Heinäkuun Hemaisevat Hämmästelijät

Mamma_76

Puuhakas puhuja
        ???•?? ???????? ??•???
[font="microsoft sans serif"]Heinäkuussa Jatkamme
Puuskuttamista täällä!

        ???•?? ???????? ??•???
[font="microsoft sans serif"]
"
[font="comic sans ms"]Tuoksuu villit mansikat,
vadelmat ja lillukat.
Eipä maistu mikään muu, 
on jo metsän heinäkuu.
[font="microsoft sans serif"]"

Muistakaahan juoda paljon!!

 
Joko on heinäkuu?? IHANAA <3 Mulla on kohta synttäritkin ja aika menee kivan nopeasti kuitenkin. Hyvää heinäkuuta teille kaikille!!!![:)][:)]

Taidan perua neuvolakäynnin ku on kauhee flunssa, sattu kyllä huonoon aikaan kun rakas mummoni joutui taas sairaalaan ja tällä kertaa hänelle on sanottu ettei kotiin tule enää lähtöä ja jokainen päivä on arvokas [:(] enkä saa mennä katsomaan kun olen kipeä! [&o]
 
Harmaata heinäkuuta[:D]

Sormustesti on tehty jo varmaan tammikuussa[:D] Testeistä: kiinalaisen raskauskalenterin mukaan tulossa poika, sormustestin tulos mun tekemänä (koko ajan ollut poika fiilis) poika, sormustestin tulos miehen tekemänä (odottanut koko ajan tyttöä) poika. Ultran mukaan tulossa tyttö. Syksyllä nährään, että pitääkö länsimainen lääketiede paikkansa vaiko kaikenmaailman ennustukset paremmin[:D]

PojanÄiti: tere tulemasta takaisin!

Purri: Aikas kummallinen vantaalainen sattui sun tielles[:'(]. Onneksi samanlaisia ei (toivottavasti) ole kauhean montaa.

Jalkojen turpoamisesta: täälläkin turvottaa. Kuumina päivinä aamusta asti. Kädet on välillä yöllä niin turvoksissa tai puutuneet, että sattuu. En ymmärrä noiden käsien tuntemuksia, kun ei ne näytä olevan turvoksissa, mutta on kuitenkin[8|]

Celina: en mää ainakaan jaksa enää juosta paikasta toiseen vanhaan malliin. Olis kiva, jos jaksais ja saisi sen to do-listan nopeammin tehtyä, mutta ei niin ei. Lista tuntuu pitenevän, eikä lyhenevän[&:][:D]

Kaikille väsyneille, uupuneille ja kivuiliaasti kasvusta kärsiville malttia lepäillä. Ei se elämä (kai) lopu lapsosen syntymän jälkeen, et silloinkin ehtii tehdä kaikenlaisia asioita (näin yritän ainakin sanoa itselleni[:D])

Myrttylä herätti heti aamusta. Kovasti on maha heilunut nyt kolmena päivänä, kivuliaita iskuja satelee jatkuvasti. En ymmärrä mitä ihmettä siellä mahassa oikein ährätään. Voihan olla pikkuinen on kääntymässä pää alaspäin, kun niin semmoista mätkimistä satelee molempiin kylkiin.

Lauantaita täälläkin odotellaan... Nyt lähden kauppaan, kun en muutakaan keksi[:D]
..Mukavaa heinäkuun ensimmäistä päivää!

Edit. Voi H1987, jaksamista flunssassa ja mummon tilanteessa. Toivottavasti paranet pian ja pääset katsomaan häntä.
 
Aikaisia aamuja täältäkin,
hereillä ollaan oltu jo klo 6 asti. Taas ihan järkyttävän kivun saattelemana. Mietiskelin että voisko kivut johtua myös siitä kun en käy yöllä kertaakaan vessassa.. Nyttenkin oon tunnin sisällä käynyt pissalla varmaan 3 kertaa ja odottelen että tulisi jo isompikin hätä kun se tuntuu näihin aamukipuihin auttavan. Tuntuu kuin koko alavatsa olisi ihan tulessa, sängyssä makaaminen teki niin kipeetä et oli pakko nousta pystympään. Kokeilin nostaa persiin ylös ja maata silleen polvien päällä niinkuin jumppavenytyksessä niin sekin tuntui auttavan.

