Heinäkuun Hemaisevat Hämmästelijät

Jaahas,jaahas!

Tiko: Meni aivan kylmät väreet hikisessä kropassa[:D]
Raporttia sitten tänne, ja nyt oikein paljon lepoa ja herkkuja niin jaksat moisen maratoonin. Täältä oikein hirmuisen paljon voimahaleja ja tsemppausta![:)]

Kaika: Nauti!!!!! *kateellisena,hmm,gröhm*[;)] Syksyn viimeisiä aurinkoisia iltoja odottelen minäkin, aivan ihanaa olisi miehen laittama hyvä ruoka, punaviiniä ja erillaisia juustoja...costelloa ja ja ja Nam! Tsiisus että herahti vesi kielelle!!!(valuuu pitkin leukaa) Istua iltaa kaikessa hiljaisuudessa viinilasin kera :P

Nimestä: Meillä on nimi valmiina (sekä/että) Pientä vääntöä oli, mutta päästiin sopimukseen [;)] Nyt sitten vain odotellaan kumpaa sukupuolta tulee, vaikka ultraaja kyllä sanoi että... mutta siltikin kun on kuullut niitä juttuja,että on ensin sanottu 100% varmuudella ja kuitenkin ollut toista sukupuolta. Meillä edeleen ollaan vaatteiden ja kaikkien suhteen neutraaleissa väreissä...jatkuu samalla väriskaalalla syntymän jälkeenkin,kait [;)]

Imetysliivit/toppi: Kiroilen Tyhmyyttäni!!! Tilasin 2 imetysliivit, yhden koon isommat mitä on nämä puupsit nyt. Että on varmana sitten tilaa ja ja... *kiroilua* Leikkasin vielä ne hintalaput ym. pois kun olin Aivan varma.. ja sitten suihkun jälkeen päätin testata, että niissä nyt on sitä tilaa niille suojillekkin. Ukolla oli makoisat naurut, kun koitin niitä repiä päälleni. Ensinnäkin ympärys oli jo ahdistus,saatika että ne puupsit olis vielä pitäny mahtua [>:][:-][&o][:D][:)] Noh, voinpa kerrankin ylpeillä isommilla tisseillä [:D]
Mistäs noita imetysToppeja löytyis?? Edullisesti?

VaateLipasto: Täynnä! Ja mulla on vielä noita kietasupaitoja ja muutomat potkarit silittämättä, kun kaveri penkoi laatikostaan pussillisen. En tiedä mihin helvattuun ne tungen. Ukko kyllä lupasi hommata mulle isomman lipaston, mutta se jää taas nähtäväksi... Mulla on kyllä noita pieniä henkareita, johon voisin laitella joitakin paitoja ja ja...juuh, niinpäs teenkin.[;)] (hmm..ihan kuin olisin puhunut itsekseni)

Huomenna!!! Huomenna!!! ELOKUU ja taas mulla uusi viikko,HUI!

Niin ja Huomenna siis jatkamme pälpätystä EloLiirumLaarumeissa.

Nyt pitää lopetella, ennen kuin perse jämähtää hiestä tähän tuoliin..Onneks ei sentään ole hellepäivä! En olis siinä tapauksessa jaksanut koneelle..Se On Moiks!!!
 
Mä en päässyt tänään sinne kahvilareissulle, se olisi kyllä ollut kivaa. Olin vain niin kipeä aamulla, etten meinannut sängystä ylös päästä, joka paikkaa särki. Ja hieman on supistellut. Huonopäivä tänään. Ei ole mihinkään uskaltanut lähteä tänään. Nukkunut vain koko päivän.
Alkaa oleen välillä vaikea myös hengittää, taitaa vauva painaa palleaa oikein urakalla. Tänään hän on ollutkin kova riehuamaan tuolla yksiössään. Vilkas on.
Kiva kun on tullut uusia keskustelijoita mukaan.
 
Takaisin
Top