Hankintoja

Me myös kun esikoinen oli vauva niin otettiin laivalle matkarattaat. Liian isot munkin mielestä emmaljungat sinne
 
Ja jos ravintolaan laivalla meinaa mennä niin isojen vaunujen kanssa hankalaa pujotella ahtaassa ja maissa bussiin tai taxiin helpompi mennä kun rattaat menee pieneen kasaan... ja hytitkin on tosiaan myös aika ahtaita....
 
Hyviä pointteja. Ehkä me silti pärjätään kun ajatuksena mennä nopeammalla laivalla Helsingistä Tallinnaan ja siellä sit liikkua paljon kävellen ja yöpyä hotellissa.
 
En jaksanut selata onko näistä jo juttua aikasemmin, mut onko muilla hankittuna tai käytössä kantoreppuja tai liinoja? Innostuin itse kun sain siskon kaverilta liinan lainaan niin ollaan harjoteltu erilaisia sidontoja, tosin vielä aika huonolla menestyksellä. Tyttö ei niin välitä siitä. Tilaukseen laitoin viikonloppuna myös tula kantorepun niin jää nähtäväksi miten siinä kirppu viihtyy.
 
En jaksanut selata onko näistä jo juttua aikasemmin, mut onko muilla hankittuna tai käytössä kantoreppuja tai liinoja? Innostuin itse kun sain siskon kaverilta liinan lainaan niin ollaan harjoteltu erilaisia sidontoja, tosin vielä aika huonolla menestyksellä. Tyttö ei niin välitä siitä. Tilaukseen laitoin viikonloppuna myös tula kantorepun niin jää nähtäväksi miten siinä kirppu viihtyy.

Meillä on kantoreppu ja neiti tykkää ihan valtavasti. Ollaan ulkoiltu sen kanssa, jolloin hän on nukahtanu siihen. Ja sisällä oon käyttäny ku oon esim leiponu :)
 
Toivottavasti meilläkin! Juurikin ulkoilua varten hankin jos helpottaisi koiran pissittämistä ettei tarvitse vaunuja raahata mukana :)
 
Eikä kannata heti luovuttaa jos alkaa itkemään ! Meilki ekal kerran oli ihan ihmeissään mut sit tottus :)
 
Mulla on Tulan kantoreppu, mies käyttää sitä myös. Sen lisäks mulla on trikooliina, pari kudottua liinaa ja rengasliina. Kaikkia tulee käyteltyä sujuvasti. Vauva yleensä viihtyy varsin hyvin, joskus on päiviä ettei innostu.
 
Onko kellään kokemusta emmaljunga double vikingeistä?
 
Takaisin
Top