Hitto soikoon jos tää on tätä seuraavat 2,5 kk niin ei kyl tarvii miettii et meneekö aamuvuoroihin duuniin vai ei.. [:@]
 
Huomenta tai oikeestaan päivää!

Tuli tuossa vetästyä kunnon unet, ja kuitattua näköjään univelkoja[:)]
Ja täällä lukemani perusteella olen siirtänyt ne paskat olotilat teille [&o]

Milamariaa: Eiköstä tunnukkin valtavan hienolta, kun vihdoinkin on saanut tuon vaatteiden lajittelu/pyykkäyksen hoidettua[;)] Mulla on kanssa kaikki vaatteet jo laitettu, nuo 70cm ja toppavaatteet laitoin suosiolla hetkeks toisaalle. Ei tuonne lipastoon sentään kaikki mahdu. Eilen kävin paikallisesta Halpahallista hakemassa pieniä henkareita, niissä on kivempi kuivattaa joitakin vaatteita ja säilyttää tuolla vaatehuoneessa.

Purri: Kaikelaisia mulkvisteja sielläkinpäin on, tässä tilassa vielä tuntuu siltä että mukelokin saa raivopotku kohtauksen kun itsellä palaa pinna [:@][&:]
En tiedä onko muilla niin, mutta olen huomannut että mun mielialat vaikuttaa naperon käyttäytymiseen vatsassa.

H1987: Voi sinua! Koitahan parannella, ja toivotaan että pääset vielä tapaamaan mummoasi. Tiedän niin tuon tunteen... Oma Mummini ehti nukkua pois muutoma vuosi sitten,enkä ehtinyt pitkän välimatkan vuoksi..[&o]
VoimaHaleja!!!

HaniMamin kanssa samalla linjalla, ehtii sitä vauvan syntymän jälkeenkin touhata. Ei se elämä siihen lopu[;)] Kunhan on vaatetta,vaippoja,sänky ja äitee joka ruokkii, niin vauva pärjää ihan hyvin. Eikä se pikkunen napero välitä, onko sulla likaset vaatteet lattialla,tiskit tiskaamatta tai huonekalut väärissä nurkissa. On tyytyväinen äidin ja iskän syliin[:D]

Minzkuli: Autsh! Jos sulla on noin kivuliaita nuo niin kysy neukusta helpotusta. Itse olen saanut just tuolla jumpalla ja risti-istunnalla helpotusta. Nukkumalla kyljellään tyyny haarojen välissä. sairaslomaa, jos alkaa tuntumaan noin tuskaiselta.

Siinäpä kait nuo oli, nyt ei tule mieleen muuta, joten kirjoittelen sitten myöhemmin taas...[;)]

Hyvää ja Parempaa Heinäkuuta kaikille
. Ei ole enään pitkästi matkaa vauvan kaikkuun saamisessa[:D]
 
H1987: Tsemppiä flunssaan ja voimia tuohon mummusi tilanteeseen!

Mamma_76: Ai kyseessä olikin fretti, eikä koira. Aikamoisia otuksia! [:D]

Eilinen oli kyllä niin huono päivä. Olo oli aivan hirveä. Kävin kaupungilla nopeaa, mutta ei siitä tullut mitään kun en jaksa kävellä/olla. Selkä on tosi kipeä ja alavatsaa kipuili niin kovasti. Ei nämä supisuksilta kuitenkaan tunnu, joten luultavasti kyse on vain niistä liitoskivuista. Kuumuus ahdistaa tosi paljon ja on vaikea hengittää. Ipana taitaa painaa keuhkoja kasaan oikein kunnolla... [&:] Tämä on niin rasittavaa, koska yleensä siis olen itsekin sellainen vilukissa ja nautin suunnattomasti lämmöstä ja kuumasta, mutta nyt en enää. En olisi voinut uskoa, että toivon sadetta ja viileämpää ilmaa!!! No niin nyt kuitenkin on ja onneksi illalla vähäns satoikin ja se raikasti ilmaa. Tuo juominen on kyllä asia, joka minulta meinaa unohtua... Pitäisi muistaa juoda enemmän!!

