Heinäkuun hölinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Cocoa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minäkin käytän siis selailemella puhelimella, enkä sitä sovellusta.

Jes hyvä homma Windfall! :)

Anila tsemppiä rasitukseen! Toivotaan että litku olisi mieluista (niin mieluista kuin voi olla :p)

Mulla huomenna sokerirasitus... Odotan mielenkiinnolla miltä nykyään litkut maistuvat, kun edellisellä kerralla 2011 oli ihan vaan sokerivettä, joka oli ihan älyttömän pahaa... Nyt pitäisi makuna olla vadelma :D
Itse kun kävin viime viikolla, niin itse neste maistui vadelmagrandille :) oli ihan ok makuista, mutta se koostumus, yäk! Kuin yskänlääkettä :D

Mulla ois keskiviikkona sokerirasitus.. Saa nähdä miten sitä kestää olla aamun syömättä :O ja että käykö kuinka pahasti pyörryttämään siellä..

Mulla on kans perjantaina sokerirasitus vol.2. Eka erä meni oikein sujuvasti, mutta silti tää toka kauhistuttaa. Etenkin kun "ruoka"valio on ollu ihan mitä sattuu... Noh, onpahan ainakin elimistö tottunut sokeriin :D

Jeij soittelin tänään neuvolaan ja sokerirasitusarvot aivan loistavat, yksikään ei ollut lähelläkään rajaa! Huh, taakka putosi hartioilta kun kuulin tämän. Olen tässä jo koko viikonlopun kauhistellut et miten pystyn piikittämään itseäni ja maalailin jo piruja seinille, että onhan mulla oltava se kun olo meni niin lötköksi sen litkun jälkeen. Kotonakin jos karkkia syön nykyään, niin ensin käy koskemaan mahaan ja muutaman tunnin päästä tulee ulos. Ai että mun mieliala koheni heti uutisista :D

Mulla on huomenna sokerirasitus. Harmittaa, kun oon tsempannut ruokavaliossa todella paljon keväästä asti, ja painokin raskaudessa noussut vain 3kg. Muttamutta, sitten alkoi loma. Juhannuksena possuiltiin, ja juhannuksen jälkeen oltiin vielä pari päivää reissussa, jossa elin ravintolaruoalla ja jäätelöllä :( sen jälkeen ei olekaan saanut itseään takaisin siihen arkiruokaan ja rytmiin, vaan on myslit ja mehut palannut takaisin listalle.

Twelve, toi oli tasan kuin mun näppäimistöltä! Alku meni loistavasti, ruokavalio oli parempi kuin ennen raskautta... Ja sitten tuli loma. Edes arkeen paluu ei oo auttanut, vaan edelleen ruokailut on ihan mitä sattuu. :sad001

Mulla esikoisesta vadelmanmakuinen tuli pienessä tölkissä ja maistui juurikin vadelmagrandilta, mutta nyt oli sellaisessa isossa putelissa ja maistui ällöltä vadelmasokeriliemeltä *puistattaa*

Tsempit rasitukseen menijöille! :)
Ja mä oon käsittänyt ettei se ruokavalio sinänsä vaikuta kun joko on tai ei oo ongelmaa sillä saralla. Itsehän oon syönyt kuin pieni porsas. Herkutellut minkä kerkii! Ja olin aivan varma että nakki napsahtaa vaan ihannearvot olivat.

Onnittelut myös Cocoa "puhtaista papereista" :)

Ääh mua rupes kammottaa toi sokerirasitus. Mä niin olin toivonnut jotain kylmää ja siedettävää litkua mut ton Miitun kuvaelman jälkeen, yöh :wtf: Mä oon niin varma et tuun oksentamaan sen ylös.
Edes huominen hammaslääkäri ei enää kammota yhtä paljon!

Täällä oli myös vadelman makuista sokerilitkua sellaisesta ruskeasta pullosta. Onneksi oli sentään kylmää. Labrantäti kyllä sanoi, ettei sitä edes tarjoiltaisi huoneenlämpöisenä kun kuulemma joku pistävä sivumaku tulee silloin ja herkemmin oksentaisi ulos sen litkun :D
Mutta kyllä ite sen ainakin siedin, reippaasti vaan huiviin litku :D

Juuri sellainen kuvailemasi ruskea pullo! Ja sitä tuli peräti kaksi mukia :yuck: Ykkösellä kiskaisin huiviin, en haistellu enkä maistellu mutta silti kokemus oli aika... kaamea.
Siis verrattuna siihen mitä aiemmin oon maistanut. Se tölkki esikoisesta oli mun mielestä paljon pienempikin. :wideyed:

Hyvä kun en oo koskaan käyttänyt selaimella foorumia niin en tiedä paremmasta kuin tää sovellus :D ainoo puute on et hymiöt käytännössä puuttuu ja se kyllä harmittaa.

Esikoisesta oli sokerirasituksessa vadelmaa mikä oli paljon parempi kuin sitruuna mikä oli tällä kertaa. Olis kiva että olisi edes pari makua mistä vois valita.

