Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En aio ostaa.. meillä kaukalossa toppapussi turvallisuus syistä niin se saa riittää ja sinne alle ehkä joku haalari jos oikein kova pakkanen on..Aiotteko ostaa tulokkaalle pienemmän toppapuvun (50/56 tms) vai meinaatteko pärjätä sillä äitiyspakkauksen toppapuvulla?
Ok, eli varmaan järkevää olla ainakin joku muu toppavaruste kuin se äpn puku.... Kävin kaupoilla katsomassa ja siellä oli tosi vähän tarjolla niitä pieniä kokoja toppapuvuista, mutta löysin lopulta yhden suht kohtuuhintaisen. Mies vähän kyseenalaisti mun ostosta kun äpssäkin on se toppapuku, mutta ehkä pidän pääni kuitenkin tässä enkä palauta sitä :D
Meillä se puku oli hyvä 6 kuiselle :)
Noita pienimpiä toppapukuja näkyy olevan aika hyvin myös kirppiksillä. Että jos tietää hyvän kirpparin ja käytetty kelpaa, niin ite luottaisin siihen todennäköisyyteen et muutaman kirppiskäynnin aikana sellainen tulee vastaan sopuhintaan.
Mä käyn pelkästää Vilman kirppiksellä ja löysin molemmat toppapuvut sieltä 6€/kpl ja tosi hyvässä kunnossa, vaikkei ookaa mitää kauniita. :) Kyl siel on tosi usein pieniä toppiksia, mut tosiaan joko hinta on katossa tai sit ne on rumia. Mä oon niin tarkka rahasta, et mulle kelpaa rumat ja halvat, ku on vaan ehjiä. Niin siis näistäki kummatki on sinisiä ja mä vihaan sinistä.....Mä oon kiertäny tämän kaupungin ja lähikunnan kirppikset... Ei oo pienen pienii toppapukui tullu yhtää vastaan... Tai nyt valehtelen! Oli se yksi järjettömän kallis. :/
Sitä sopivaa odotellessa.
Mä käyn pelkästää Vilman kirppiksellä ja löysin molemmat toppapuvut sieltä 6€/kpl ja tosi hyvässä kunnossa, vaikkei ookaa mitää kauniita. :) Kyl siel on tosi usein pieniä toppiksia, mut tosiaan joko hinta on katossa tai sit ne on rumia. Mä oon niin tarkka rahasta, et mulle kelpaa rumat ja halvat, ku on vaan ehjiä. Niin siis näistäki kummatki on sinisiä ja mä vihaan sinistä.....