Hain muuten eilen tuolta tk:sta sellaisen tukivyön lainalle, niin josko se sitten auttaisi tähän selkäkipuun.

Purri: Voi hyvää päivää, millainen asiakas sinulla oli!! [:@][8|] Älytön älykääpiö! Kyllä varmaan teki mieli tosiaan antaa päin näköä!! Mutta sinullako on tulossa oikein babyshowerit? Voi kuinka ihanaa! Ystäväsikö ne sinulle järjestävät?
 
Aamupäivää!

Joo, siis ei ole ne kaikki Vantaan miehet tollasia idiootteja, mut tämä keski-iän ylittänyt ukko oli kyllä... Mun mieski ihmetteli, ku sille siitä sanoin, et miten oli äijällä pokkaa! Mut kelatkaapa, jos kassat alkais moittii asiakkaidensa ulkonäköä! Hitsit, meiä puljusta katoais varmaa 80% asiakkaista, jos kassat avais sanaisen arkkunsa!! Ja ku mullakaan ei oo muuten mikään levinny enkä oo paisunu! Maha vaa pömpöttää tossa edessä!

Käyn maanantaina ostamassa uuden kameran, ni saan tänne kuvan mahasta [;)] tuli siis vaan taas mieleeni [:D]

Mamma, mä oon ainaki huomannu sen, että jos mä kiehun raivosta, ni vauva ei kyllä liikahda "milliäkään" mihinkään suuntaan. Ei varmaa uskalla [;)] Tai sit todennu, et parempi olla ku ei oiskaan, etten kohdista raivoani häneen [:D]

H1987, yritä nyt parantua, että pääset mummias moikkaamaan. Mulla kanssa isomummi oli aikoinaan sairaalassa viimeiset päivänsä.. tosin olin siihen aikaa niin nuori, etten mä siitä muista oikeastaan muuta, ku sen sairaalan hajun ja sen, että isomummilla oli keltanen paita päällänsä. Mut eihän tuo tietenkään kivaa ole, toivottavasti pääset vielä tervehtimään.

To-Do -listoista: mulla ei sellasta ole [8|] Siis tiedän kyllä, että kaikkea pitäis hankkia ja paljon... mutta lähinnä mun pitäis ostaa kestovaippoja ja tavallisia varastoon.. kaiken muun ehtii kyllä sitten.. tai siis noi on mun listan kärki [:D]

Minzkuli, jos venyttely auttaa, ni voithan sä yrittää varmaa venytellä sit vielä illalla ennen nukkumaanmenoa? Jos se vähän avittais sit sitä aamun jumia?

edit:
*napa* joo mun kaverit järkkää ne showerit [:)] Täys yllätyksenä ne vissii ois pitäny tulla, mut sit kuitenki sain siitä tietää etukäteen... tai siis sain varmuuden etukäteen, mikä on vaan hyvä, kun en pahemmin yllätyksistä tykkää.. Niin monta negatiivista yllätystä tullu tässä vuosien varrella koettua, etten osaa enää yllätyksistä pahemmin hyvää odottaa. Tosin päivämäärä, vieraat, tarjoilu ja ohjelma on pidetty multa salassa. Toki mä siis oon vieraslistan antanu tietoineen, koska mun kaveripiirini on vähän sellasta ettei kaikki toisiaan tunne, ei siis mikään tiivis porukka...
 
Tereee!!!

