Hankintoja

Mulla tilauksessa jo kolmas reunapehmuste ja tilaustyönä unipesä! :) Eka aattelin, ettei me tarvita unipesää. Mut se käy hyvin esim. "matkasängystä" ja päiväunetki saa sohvalla unipesässä nukkua, niin tottuu ääniin, eikä tarvii hysteerisen äidin koko ajan vahtia tippuuko lattialle... :hilarious: Siirtäminen varmasti helpompaa unipesän kans ja ja ja....
 
Muokattu viimeksi:
Nyt myös tuo päänvaivaa aiheuttanut amme vauvalle ostettu, meillä kaupunkikämpässä niin pienet tilat että olin ahdistuksissani mihin ammeen survon!
Niille joilla myös tilaongelmaa, niin nuo kokoonmenevät ammeet on ihan must:gen014 saa lytistettyä ja heivattua seinälle roikkumaan, aah! IMG_20161123_083820.jpg
 
Aika hyvä idea tuo kokoonmenevä amme. En oo nähnyt ennen. Meillä on kokoontaitettava hoitopöytä.
Hankinnat alkaa olla tehtynä. Jotain pientä enää puuttuu. Vaunujen kanssa mä todella pähkäilin. Lopulta löytyi meille tehdyt vaunut ja sattui vielä olemaan lähimmässä vauvantarvikeliikkeessä tarjoushintaan. Viikonloppuna ne haettiin: Britax B-motion 3, pehmeällä kantokopalla. Sekä Britax-turvakaukalo myös, joka menee helposti vaunujen runkoon.
Pinnasänky on, ja patjat yms siihen hankittiin myös viikonloppuna.
Vauvan tulo aiheuttaa huonemuutoksia kodissamme, joten meidän vanhaan huoneeseen piti hankkia vuodesohva :joyful:. Sekin saatiin hankittua ja saadaan se perjantaina. Siitä tulee siis ns. vierashuone.

Mulla on ollut tosi pitkä lista hankinnoista, ja nyt siitä on ruksattu lähes kaikki. JEE! Täytyy sanoa, että netistä on tullut tilattua reilusti yli puolet. Se on ollut helppoa, mutta ehkä vähän koukuttavaakin.
 
Mulla tilauksessa jo kolmas reunapehmuste ja tilaustyönä unipesä! :) Eka aattelin, ettei me tarvita unipesää. Mut se käy hyvin esim. "matkasängystä" ja päiväunetki saa sohvalla unipesässä nukkua, niin tottuu ääniin, eikä tarvii hysteerisen äidin koko ajan vahtia tippuuko lattialle... :hilarious: Siirtäminen varmasti helpompaa unipesän kans ja ja ja....

Mullaki taitaa olla 3 ollu ennen tätä viimistä pehmustetta mikä nyt sit on ja jää :D oon vaa vaihdellu parempiin kaikkia ja antanu sit eteenpäin sellasia mistä en ookkaa tykänny. Alussa ku tuntu et kaikki on hienoja ja kaik kelpas ja matkan varrel on eksyny just esim 4 sitteriä :D
 
Nyt myös tuo päänvaivaa aiheuttanut amme vauvalle ostettu, meillä kaupunkikämpässä niin pienet tilat että olin ahdistuksissani mihin ammeen survon!
Niille joilla myös tilaongelmaa, niin nuo kokoonmenevät ammeet on ihan must:gen014 saa lytistettyä ja heivattua seinälle roikkumaan, aah! View attachment 46616
mikä toi möhkäle on tos ammeen keskellä? vai näyttääkse vaan?
 
Mullaki taitaa olla 3 ollu ennen tätä viimistä pehmustetta mikä nyt sit on ja jää :D oon vaa vaihdellu parempiin kaikkia ja antanu sit eteenpäin sellasia mistä en ookkaa tykänny. Alussa ku tuntu et kaikki on hienoja ja kaik kelpas ja matkan varrel on eksyny just esim 4 sitteriä :D
No joo. Mä olen kirppikseltä löytäny kaks toooosi vanhaa ja kulahtanutta ja nyt löysin sitte ihanan kirahvikuosisen suht halvalla, niin nuo kaks muuta saa olla varalla tai lähtee kirppikselle myyntiin..en oo viel päättäny. Sittereitä meilläki on jo nyt kertyny neljä, ku on saatu ja ostettu. Ollaan viety mun äidille yks perussitteri, anoppilaan yks ja kotona on sit perus ja värisevä. :)
 
Voi kauhee meillä on vaa yks halpissitteri :eek: esikoinen pärjäs sillä vaikka kiinnitysneppari meni rikki ja isi vähän korjas sitä ja aateltiin et tää kakkonenkin pärjää. Siihen on lelukaari olemassa. Heitetään kyllä roskikseen se kun tää kakkonen ei enää tarvii sitä!!
 
