Tästä tulee valitusvirsi. Pitkä sellainen epäilemättä.
Olipa kotiinpaluu. Oltiin esikoisen kans pari pv mökillä. Miehelläkin olis ollut vapaa vkl ja vielä eilinenkin mut ei suostunut lähtee mukaan. Jo se vitutti, kun itsestä tuntuu että sen kerran kun on vapaa viikonloppu eikä suunnitelmia niin olis kiva viettää se perheen kanssa tehden yhdessä jotain kivaa. Ehdottelin sille kaikenmaailman aktiviteetit mitä vois tehdä mut ei kun hän jää mieluummin kotiin.
No tosiaan itse mökkireissu meni kivasti vaikka kelit nyt ei varsinaisesti ennusteista huolimatta ihan suosineet. No ei satanut kuitenkaan.
Mut se kotiinpaluu... kissa oli pissinyt eteiseen jossa on semmoset harvat välit niissä ns laatoissa. Eikä mitään pikkupissejä. Joten ne laatan välit oikein lainehtii sitä kusta. Samoin mun lempi kesäkengät oli siinä lätäkössä, pohja ilmeisesti vaan mut näinköhän niistä enää kalua tulee. Kerkesin kengätkin jo pistää jalkaan ja kävellä useita rappusia alas terassilta kun huomasin tilanteen, eli sitä pissiä on siis myös niissä terassin hyvin imukykyisissä rappusissa (niiden savukalaroiskeiden seassa jotka tuli joku aika sitten kun mies vähän toi kalaa savustimesta ja valutti ne rasvat sinne matkalle:/). No niitä sitten siivoilen ja lapsi pyrkii koko ajan siihen hommaan mukaan ja kun lopulta suljen sen olkkariin niin alkaa itkeä, ja sitten alkaa koira ulista. Ja minä itkeä.
Mies ei vastaa puhelimeen, on siis töissä, ei ole tietoa ettei voisi vastata jostain syystä (koulutus tms). Mietityttää et mites jos olisin lähdössä tässä synnyttämään ni sit ois voivoi.
Öljyt ei ole päällä vaikka vartavasten toivoin et olis kun tullaan, eli ei ole kuumaa vettä. Makkarissa haisee ihan kuolemalta, samoin keittiön roskakaapissa. Oon täällä yökkäillen kulkenut ja todennut et kun meidän äiti tulee kohta käymään ni taidetaan lähtee porukoille ja tulla takas ku on kämppä siivottu ja hajuton. Niin ja joo, lattiat on täynnä kamaa.
On se koneelliset pessy tiskiä ja pyykkiä. Aiemmat mun pesemät pyykit liehuu edelleen pihalla.
Mut et näin täällä, aika raskaasti otan tän mut kyllä vituttaa ihan mahdottomasti. Voi olla hormoneillakin osuutensa, en sitä sano mut... Ei oo oikein enää ees sanoja. Kiitos että sain vuodattaa ja anteeksi.