Heinäkuun hölinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Cocoa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä näin viikko sitten sellaista unta, että mun toinen vauva syntyi, mutta toinen jätti syntymättä. Ja tämä syntynyt vauva olikin arabialaistaustaisen näköinen, sillä oli musta polkkatukka ja paksut, tummat kulmakarvat ja kasvot näyttivät ihan aikuisen naisen kasvoilta. Siinä sitten katselin vauvaa ja yritin miettiä, että kyllä mä mielestäni käytin skandinaavisia sukusoluja :D

Sokerirasitus takana, ja ei, en tiedä missä mielenhäiriössä varasin aamun ensimmäisen ajan (klo 7). Mutta hyvin meni, viileää vadelmalitkua ja sitten verikokeet. Oli oma pieni huone jossa odotella, mikä oli ihan mukava vs. normaali näytteenoton odotustila.

Onko kellään muuten tietoa pk-seudun Huslabeista, joissa olisi tuollainen oma tila sokerirasituksessa oleville? Oon nyt varannut 2.kierroksen tuohon lähelle, mutta se on tosi ahdistava paikka. Iso jonotustila joka on aina aivan tukossa. Eniten stressaa se, että samassa labrassa ravaa meiltä töistä asiakkaita... :facepalm:

Meillä oli vaan sellaset sängyt sermin takana. Tuohan ois ihan huippu jos sais oikein omassa tilassa olla ja kiva että joissain paikoissa näin järjestettykin. :happy:

Yllättävän nopeaa se pari tuntia kuitenkin vierähti, eikä ees peppu puutunu ja lähtiessä olo oli ihan fine! :)

Nyt vaan odottelen niitä tuloksia. :nailbiting:
Vielä ei näkynyt mutta kuulemma saman päivän aikana pitäisi ne saada.

Kyllä ne tulokset pitäis tosiaan tulla samana päivänä, jos ei ole ruuhkaa labrassa. Mulle ne tuli vasta seuraavana päivänä, ilmeisesti oli sitten joku tilanne päällä siellä. Ja piti soittaa ne tulokset, eivät tulleet kännykkään viestinä, niin kuin nuo tavallisemmat tulokset tulee.

Toivottavasti Fimlab tulee nyt nopeasti mukaan tuohon omakanta-palveluun, kun tk ei niitä tuloksia kuitenkaan sinne laita.

Niin tuskaisaa odotella että mikä on tuomio :oops:
Toivottavasti nyt tänään näkyis ettei tarvitsis viikonlopun yli odotella.

Meillä ainakin ohjeena oli että tulokset saa soittamalla seuraavana päivänä. Omakannassa ei vielä silloin näkynyt. Ohjeet vaihtelevat. Tämä Espoossa. Siinä oli sellainenkin "kiva" twisti, että kun kävin Samarian labrassa niin tottakai soitin sinne Samariaan. Sit kun 3 h päästä sain sen puhelun takas niin "eiku sun pitää soittaa omalta terveysasemalta tulokset vaikka täällä kävitkin". Niinku siis aargh vittu miksi? Sitten odottelin toiset 3 h kun soitin "oikeaan" paikkaan ja ootin sitä vastapuhelua. Mun oma terv.ke siis on Espoontorin Omalääkärisi mut en oo ikinä asioinu siellä eikä siel oo labraa, itseasias sain vasta siinä puhelussa tietää että se on mun oma terveysk.

Mulla on 2. rasitus 20.7. ja sille päivälle (vapaapäivä) en saanut Samariasta aikaa, joten varasin sit Jorvin labrasta. Onkohan siellä mahdollista päästä pötköttämään jos pyörryttää? Samarian labran aulassa oli pari potilassänkyä, mikä oli ihan kiva niin ei tarvinnut siinä heikotuksessa istua epämukavassa tuolissa. Rauhallista ei kyllä ollut, labran aula oli aika vilkas ja osaksi vähän hävetti maata siellä.

Mä oon kans miettiny tota Jorvin labraa. Se on siirtynyt siihen Espoon sairaalan taloon, mikä on kivan tilava ja mukava, mutta paha sanoa millanen se labra-aula on.

