Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä siis näytin sille unipesiä verkkokaupasta ja kysyin jos me hankitaan sellanen....koiranpeti ajaa kuulemma saman asian! 
Täytyy tunnustaa että itsellä kävi sama mielessä :DD En tosin tosissani ollut hommaamassa koiran petiä mut idea ei oo huonompi...Mies kysy, että miks ihmiset ostaa 170€ unipesän, ku samanlaisia ja samannäkösiä myydään 20€:lla lemmikkien osastoilla!!Mä siis näytin sille unipesiä verkkokaupasta ja kysyin jos me hankitaan sellanen....koiranpeti ajaa kuulemma saman asian!
![]()

typy tulee kuitenkin olemaan melko mini, niin pelottaa että nuokin haalarit ovat sitten semmoiset mihin hän hukkuu. Pähkäilin kaupassa niin kauan että tuli hiki ja ärsyynnys ja päätin pohtia kotona mitä teen 
Jännää miten en oo oikein edes tullut ajatelleeksi noita vain lastenvaatekauppoja, kaipa vain tottumuksesta etsinyt benettonin yms lasten puolelta vaatteita.
yllättävän nonesta kaupasta löytyi sinisiä ja harmaita pukuja mutta ei "tyttövarejä". Haluan itse vielä tuossa vaiheessa näyttää värein kumpaa sukupuolta lapsi on, kun ei sitä muuten arvaa

ehkä jätän sen kuitenkin vielä harkintaan, MUTTA jos joku oikein herkku tarjous osuu silmään niin...