Herranjumala kun on ihanaa päästä ihan omaan kotiin!!![:)][:)][:)][:)]
On tullu oltua vieraiden nurkissa nyt jo reilu viikko
jo pelkkä ruuanlaitto ihan itse ostamista eineksistä oli orgastista[:D][8D].
Kohta pesen pyykkiä ihan omassa koneessa
ja voih!!! oma sänky odottaa tietty jo innoissaan tulevaa yötä[:D][:D].
Oma sohva kullan kallis, myöskin huomasin kuinka kaamea ikävä omaa tee-mukia oli ollut [:D].

Mamma eiks teekkin nannaa nukkua[:)][:D] ei pal paskat olot vaivaa kun polla on levänny!
Määkin olen koko viikon nukkunu 10-12 h yöunia ja josku vetässy tirsatkin vielä päivällä.
Muah kuinka ihanata!!!

Minzkuli SAIKKUU JA NEUVOLAA, SAIKKUU JA NEUVOLAA!!!
haet heti pikkulomaa nin saat levättyä kunnolla ja jos vaikka joku fysiotouhukin sieltä irtoais.
voimia sinne!!!

Touhuamisesta mennä ja tehdä Kun mieli tekis niiiin kovasti!!!! Vaan kun pitää tätä mahaa raahata perässä nin välillä oikein *tuttaa kun ei vaan kykene! ja kovasti huoli että miten jaksan loppuun asti paskan selkäni, polvieni ja verenpaineitteni kanssa, matkaa kuitenkin vielä on vaikka välillä lyhyeltä tuntuukin.

WhatToDo Ei enään paljon, pinnis pitää koota ja siihen väsätä se hoitotaso päälle, säästelen sitä jobia kuitenkin elokuulle, muuten kaikki onkin reilassa, kamuilta pitää vaan kerätä lainatut tavarat ja voila, kuningas voip saapua!![:D]
Loput hommataan sitämukaan kun huomataan tarviivamme[:)]

ILoveMe Muistakaa itteenne!! Mä tuhlasin kokonaisen lapsilisän vain itseeni,
uudet kengät, uusi puuteri, herkkujädeannos aurinkoterassilla ja kynsilakka[:D][:D][:D],
tuli mökkihöperyyteen lääkkeeksi ja tehosi kuin häkä[:D]

Täälläkin lauantaita odotellessa, ihanaa päästä tekemään jotain ihan omaa ja aikuistenjuttui!!!

nautinnollista illan jatkoa!!!
 
Pikainen käynti tänne!

Mulla on menny päivä kavereita moikaten ja olinkin extra-tehokas; 1 päivä ja 5 kaveria koluttu- yhden kanssa aamupalalla, 2:den kanssa päiväkävelyllä ja kahden kanssa iltapäiväkahvilla[:D][:D][:D]
Ja päälle käytiin miehen kanssa sushilla[8D][8D][8D][8D][8D][8D]

Ja mä hommasin tänään matkarattaat, turvaistuimen 9kg-->, pitkän kantoliinan, kantopussin/liinan, palikoita, junaradan, patjasuojan, sitterin. Kaikki yhteensä 120€[:D][:D] Ei huonosti[;)].

Mutta nyt lisää ruokaa ja sohvalle loppuillaksi..pikkasen poikki.

Palaan vähemmän minäminä- tyyliin huomenissa.

Moi!
 
Hyvää iltaa täältä sairastamolta [:)] Tänään tuli viikkoja kasaan tasan 30 eli edelleen ollaan lapsen kanssa yksissä nahoissa, jee! Maanantaina oli se tilanne, että kohdunkaulan lyheneminen ei ollut edennyt, mutta napukka oli pehmentynyt, mutta siis radikaalia kypsymisen edistymistä ei ollut. Jos tilanne on huomenna sama, pääsen kotilepoon. Kivuliaita supistuksia oli vähän toissayönä, mutta rauhoittuivat lääkkeillä. Muuten ollut rauhallista supistusosastolla.

Sokeriasia otettiin hoitoon tällä viikolla. Lääkäri perui sen sensorin laiton, kun näki omaseurantavihkoni ja ne neljä ylitystä, mitä siellä on aamiaisten ja lounaiden osalla ja määräsi insuliinit suoraan. Mullahan on olleet paastoarvot koko ajan kunnossa, samoin ilta-arvot ja vain tosiaan siinä klo 10-14 välillä on parina päivänä ollut häikkää.