Tämmöistä "aktivisti asiaa" tähän väliin :D

Kaikki joita häiritsee tuo miten hitaasti mainokset vaun foorumilla latautuvat, saavat aikaan sivujen pomppimista ja paljon virhelyöntejä, tahattomia mainosten klikkauksia yms ja ylipäätään heikentävät käyttökokemusta selaimella hurjasti. Nyt ilmoittautumaan :D

Kirjoitin potuttaa-jurppii osastolle threadin

http://forum.vau.fi/threads/foorumin-takkuinen-toiminta-sivujen-pomppiminen.1590494/

Mutta siis kuulemma asialle ei edes yritetä tehdä mitään ellei käyttäjäkunta laajasti anna palautetta että on hyvin häiritsevää. Vaikea uskoa että kukaan tuosta tykkäisi, eli palautetta pitäisi laittaa jotta ottaisivat asian hoitaakseen vaikka tuommoista ei pitäis katsella kyllä muutenkaan..

Palautetta kannattaa siis käydä antamassa
Ota yhteyttä ylläpitoon -> Palautetta ja ideoita

http://forum.vau.fi/threads/palautetta-ja-ideoita.1490525/page-11

ja ilmoittaa toiveensa sivujen sujuvan käytön mahdollisuudesta/pomppimisen ja hitaan latautumisen häiritsevyydestä, jospa asiaan saataisiin muutos.

Aaria, Minä aion ainenkin antaa palautetta! Ärsyttää todella. Ehkä se onkin tarkoituksen mukaista että niitä mainoksia tulee klikkailtua. :wink

Joo sitä mäkin oon aatellu että yrittävät kalastaa klikkauksia mainoksille mutta tuskin mainostajat hakee sitä että tulee tuhansittain käyntejä heidän sivuilla, mitkä kestää 0,5 sekuntia :grin Ja mua ainakin tuo ärsyttää niin paljon et päinvastoin jää negatiivinen mielleyhtymä jokaisesta mainostajasta..

Samaa mieltä noista mainoksista, sen sata kertaa itsekin klikannut liian aikaisin ja joutunut jonnekin ihan muualle, minne olin menossa, kun ei malta odottaa, että kaikki mainokset on latautuneet ja sivu lakkaa pomppimasta :mad: Puhelimella tulee kuitenkin aika paljon täällä oltua, siinä ei ole mainoksia onneksi. Muuten nuo mainokset menee mulla aivan ohi silmien, en kiinnitä mitään huomiota siihen, mitä niissä edes mainostetaan. Yli 25 vuoden kokemus netin käytöstä on kehittänyt hyvät mainossuodattimet silmiin :D Ja tuota en ymmärrä, miksi tänne viestiketjujen keskellekin pitää paukuttaa noita mainoksia :( Olis sitten vaan tuolla yläreunassa ja sivussa.

Ai kauhee! Mä oon vissiin kerran käyny foorumilla koneella niin en tuommosista ongelmista tiedä mitään. Hermo menis kyllä jos tollei olis. Mä käytän pelkästään puhelimella ja tämä kyllä sujuu ihan ok onneksi.

Siis mulla on tota tällä puhelimella myös! En käytä puhelinsovellusta kun se oli aivan kökkö.

Eipä meinannu eilen töissä kontiltaa ylös päästä ku tossa alamahalla/kylellä repäs "siteitä" nii kipeää et hyvä ettei veet silmissä punnannu ylös sieltä. Ei siis vissii passaa pahemmi konttailla, eikä kyllä kovi raskaitakaa pysty nostelee tai ainakaa mahaa vasten. Saapa nähä kykeneekö sitä koko aikaa töissä olla ku eilisee repäsykohtaa kävi jo se ku pyllistin taaperon ruokalappua lattialta.

Minulla kans ihan vaun oma sovellus ja mitään mainoksia ei onneksi oo näkynyt

Mä käytän tätä lähinnä puhelimella mutta selaimella kun en tykännyt sovelluksesta, jää niin paljon näkymättä kun oli niin karvalakkimallia se sovellus. Mobiiliselaimellakaan ei näy kaikki, kuten allekirjoitukset, mutta melkein kaikki kuitenkin.

Kiitos linkkauksesta Aaria, palautetta lähti myös tällaiselta joka käyttää foorumia enimmäkseen selaimessa sekä pc:llä että kännyllä.

Muoks, sokerirasituksen tulokset olivat kirjautuneet omakantaan (perjantaina kävin), kaikki arvot reippaasti alle riskirajan :)

Muokattu viimeksi:
Mulla huomenna sokerirasitus... Odotan mielenkiinnolla miltä nykyään litkut maistuvat, kun edellisellä kerralla 2011 oli ihan vaan sokerivettä, joka oli ihan älyttömän pahaa... Nyt pitäisi makuna olla vadelma :D

Takaisin