Hankintoja

Aion hankkia unipesän/babynestin. Vaikuttaa kätevältä siirrellä huoneesta toiseen ja ottaa mukaan reissuun jne. Haluun vaan tarpeeks ison, jottei heti kahdessa kuukaudessa jää pieneksi. Netissä monia teko-ohjeita mutta en jaksa/halua/viitsi. Vois vaikka pyytää lahjaksi!
 
Mies kysy, että miks ihmiset ostaa 170€ unipesän, ku samanlaisia ja samannäkösiä myydään 20€:lla lemmikkien osastoilla!! :laughing001 Mä siis näytin sille unipesiä verkkokaupasta ja kysyin jos me hankitaan sellanen....koiranpeti ajaa kuulemma saman asian! :hilarious:
 
Mäkin innostuin tuosta babynestistä kun en aiemmin ole moiseen törmännyt. Ajattelin tehdä itse. Harmittaa, kun olen pistnyt just ennen raskautta pinnasängyn laidan pehmusteen eteenpäin. Tosin nyt voi tehdä taas jollain kivalla kuosilla, joka sopii sisustukseen. Viimeks tekaisin laidan pehmusteen vanhasta verhosta...
 
Mies kysy, että miks ihmiset ostaa 170€ unipesän, ku samanlaisia ja samannäkösiä myydään 20€:lla lemmikkien osastoilla!! :laughing001 Mä siis näytin sille unipesiä verkkokaupasta ja kysyin jos me hankitaan sellanen....koiranpeti ajaa kuulemma saman asian! :hilarious:
Täytyy tunnustaa että itsellä kävi sama mielessä :DD En tosin tosissani ollut hommaamassa koiran petiä mut idea ei oo huonompi...

Lekmeriltä löysin aleosastolta kivan pesän 30e. :)
 
IMG_20161117_130726.jpg IMG_20161117_130840.jpg

Löytyi Ihanat pienet Adidaksen Dragonit alennuksesta, just mies oli etsinyt samoja netistä! Eihän noilla nyt paljoa käyttöä ole mut minkös teet, säilytän ne vaikka muistoksi kun ite tykätään :hungry:

Sitten ruokaostoksilta Kampin lidlistä mukaan tarttui toppahaalari ja kahdet paksut sukkikset (2,90 kpl) kun ei ollut hinnalla pilattu. Haalarit 16e ja mielestäni hyvälaatuisen oloiset. Mietin vielä pitäisikö palauttaa juuri nuo haalarit ja yrittää etsiä sitä pienintä kokoa jostain, nuokin ovat 62-68cm:bored: typy tulee kuitenkin olemaan melko mini, niin pelottaa että nuokin haalarit ovat sitten semmoiset mihin hän hukkuu. Pähkäilin kaupassa niin kauan että tuli hiki ja ärsyynnys ja päätin pohtia kotona mitä teen :woot:

Aiemmin olikin keskustelua että joissakin liikkeissä ei enää pienintä kokoa tilatakaan, mutta olisiko vinkkejä mistä tästä Kampin lähistöltä voisi löytyä 50-56cm toppiksia?

Muuten pitäisi vielä hommata sitteri, pöydälle hoitoalusta, kantoreppu ja kokoontaittuva kylpyamme (haen sen varmaan Lastentarvikkeesta babyboxin hakumatkalla). Vaatteet onneksi hankittu kokoon 68 asti, vaan eihän niitä voi vastustaa...:wink

Ja muoks! Tuo unipesä alkoi houkuttaa, jos sais kissat pidettyä pois siitä niin vois olla aivan mahtava!
 
Minnie89, ootko käynyt niissä Kampin keskuksen lastentarvikeliikkeissä? Tai siis siellähän on yks kerros, jossa on mm. Polarn o Pyret, Bebes, Name it jne. Sieltä lähtisin itse katseleen.

Kivijalkaliikkeitäkin siinä on, yksi saksalaista koulua vastapäätä (en muista nimeä enkä ehdi googlaa) ja joitain muitakin kampista etelään. Ruoholahdessa on kans ainakin yks.