Voi kauhee meillä on vaa yks halpissitteri :eek: esikoinen pärjäs sillä vaikka kiinnitysneppari meni rikki ja isi vähän korjas sitä ja aateltiin et tää kakkonenkin pärjää. Siihen on lelukaari olemassa. Heitetään kyllä roskikseen se kun tää kakkonen ei enää tarilvii sitä!!
Meil ei oo sitteriä ollenkaan ja ihan aattelin ilman pärjätä :rolleyes:
Pinnasängyn reunapehmusteeseen olen kankaan valinnut. Jospa sen ensi viikolla tekisin. Ei ole sopivaa valmistakaan osunut kohdalle.
 
Meillä oli esikoiselle anopin ostamana sitteri sekä pinnasängyn reunapehmuste. Molemmat jäi käyttämättä, sitterin anoppi vei jo pois ja reunapehmuste pölyyntyy jossain nurkassa... Ollaan anopin kanssa lievästi sanottuna eri linjoilla siitä, mitä vauvat tarvitsee ja mitä ei. :P

Edelleen kaikki hankinnat tulevalle vauvalle tekemättä, listalla olis kolme asiaa: kantoliina (ennestään on jo kantoreppu), kaukalopussi (esikoisella ei ollu, koska oli kesävauva eikä edes omistettu autoa silloin) ja seisomalauta rattaisiin (esikoista varten siis, ei hommata tuplarattaita).
 
Meillä ei kans vielä ainakaan oo hankittuna sitteriä, enkä tiedä edes hankitaanko. Sen näkee sitten vauvan synnyttyä, onko tarpeen.
Pinnasängyn reunapehmuste saatiin sängyn mukana entisiltä omistajilta, kelpaa kuosiltaan vallan hyvin, jos käyttöä joskus tulee.
Jonkun kantovälineen kyllä haluan, anopin joku työntekijä oli antanut meille annettavaksi jonkun, mutta anoppi puhuu 'kantohihnasta' niin pitänee odottaa mitä sieltä oikein on tulossa, ennen kuin itse hankkii :D
Oikeestaan enää tarttis hankkia kylpyamme, haluan meille sen Stokken Flexi Bathin.
 
Sitterikeskusteluun: vielä hommaamatta, mulla myös himottais sellaista joka keinuttaa, värisee & tekee muita temppuja. Toisaalta pitäis olla myös melko pienikokoinen ja helposti liikuteltava ja jotenkin edes miellyttävän näköinen... Kovat on vaatimukset:hilarious:
Sain joskus vuosi sitten kaverin vanhan sitterin joka olisi muuten mennyt roskiin ja se oli silloin vielä ok omasta mielestä. Nyt ei enää ollutkaan kiva niin pitää alkaa metsästää mieluista:rolleyes:

Eilen hain käytetyn tulan kantorepun joka on varmasti tarpeen (värit jäi vähän harmittamaan: punaista jota en muuten käytä koskaan) ja ostin boban kantoliinan, jonka sitomista yritin harjoitella huonolla menestyksellä:shifty: Tarvinnee hiukan harjoitusta:grin
Vielä tarvisi hoitoalustan ja kaikkea pikkusälää siihen.
 
Sitterikeskusteluun: vielä hommaamatta, mulla myös himottais sellaista joka keinuttaa, värisee & tekee muita temppuja. Toisaalta pitäis olla myös melko pienikokoinen ja helposti liikuteltava ja jotenkin edes miellyttävän näköinen... Kovat on vaatimukset:hilarious:
Sain joskus vuosi sitten kaverin vanhan sitterin joka olisi muuten mennyt roskiin ja se oli silloin vielä ok omasta mielestä. Nyt ei enää ollutkaan kiva niin pitää alkaa metsästää mieluista:rolleyes:

Eilen hain käytetyn tulan kantorepun joka on varmasti tarpeen (värit jäi vähän harmittamaan: punaista jota en muuten käytä koskaan) ja ostin boban kantoliinan, jonka sitomista yritin harjoitella huonolla menestyksellä:shifty: Tarvinnee hiukan harjoitusta:grin
Vielä tarvisi hoitoalustan ja kaikkea pikkusälää siihen.

Meillä on gracon koliikkikeinu, se on kauniin neutraalin värinen, keinuu 6 eri nopeutta ja soittaa musiikkia ja luonnonääniä :)
 
^ Meilläkin cracon koliikkikeinu jossa samat ominaisuudet
 
Meillä Tiny Loven rocker-sitter-napper sitteri, jonka saa kolmeen eri asentoon ja sen saa värisemään. :-) plussana myös mobile, joka soittaa joitakin melodioita ja on mun mielestä näppärän kokoinenkin. :-)
 
Ai se on craco, en osannu kirjottaa :D sama keinu siis teillä :)

Emmäätiä onkse craco vai graco mä vaan kirjotin xD meillon vähä erilainen vanhempi malli vissii :D ImageUploadedByVau Foorumi1480050141.957968.jpg
 
Emmäätiä onkse craco vai graco mä vaan kirjotin xD meillon vähä erilainen vanhempi malli vissii :D View attachment 46705
Meil on samanlainen! Paitsi eri värinen ja siin on viel mobile mukana ja jotain muita tilpehöörejä... :)

Pikkusen huono kuva, mut kai siit jotai selkoo saa. Keinuu 6 eri nopeudella, soittaa melodioita ja luontoääniä, värisee, yms yms...
IMG_2976.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top