Eipä tässä mitään, otan inskat kyllä jos on pakko, mutta kun se perhana määräs ihan vääränlaiset insuliinit. Määräsi mulle pitkävaikutteisen NPH-insuliinin laitettavaksi illalla viimeistään klo 20. No se on sellainen inska, jonka huippuvaikutus on 4-8 tunnin kuluttua ottamisesta ja sit se hiipuu sellaiseksi tositosi pieneksi se vaikutus. Käyvässä hoidossa määrätään, että NPH-insuliini laitetaan raskausdiabeetikoille, jos paastoarvot on yli 5,5 (mulla ei ainuttakaan kertaa yli ton). Jos paastoarvot olis korkeat, niin silloinhan tuosta iltainsuliinista olisi apua, kun ne laskisivat aamuyöstä nousevia sokereita, mutta kun mulla aamuarvot ovat matalat!!! Käypä hoito sanoo myös, että jos paastot on alle 5,5 eli normaalit ja sokrut menee poskelleen vain aterioiden jälkeen, kuuluu määrätä lyhytvaikutteinen ateriainska. NO minullehan ilmiselvästi olisi pitänyt määrätä vain se ateriainska.

Tätä lääkityssekoilua kanssani ovat ihmetelleet tuttu lääkäri, tämän osaston hoitsutkin ja minä ja mieheni. Lääkäri vaan pysyy tiukasti kannassaan, että tällä lääkityksellä mennään ja minä pistän iltaisin ja mittailen sokereita aamuisin ja kaikkien aterioiden jälkeen. Eilen oli eka kokonainen mittauspäivä ja mulla meni lounaan jälkeiset sokerit yli (9,8) siinä klo 14 maissa. Oon koko ajan sille jankuttanut, että ne ongelmat ovat tuossa ajankohdassa aterioilla, mutta eipä mitään reaktiota. Sanoo vaan, että jos tulee vielä ylityksiä aterioiden jälkeen, niin mulle laitettaisiin NPH:n LISÄKSI ateriainskat. Voi pyhä yksinkertaisuus.

Mulla on siis tällä hetkellä täysin turha insuliinilääkitys, joka ei tee muuta kuin rasittaa elimistöäni yöaikaan vapauttamaan sokeria verenkiertoon kompensoidakseen tuon insuliinin vaikutuksen. Jos sokru olis oikeesti koholla, sen ei tietenkään tartteis kompensoida mitään vaan inska kuluisi sen sokerin laskemiseen. Mutta siis kun mun sokeri on matalalla, niin turha insuliini laskee sen vielä alemmaks, jolloin elimistön täytyy purskautella sokeria lisää verenkiertoon keskellä yötä jotta ne normaalit sokerit pysyis yllä eikä laskis liian alas. Niin, ja sitten tää turha insuliini ei kuitenkaan vaikuta itse ongelmaan, niihin aterian jälkeisiin sokereihin, jotka edelleen ovat siis ongelmallisia. [:@]  Tahdon kotiin !
 
Helouuuu!!

Tämä päivä on mennyt...SOHVALLA [:D] No on ukostellut ja vettä sadellut eikä vaan yksinkertaisesti olis voinut vähempää kiinnostaa mikään järkevä tekeminen. Ruokaa toki laitoin,etten vallan pääse näivettymään. Astiat on tiskaamatta, ja päätin siirtää moisen huomiseen. Ei ne tuosta 99% varmasti katoa mihinkään, tuo 1% on siksi jospa olisikin vielä toivoa, ja murkku tiskaisi. *nauraa hyvälle vitsille[:D][:)]*
Sen verran nyt illasta liikahdin,että kävin ostamassa ittelleni jäätelöntölön ja maraboun suklaata hmmmm... :P kun tekee mieli NIH! [:D] Tästä onkin hyvä jatkaa soffailua, ja huomenna saan ukkoni ja toisen lapsosen kotio. Alkaa oikeesti kesis <3 kaikki suunnitelmat vielä avoinna, ja katsotaan päivä kerrallaan mitä tehdää ja minne mennään exstemporee [;)][8D]

Illan Jatketta!!

