Hankintoja

Kysympä viel täältä puolelta... Kellä oli kokoontaitettava amme? Mistä ootte ostanu ja mikä on hintaluokka? :)
 
^Mulla ei oo (eikä oo tulossa) mut niitä oli ainakin aamulla jollyroomissa alessa useammassakin värissä, hinta tais olla 30+ eur. En tosiaan tiiä mitä normaalisti maksaa.
 
No hyi sentään... :/
Ehkä pitää tyytyä tuohon varastossa olevaan jättiläiseen, joka tulee viemään suuren tilan kylppäristä.
 
Kysympä viel täältä puolelta... Kellä oli kokoontaitettava amme? Mistä ootte ostanu ja mikä on hintaluokka? :)

Me ostettiin sellainen, löytyi Lastentarvikkeesta. Ovh muistaakseni 45€, mutta viime vkl ainakin oli tarjouksessa 30€. Amme on italialaisen OKBabyn, ja samassa liikkeessä oli myös niitä sinisiä Stokken kokoontaittuva ammeita. :)
Ps ja löytyy hyvin myös esim torista.
 
Tämmönen meilläkin oli nurkissa pyörimässä, kunnes anoppi roudasi pois. Ei tosiaan käytetty yhtään kertaa, en nähnyt mitään tarvetta. Vauva viihtyi lattialla tai sylissä.

Joo eihän sitä toki tiedä tuleeko käyttöä, niin kun ei mistään hankinnasta etukäteen voi tietää. Myydään sitten pois jos ei vauva viihdy :)
 
Meillä on tälläinen Fisher Pricen kiikku (kuva pöllitty jostain). On kyllä ollut ihan korvaamaton! Kaikki vauvat, myös vierailevat, on rauhoittuneet hetkessä :) Ja tietysti se plussa, että saa vauvan lattiatasosta ylös, pois innokkaiden pienten apurien käsistä :grin Ystävä nimesi tämän aikanaan vauvadiscoksi :wacky:
 

Liitteet

  • keinu.jpg
    keinu.jpg
    207.4 KB · Katsottu: 67
Meillä oli esikoisella bb:n sitteri ja tarkoitus on nyt ostaa toinen että kaksosille on molemmille omat. Toivottavasti viihtyvät!
 
Mä oon ajatellut että ollaan tosi hitaanlaisesti hommailtu vauvan tarvikeita :D kun ei olla haluttu niitä kerätä pölyttymään tuonne tulevan lapsen huoneeseen. Mutta silti huomaamatta niitä on pikkuhiljaa meille tullut ja enään ois pinnasänky mikä ostetaan ens kuussa :)

Plus tietty pitää ostella hoitotarvikkeita, vaipat sunmuut :joyful: Kertokaa te joilla on tietoa ja kokemusta, että mitä hoitotarvikkeita pienellä ois hyva olla kun kotiutuu? Tarkotan nyt niitä vaippoja, rasvoja, kosteuspyyhkeitä ym. :)
 
Mä oon ajatellut että ollaan tosi hitaanlaisesti hommailtu vauvan tarvikeita :D kun ei olla haluttu niitä kerätä pölyttymään tuonne tulevan lapsen huoneeseen. Mutta silti huomaamatta niitä on pikkuhiljaa meille tullut ja enään ois pinnasänky mikä ostetaan ens kuussa :)

Plus tietty pitää ostella hoitotarvikkeita, vaipat sunmuut :joyful: Kertokaa te joilla on tietoa ja kokemusta, että mitä hoitotarvikkeita pienellä ois hyva olla kun kotiutuu? Tarkotan nyt niitä vaippoja, rasvoja, kosteuspyyhkeitä ym. :)

Vaippoja, sinkkivoidetta, vauvaöljyä, talkkia, kosteuspyyhkeitä, vanulappuja :) noi tuli nyt ekana mieleen :)
 
Vaipat, perunajauho (tai talkki), vanulaput ja vanupuikot. Muuta ei esikoiselle ainakaan heti kotiutuessa tarvittu.
 
Me saatiin tämmönen lista neuvolasta, kun kysyin :)
 

Liitteet

  • 1480246073860.jpg
    1480246073860.jpg
    31.1 KB · Katsottu: 82
Hoitotarvikkeista tarpeellisia:
-vaipat,
-pyllypyyhkeet, osa itseni mukaan lukien tykkää käyttää vesipesun sijaan pyllyn puhdistuksessa.
-Vanupuikot navan puhdistukseen,
-vanulaput, tai itse tykkään sellaisista apteekin neliömäisistä nukkaamattomista lapuista, silmien puhdistukseen,
-apteekista, jos haluaa septidiniä (jos napatynkä meinaa tulehtua tai kynsivallit tai vauva raapaisee omaa naamaa), suolavesipipettejä (jos silmä meinaa alkaa tulehtua, niin silmän puhdistukseen, voi myös tiputtaa nenään, jos nenä meinaa tukkeutua), ceridalöljyä (oli minusta ihan parasta karstan poistoon, voi myös laittaa kylpyveteen, kuivalle iholle jne).
 
Alkavaan silmätulehdukseen ja nenän aukaisuun käy myös tissimaito :)
 
Liberokassissa (6/15) tuli liberon babyoil sitä käytettiin karstan poistoon, sitä en tiiä onko sitä enee kassissa mut myyään ainakin prismoissa. Jos viikolla 34 pitäis kuponki tulla niin se on täällä koska tahansa!!

Jos vet vipseja ei käytä kotona ne on kylässä aika näppärät, varsinkin jos pyllynpesupaikka on mummulassa ulkosauna näin talvella... joo tiedän et monen mummulassa on sisällä ihan hyvät pesumahdollisuudet mut ei kaikilla
 
Takaisin
Top