Tuollaisilta kirppiksiltä löytyy varmasti hyvin tavaraa. Mä en ole kirppistyyppejä. En halua kenenkään vanhoja vaatteita itselleni, enkä lapsellenikaan. Ainoastaan tuttujen, kuten kolmen siskoni lasten. Ainoastaan yhdellä näistä on tyttöjä, kahdella muulla pelkkiä poikia. Mutta kuten sanottua, mä en ole "rajoittunut" tytön vaatteisiin, vaan haluan tytölleni päälle kaikenlaisia vaatteita, mitkä miellyttävät silmää. Ja se vihreä väri on NIIN lähtökohtaisesti se ykkösjuttu! Mieheni pitää vihreää pojan värinä ja on huomattavasti rajoittuneempi väriajattelultaan kuin minä. Suurimman osan vaatteista hankin kuitenkin minä, joten hänen mielipiteensä ja vaikutuksensa hankittavien vaatteiden suhteen ei juurikaan tunnu missään
Vaunuissa olen ihastunut Babymercin mustavihreisiin vaunuihin. Niiden hintakin on todellakin kohdillaan verrattuna moniin muihin vaunuihin. Ainoastaan se, että niiden koppa vaikuttaa olevan melko pieni, jarruttaa mun tilaustani. En halua, että ne jäävät jo heti alkuunsa pieniksi. Pitäisi kai oikein soittaa liikkeeseen ja kysellä siitä. Minkäkokoisia vaunukopat teillä muilla ovat?
Vaunuissa olen ihastunut Babymercin mustavihreisiin vaunuihin. Niiden hintakin on todellakin kohdillaan verrattuna moniin muihin vaunuihin. Ainoastaan se, että niiden koppa vaikuttaa olevan melko pieni, jarruttaa mun tilaustani. En halua, että ne jäävät jo heti alkuunsa pieniksi. Pitäisi kai oikein soittaa liikkeeseen ja kysellä siitä. Minkäkokoisia vaunukopat teillä muilla ovat?