Mut siis itse tsekkaisin ehdottomasti myös Lindexin, KappAhlin ja HM:n :) Sekä Stokkan, siellä on hyvä lastenosasto :)

Ps. HobbyHallin liikkeessä Vantaalla on lasten tavarat lauantaina -30% :)
 
Sufi, oon käynyt polarnilla pyörähtää mutta en noissa muissa, kiitos vinkeistä:happy: Jännää miten en oo oikein edes tullut ajatelleeksi noita vain lastenvaatekauppoja, kaipa vain tottumuksesta etsinyt benettonin yms lasten puolelta vaatteita.
Pitänee alkaa vaan kierrellä vaikka onkin mikä niin työlästä :wink
 
Ihanaa, löytyi koon 50 valkea toppapuku, joten tuo isompi pinkki lähtee palautukseen!:love017yllättävän nonesta kaupasta löytyi sinisiä ja harmaita pukuja mutta ei "tyttövarejä". Haluan itse vielä tuossa vaiheessa näyttää värein kumpaa sukupuolta lapsi on, kun ei sitä muuten arvaa:hilarious:
Söpö puku löytyi lopulta Lindexiltä. Nyt himottais vaan räpeltää sitä koko ajan, oijoi ku pääsen vauvaa pukemaan!:woot::hungry:
IMG_20161118_192901.jpg
 
Niinpä. Miks et pidä isompaa myös? Mullaki on vauvalle kaks toppapukua, 57 ja 62. :) Ite en 50 kokoa uskaltanu ostaa, ku jos tää onki syntyessään jo 52cm ja vauvat kasvaaki viel tosi nopsaa! :)
 
Anjuska86, juurikin näin mietin, että se kesä tulee eikä sitten tarvista isommalle hetkeen, ja Seuraavana talvena menee varmaan jo äp:n puku. Ei varmasti pitäis liikoja ennustella babyn kokoa, mutta se nyt tiedetään jo että pieni tulee olemaan:grin

Muoks. Nilla tuo on kyllä totta että nopsaan kasvavat alkuun, mikä onkin loistava syy katsella sillä silmällä tuota kokoa 57..:hungry: ehkä jätän sen kuitenkin vielä harkintaan, MUTTA jos joku oikein herkku tarjous osuu silmään niin...:hilarious::shy:
 
Muokattu viimeksi:
Pakko vielä tänne mainita, että tuolla Lastentarvikkeessa on vielä tänään kaikki vauvan sängyt, hoitopöydät, petivaatteet ja syöttötuolit vähintään -20%. Sit muitakin tarjouksia kaikesta vauvaroinasta:hungry::love017:happy093
Toivottavasti tämmöinen "mainostus" ei oo kiellettyä, mutta pakko jakaa teidän kanssa, kun saa noihin rahaa muutenkin palamaan.
 
Käytiin eilen kattomassa vaunuja. Meinattiin eka tyytyä tuttavilta saatuihin käytettyihin, mutta nyt kun käytiin kivijalkamyymälässä testailemassa uusia Emmaljungia niin kyllä ne vaan oli näppärät ja kevyt verrattuna vanhoihin. Joten taitaa mennä uudet hankintaan.
 
Meillä on koeajossa vähän käytetyt Emmaljungan City Crossit. Näyttää ja tuntuu tosi hyviltä. Katselin netistä uusien vastaavien hintoja, niin makuukopan kanssa tekee sen 800€. Näistä pyynti olisi 400€, joten taidamme nämä ostaa...
 
Me hankimme mustat Stokken xploryt jotka olleet yhdellä lapsella aiemmin. Mukana istuin ja vaunukoppa. Tykkäsin tosi paljon muotoilusta ja liikuteltavuudesta ja olivat ihan käyttämättömän oloiset.
Onneksi nekin ovat nyt hankittuna, saa keskittyä viimeisiin hankintoihin:happy:
 
Nyt on aika monessa verkkokaupassa black week, tosi paljon on alennuksia. :)meiltä vaan edelleenki puuttuu se kehtosänky :D jospa sen sais ens kuussa hommattuu. Onhan tässä vielä 10viikkoo aikaa.. toivottavasti ainaki.
 
Takaisin
Top