Täältä ei malttaisi olla poissa, aina kiva tulla lukemaa mitä muille odottajille kuuluu.
Meillä on ihan hyvä tukiverkosto, toisen meistä vanhemmat asuvat 20 km päässä ja toiset 60 km päässä. Tulevat isoisovanhemmat asuvat sitten vähän kauempana, mutta uskoisin, että sieltäkin on jonkinlaista apua tulossa, jos on tarvis kun ovat vielä sen verran "nuoria" ja hyvässä kunnossa.
Oma äitini täytti heinäkuussa 50v. ja uskon, että kun kerrotaan raskaudesta, niin hän saattaa parkaista että ei vielä isoäidiksi.. :) Mutta on varmasti onnellinen meidän puolesta. Ollaan kaveripiiristämme ensimmäisiä, joille tulee vauva. Parhaan ystäväni mies potee vauvakuumetta ja soitti minulle tänään muissa asioissa, mutta alkoikin sitten kyselemään, että miten meni ensimmäisessä neuvolassa ja miten muuten on mun vointi, hehee.
Toinen hyvä ystäväni oli kyllä onnellinen puolestani, mutta heillä ei ole tärpännyt vielä raskauden suhteen, vaikka ovat vähän aikaa jo yrittäneet ja tuntui jotenkin, että hän ei ihan ollut täysillä mukana juttussani vaikka niin toivoin.. Ymmärrän kyllä toisaalta myös häntä ja luin viimeisimmästä vauvat lehdestä juuri, miten raskaus yhdistää ja erottaa ystäviä. Toivottavasti tässä ei tulisi kuitenkaan käymään mitenkään ikävästi minun ja ystäväni välillä.