Eipä tarvi jännittää enää hammaslääkäriä, koska se on peruttu hammaslääkärin sairastumisen vuoksi ja uusi aika on vasta kuun lopussa :sad001 Eipä voi mitää.. Huomenna aamulla sit rasitukseen :dead:

Voi kurja että peruuntui, mutta minkäs noille sairastumisille tietty tekee :sad001
Tsemppiä sokerirasitukseen! :happy:

Nyt muuten luin uutisista jotain hammaslääkäri uudistuksesta, ihan sivusilmällä, että tulis sellainen kaikki kerralla kuntoon -politiikka. Se varmaan kyllä auttais noihin hoitojonoihinkin kun ei tarvitse enää rampata usein. :)

Hammaslääkäripalvelut kyllä kaipaisi uudistusta. Itse pääsin kiireellisenä paikkauttamaan lohjenneen hampaan, mutta virallista tarkistusaikaa olisi saanut odotella 6-9 kk... Ei oikein tunnu järkevältä, kokemukseni kun on että ei siinä kauan nokka hammaslääkärillä tuhise kun tekee perustarkastuksen.

Muokattu viimeksi:
Mä en kyllä ymmärrä sitä, että jos on vaikka kaksi paikattavaa reikää ni paikataan vaan toinen ja sit taas odotellaan uutta aikaa toisen reiän paikkaukseen. Hyvin menis koko suu yhdellä kerralla kuntoon ja yhdellä ainoalla puudutuksella mutta ei niin ei :shifty:

Minusta siinä on selkeästi jonkinlaista rahastuksen makua, "miksi tehdä samalla kertaa kaksi asiaa, kun toisen voi siirtää tulevaisuuteen turvaamaan työt vielä puolen vuoden päästäkin..." o_O No en nyt oikeasti tiedä, onko se noin, mutta tuli vaan mieleen :D

Nyt on taas oikea väsypäivä, viime yönä taas valvoskelin jonkun aikaa keskellä yötä. Nyt saa sitten taas pinnistellä, että pysyy hereillä :sleep011

Tästä tulee valitusvirsi. Pitkä sellainen epäilemättä.

Olipa kotiinpaluu. Oltiin esikoisen kans pari pv mökillä. Miehelläkin olis ollut vapaa vkl ja vielä eilinenkin mut ei suostunut lähtee mukaan. Jo se vitutti, kun itsestä tuntuu että sen kerran kun on vapaa viikonloppu eikä suunnitelmia niin olis kiva viettää se perheen kanssa tehden yhdessä jotain kivaa. Ehdottelin sille kaikenmaailman aktiviteetit mitä vois tehdä mut ei kun hän jää mieluummin kotiin.

No tosiaan itse mökkireissu meni kivasti vaikka kelit nyt ei varsinaisesti ennusteista huolimatta ihan suosineet. No ei satanut kuitenkaan.

Mut se kotiinpaluu... kissa oli pissinyt eteiseen jossa on semmoset harvat välit niissä ns laatoissa. Eikä mitään pikkupissejä. Joten ne laatan välit oikein lainehtii sitä kusta. Samoin mun lempi kesäkengät oli siinä lätäkössä, pohja ilmeisesti vaan mut näinköhän niistä enää kalua tulee. Kerkesin kengätkin jo pistää jalkaan ja kävellä useita rappusia alas terassilta kun huomasin tilanteen, eli sitä pissiä on siis myös niissä terassin hyvin imukykyisissä rappusissa (niiden savukalaroiskeiden seassa jotka tuli joku aika sitten kun mies vähän toi kalaa savustimesta ja valutti ne rasvat sinne matkalle:/). No niitä sitten siivoilen ja lapsi pyrkii koko ajan siihen hommaan mukaan ja kun lopulta suljen sen olkkariin niin alkaa itkeä, ja sitten alkaa koira ulista. Ja minä itkeä.

Mies ei vastaa puhelimeen, on siis töissä, ei ole tietoa ettei voisi vastata jostain syystä (koulutus tms). Mietityttää et mites jos olisin lähdössä tässä synnyttämään ni sit ois voivoi.

Öljyt ei ole päällä vaikka vartavasten toivoin et olis kun tullaan, eli ei ole kuumaa vettä. Makkarissa haisee ihan kuolemalta, samoin keittiön roskakaapissa. Oon täällä yökkäillen kulkenut ja todennut et kun meidän äiti tulee kohta käymään ni taidetaan lähtee porukoille ja tulla takas ku on kämppä siivottu ja hajuton. Niin ja joo, lattiat on täynnä kamaa.

On se koneelliset pessy tiskiä ja pyykkiä. Aiemmat mun pesemät pyykit liehuu edelleen pihalla.

Mut et näin täällä, aika raskaasti otan tän mut kyllä vituttaa ihan mahdottomasti. Voi olla hormoneillakin osuutensa, en sitä sano mut... Ei oo oikein enää ees sanoja. Kiitos että sain vuodattaa ja anteeksi.

Takaisin