Pippula:
Voihan RÄHMÄ!! Voimia sen konitohtorin kanssa, ja teet ilmotusta tuosta touhusta.
 
Olinkin sitten vielä kesäkuussa ;D

Tänään hain isältäni pienemmän sängyn vauvalle, josta sitten siirtyy isompaan kun alkaa nostaa päätään.. Tuolla rottinkisella pienellä sängyllä on tulevalle papalle kai jotakin tunnearvoa kun on itsekin siinä vauvana nukkunut... :--) Tuntuu vaan hassulta kun nyt makuuhuoneessa kaksi vauvan sänkyä enkä aio viedä isompaa enää varastoon kun se on jo kasattu [:D][;)]

Sainkin sitten listalleni lisää hommaa: Pääsen ompelemaan tuohon pieneen sänkyyn kaiken pinnasuojista patjan päälliseen. Nooh, ainakaan ei käy aika pitkäksi. Onhan se hyvä, että on vielä n. kolmen kuukauden aikana jotakin zumpailua vauvajuttujen kanssa ettei pääse liian nopeasti helpolla ;D

H1987: Pikaista paranemista sinne! Kurja tilanne :S

Napa: Sama täällä.. On inhottavaa valitella kuumuudesta kun yleensä siintä nauttii ja nauttii..

Kaika: Mistä ostit patjansuojan? Paljon maksoi? Tai mistä kaikkialta niitä saa? Olen tietämätön [:D] Mietin vaan olisko järkevämpää ostaa kuin alkaa ompelemaan itse [8D] Ähhh.

Pippula: Kiva kuulla, että tilanne rauhoittunut! :))) Toivottavasti saat myös tuon insuliinijutun selväksi!

Mamma_76: Hyvä välillä rentoilla noin [:)]
 
Mistä ostit patjansuojan? Paljon maksoi? Tai mistä kaikkialta niitä saa?


Sain kaverilta, ja olen kanssa tietämätön, sorry[:D]..- tosin muistaakseni viimeksi (03) äippäpakkauksessa oli sellainen patjasuojaksi hyvin käypä alusta- oliko siinä vieläkin? Itse en ottanut pakkausta sittenkään..
Mutta se oli kyllä kätevä poikienkin kanssa, kun ei tarvi joka kerta kehdon/pinniksen patjaa pestä[;)]
Vaipat kuitenkin falskaa aina joskus..
Mä olin itseasiassa unohtanut koko patjasuojan, joten kiva, että kaveri muistutti...
Musta alkaa tuntumaan, että olen unohtanut jo melkein kaiken vauvahommeleista[8|][8|]..
 
Tulin vielä pyörähtämään, unohdan kuitenkin huomenna..

Milamariaa:
Niitä suojia saa eri kokoisia Jyskistä.
Kaika: Äippäpaketissa on 1kpl.
Itselläni oli vielä kolme jäljellä, yhden sain äippäpaketista (niitä pieniä) ja yhden vähän isomman ostin Jyskistä.(menee sitten koko pinnasänkyyn)

Nyt on näköjään tullut 2kpl/pkt. [;)] http://www.jysk.fi/4/294/302/1402200/a/catalog
 
Perjantaita!

Täällä on yksi vaappuva ankka. Tai ainkin niin mies eilen sanoi, kun oltiin kävelyllä, että vaapun kun ankka, sellainen olokin kyllä oli[:D]

Tuli sellainen paniikki noista teidän vaatteiden lajitteluista ja pyykkäyksista, että pitänee itsekin aloittaa, olin jo ihan innoissani alkamassa, mutta sitten tajusin, etten oo vielä hommannut oikeanlaista pesuainetta. Josko sitä sitten tänään hakisi, niin pääsisi puuhiin.

