Viikonloppu taas[&:]
Jälleen on iskenyt sellainen huima aikapulaolotila, viikot menee ohitse ihan liian nopeasti, eikä paljon mitään saa aikaiseksi yhden viikon aikana. Sitten se kauhun sekainen innostus, mitä kokee tuota pienokaista kohtaan on selvästi nousussa, toisaalta odotan malttamattomana pientä nyyttiä syliin ja toisaalta pelkään, että lapsen hoitaminen ei suju ollenkaan. Tällä viikolla on ollut sellainen olotila, että en edes haluaisi olla raskaana, vaan kaipaisin kovasti kunnon vauhtiviikonloppua ja muutakin olotilaa kuin tätä turvotus/ilmavaiva/liitoskipus/selkäkipu/väsymystä. Miestä ei paljon kiinnosta kodinhoito, eikä se ymmärrä, että oikeasti välillä en vaan pysty enää kaikkeen. Sillä on edelleen iso osa sen tavaroista järjestämättä paikoilleen muuton jäljiltä, pyykin pesut ja siivoukset on täysin mun harteilla, ruokaa se onneksi on pari kertaa tehnyt, mutta on päiviä, et jos oon asioilla ja tuun kotiin, niin ensimmäisenä kysytään, et onko jotakin ruokaa. Välillä on sellainen olo, että h*lvettiäkö tässä hoidan aikuisen miehen asioita, joka ei tee mitään vapaasta tahdostaan, paitsi soittaa guitar herota ja surffailee netissä, paljon helpommin pääsisin yksinäni. Edes kattolamppuja ei oo voinut asentaa, eikä asenna ennen kuin pimenevät illat alkaa häiritä herraa itseään. Eihän tuossa muuta vikaa ole, mutta kun ei tajua, että kotityöt on osa arkea, eikä mikään ihmeellinen asia ja olisi kiva saada tää kämppä suht sellaiseksi, ettei enää olisi muuttolaatikoita ja perusasioita laittamatta. Vähän luulen, että vauvan tultua miehelle on melkoinen yllätys se, että oma vapaa-aika vähenee ja esim. ne ruokailut ei sitten odota sitä paria tuntia siitä, kun on nälkä, vaan niiden on tapahduttava heti, eikä silloin, kun herra haluaa. Ärsyttää niin suunnattomasti ja anteeksi tällainen aamuinen purkaus.
Onneksi ulkona on sentään toistaiseksi ainakin pilvistä, eikä vielä täällä sisälläkään niin tuskainen olotila.
Purri: meen kanssa sinne ihan tavalliselle synnäriosastolle. Olisihan se haikaranpesäkin voinut olla ok vaihtoehto, mutta riittänee, että on ammattilaisten käsissä ja kun vasta muutettiin tänne, niin en oo jaksanut alkaa puuhata sinne haikaranpesään pääsyä. Se puhelinaika sinne kättärin synnärille on arkisin 14-15, voin kyllä laittaa sen nro:n, jos haluat, just nyt en jaksa nousta tästä sohvalta hakemaan sitä[:D] Ainiin, sitä tuuletinta ei ollut myöskään gigantissa enää, loppu mikä loppu[:D] Eikä tosiaan oo autoo käytössä, niin ei kauhean pitkälle reissulle noilla julkisilla viitsi lähteä, kun oon vielä vähän epävarma liikkumisesta täällä pk-seudulla.
Pilpa: en tiennytkään Musen saapumisesta, ääh.. kateellisena sun keikalle pääsystä[;)] Pidähän hauskaa uudella tukalla siellä sitten meidän muidenkin puolesta! Jos oisin huomannut tapahtuman aiemmin olisin saattanut olla menossakin, mutta nyt ei anna aikataulut, eikä budjetti periksi..
Kaika: hurjalta kuulostaa moottorisahalla heilumiset[:D] otahan varovasti sen kanssa, jos vielä aiot sahailla..
Argh.. noi lokit on ilmeisesti keränny voimia koko helteen ajan ja nyt pilvisellä säällä jaksaa pitää sellaista meteliä, että korviin sattuu.
Nyt laittaan ruokaa, että saa itse+ mies tänään syödäkseen. Sitten pääsenkin koko päiväksi jäähallille, kun eilen huomasin, et siellä on Cheerleadingin em-kisat ja lajia joskus harrastaneena meen kyllä vähän katsastaan. Ihanaa saada vähän omaa aikaa, näiden neljän seinän ulkopuolella.
Mukavaa viikonloppua vaan!