oli huonoo tuuria, tai sitten se lekuri ei oikeen osannu tutkia hellävaraisesti...onhan siitä jo muutenkin iät ja ajat :) Onkos teidän miehet muuten mukana neuvolakäynneillä? Mä kyllä yritän ottaa mukaan aina kun mahdollista, varsinkin ekaan neuvolaan, kauhee sumpliminen vaan, koska töistä ei saa olla pois jos menee "omalle lääkärille"...mutta en tiedä miten muutenkaan ne kuvittelee meidän menevän, kun neuvola on auki vaan päivisin...
aannaa: Mulle kävi vähän samalla tavalla. Mun kaveri tuli raskaaks just sillon kun ruvettiin suunnittelemaan meille vauvaa. Meillä ei loppujen lopuks menny ku tuo 6 kk et tulin raskaaks, mutta oli se tuskaa kattoo kun toinen vaan pyöristyy mahan seudulta ja mulle tulee vaan miinusta testeihin...
hiusten värjäyksestä: onkohan sillä väliä, meneekö normaaliin parturiin vai eko-kampaajalle? Ajattelin etsiä sellaisen, mutten tiedä onko mitään eroa...
Voi kauheeta N-ipsu että sun siskolle kävi noin! Aika myöhään se tuulimuna todettiin! Eikö sitä näkynyt aiemmin? Toi on mun pahin pelko myös... Oliko sun siskolla oireita? Toivotaan nyt, että kaikilla menee kaikki hyvin...
JePa88: Mä nukuin pommiin aamulla!!! Siis tätä ei oo sattunu moneen moneen vuoteen ja nyt piti ponnahtaa sängystä ja lähtee saman tien jotta olisin ehtiny töihin! Kauheeta...Oli NIIIIN kova väsy aamulla....
Mulla oli muuten tänään ekaa kertaa raudan maku suussa, mutta ihan hetken vaan. Ja oon myös miettiny, mitä vaatteita laittaisin päälle. Farkut kiristää mahan kohdalla, vaikka ei mun maha tosiaankaan oo viel kasvanu. Mut jotenkin on turvonnu olo... En viittis vielä ostaa uusia vaatteitakaan...
Äippä2010: Mulla maksaa yksityisellä varhaisultra 79 egee (oma osuus, muuten ois 130 mut kela korvaa...). Täällä tämä yksityinen ei ole mikään ketju vaan ihan täys yksityinen... HUOMENNA SE ON, klo 10, iiiik!!! Jännittää ihan hulluna!!
Mä oon syöny foolihappoa huhtikuusta, eli yrityksestä alkaen. Nyt ne loppu ja vaihdoin Multitabseihin, jotka on tarkotettu raskaana oleville. Lisäks syön omega 3 (myös multitabs mama), koska en syö kalaa juuri ollenkaan.
Ohhoh..tulipas tuota tekstiä :)