Sängynsuojista: tarjoustalon mainoksessa katselin tuollaista Helmi- sängynsuojaa, hinta sillä oli jotain n. 10€. Ajattelin jossakin vaiheessa hakea, kun itsekin ajattelin ensin ommella, mutta epäilen ettei kangasta saa kauheasti tuon halvemmalla, kun pakkauksessa on suojia 5kp vai  onko tää nyt jotenkin erilainen kuin mistä ootte puhuneet? Kertooka toki, jos oon väärässä. http://www.muumivaipat.fi/muuttuotteet.asp Jyskin mallikin vaikutti ihan harkittavalta.

IloveMe-jutut: puuh, odottelen kuin kuuta nousevaa ensimmäistä äippärahaa, että pääsee kampaajalle ja ostaan jotakin muutakin kivaa itselle. Toivon vaan, ettei ipana vielä siihen mennessä päätä ulostautua, mutta eipä kait siinä mitään, jos on jo syntynyt, niin saan sitten varmaankin sen oman ajan käyttää hemmottelureissuun.

Kaika: teit kyllä edulliset hankinnat! Tuollainen kantopussi/liiina meillä jo onkin, mutta mietin tuollaisen pitkän kantoliinan hankkimista vielä. Mies saa sellaisen rintarepun itselleen, että saa vuorostaan kantaa pikkuista, kun mie oon kantanut ihan tarpeeksi[;)] Kun käyt sushilla, niin uskallatko syödä ihan niitä kalalla varustettuja vai niitä kasvisversioita? Maistuis mullekin sushit.

Pippula: toivottavasti insuliini-asia tulee kuntoon. Ja mukava kuulla, että pikkuinen on edelleen samoissa nahoissa. Kirjoittelehan kuulumisia, kun välillä mietityttää, että kuinka voitte. Toivottavasti pääset kotiin lepäilemään välillä, kun ei ne sairaalat mitään hotelleja ole kuitenkaan.

Se ois ny vähän niinku melkein viikonloppu! Tänään mennään miehen kanssa vähän niin ku treffeille, eli pitsalle ja leffaan, huomenna onkin sitten ihan erilaiset kuviot[;)]

Mukavaa päivää kaikille!!
 
Kiitos vinkeistä! [:)] Tänään pystyy ajelemaan asioille niin taidanpa käydä muutaman ostamassa.

Hanimami: Tarkoitus ei ollut luoda tai levittää painetta ;-D Hoho, jos vaikka hetkeksi lakkaisin listaamasta tänne noita. I'm sorry! Vouhotus loppuu nyt! [:)]
 
Huomenta päivää!

Neuvola takana, ja oli taas mun oma tätini siellä <3 <3 <3 Käski juomaan ihan hirvittävän paljon vettä ja vähentämään suolaa vielä entisestään.. oli sormet hiukkasen turvoksissa nimittäin.. No, tänään enää 8h työpäivä ja sit se on adios! Näkyy vaa tomupilvi oviaukossa, ku duunista kotiin ja LOMALLE karkaan! [;)] [:D][:D][:D][:D] Työkaveri jo lupas mua kuljettaa sähköpumpulla ympäriinsä koko päivän, ettei tartte sitä vähääkään töissä kävellä [:D][:D]

Noista patjansuojista: Ikeassa myydään kanssa, oisko joku 2-4e ollu kappale ja niitä oli erikokosia.

Maanantaina on sit äiti-tytär -päivä meillä [:)] Ja siis minä ja äitini, ei minä ja mahani [:D] Äiti lupas tosiaan kyydittää mua kaupoilla, että saan ne vaunut ja omat ostokseni.. ai, että mä odotan sitä ku kuuta nousevaa!

Huomiseen, mun pitää alkaa miettii mitä sitä söis ennen töihin lähtöä ja sitten hilpasta bussipysäkille. Nähdään huomenna niiden kanssa, jotka lähtee risteilee [:)]
 
Ah mikä ihana aamu =)
Eilen saatiin meidän makkari valmiiksi, illalla tuli uni valoa nopeammin puhtaissa lakanoissa. Heräsin vasta puol 8 aikaan vessaan ja ah mikä autuus kun ei sattunut mihinkään. Oli pakko vielä hetkeksi kömpiä sänkyyn ja ukko rupes puol 10 aikaan huutelee että mainaakko nousta tänään ollenkaan.. Sain nukuttua melkein 11 h... Upeeta. Eikä vieläkään satu mihinkään [:)]

Kävin jo maalaamassa pimun huoneen seinään vähän pilviä, poutapilviä [:D] Vielä olis pimun huoneen laitto kuntoon, pinniksen kasaamisen, hoitopöydän ja vaatteet jätän myöhemmälle. Pääasia että kaikilla on sunnuntaina nukkumapaikka jotka varsinaisesti läsnä ovat [:)]

Kohta pitäisi lähteä hakemaan äiree remppa-apuun. Oli jeesaamassa eilenkin niin saatiin hyvin siivottua remppajälkiä. Tänään pitäis ommella verhoihin tankokujia. Mä oon ihan katastrooffi ompelun kanssa niin syvä helpotuksen huokaus siitä että äiti tulee auttamaan.

Tulipa ILOVEME aihetta urakalla... Tänään vaan tuntuu olevan hyvä päivä, mitä ny ukko tossa vähän yrittää kiukutella. Mä en ymmärrä miksi miehille IKEAan lähtö voi olla niin hemmetin vaikeaa.. Pah..
 
Maukasta lounasaikaa itsekullekkin!

Minzkulin nukkumiset kuulostavat taivaalliselta.
Ja meillä on just toistepäin- mies vinkuu mua vähänväliä Ikeaan ja mähän en sinne lähe, ku kerta tai maks 2/vuoteen...Mun kaverit sitten tekeekin varauksia mieheeni, että saavat miehistä voimaa Ikea-reissuihinsa[:D]. *hmmm...note to self: kartoita Ikea- sutenöörin mahdollisuudet ansaita*[:D][:D]

Purri, sullahan kaikkea ihanaa tiedossa lähipäivinä!

Milamariaa, EI EI noin! Nythän se vouhotus vasta alkaa!![:D][:D]
Mä ainakin annan mennä överiks, jos siltä tuntuu[:)][8D].
Mä olin ekojen kanssa niin järki meiningillä, että nyt tän iltatähden kanssa annan itseni vouhottaa vauvajutuista..

HaniMami, en syö raakaa kalaa ravintolassa, jos itse teen ja tutulta kauppiaalta ostan kalan, niin sitten kalakin menee.
Nyt söin nigireitä pääasiassa, koska niissähän on tooosi vähän, jos lainkaan sitä merilevää.
Valitsin ebejä, avocadoa ja tamagoa- namskis[8D][8D][8D]  Ja oli pakko ottaa mieheltä kaksi california-makipalaa..

Täällä mä jännään sitä steptokokki B tulosta- ja edelleen mua ihmetyttää, miksi tota testiä ei tehdä kaikille, jotka raskautuvat.. Varsinkin, jos aiheuttaa ennenaikaisia synnytyksiä/keskenmenoja[:@][:@]
Taidanpa ystäväni googlen kanssa käydä tutkimassa, olisiko siinä yksi selitys mun toistuviin keskenmenoihin (mulla kymmenes raskaus ja kolmas lapsi nyt[8|][8|]).
Toinen kissoista karkas tänään ja mä jo hetken mietin, että antaa mennä, jos haluaa..me ei olla ton kissan kanssa väleissä. Hain sen kuitenkin naapurin portailta maukumasta..yritti varmaan mennä sinne kertomaan, että sillä on ihan kamala emäntä ja että ottakaa se sinne[:D][:D] Nytkin se katsoo mua tossa vieressä valittaa jostain.
Mutta nyt lisää ruokaa, koska nälkä on kamala!
 
Takaisin
Top