Hankinnat

Oon hakenut viikonlopun aikana muutamia vauvanvaatteita, jotka oli jossa ihan ilmatteeksi fabon kirpulla. Lisäksi tori.fi:stä löytyi Carriwellin tukivyö ja flexi belt, alta kympin yhteensä. Vauvanvaatteisiin jotenkin tykkää laittaa vähän rahaakin, mutta itselleni en ole oikein koskaan osannut ostella mitään. Jospa noilla nyt pärjäisi tovin, tai ettei ainakaan heti joudu siirtymään mammahousuihin. Jospa se raskausuutinenkin pysyisi piilossa siten pidempään.

Tänään tilasin pari äitiysvaatetta samalla kun tilasin lapsille syksyvaatetta :) Innostuin jo lajittelemaan vanhat äitiysvaatteet ja vauvan vaatteet. Tekis mieli jo laittaa kaikki valmiiksi! Maltan kuitenkin varmemmille viikoille.

Kaippa tässä nyt jokunen vko täytyy vielä odotella ennen kuin mitään hankkii tai kaivelee kaapeista. Äippävaatteet on kyllä kohta etsittävä. Varsinkin alaosat. Viime kerrallakin pyöräytin koko vaatekaapin ympäri. Heivasin kaikki sellaiset vaatteet, jotka raskausaikana ei varmasti mahtuisi päälle, varastoon ja vain joustavat, mukavat vaatteet jätin kaappiin. Kummasti helpotti masunkasvuangstiin ja kiireisiin aamuihin.

Mulla on paljon äippävaatteita viime kerralta tallessa, mutta jotain uutta kivaa haluan kyllä ostaa. Etenkin sinne imetysaikaan

Meillä on aikalailla kaikki valmiina ku on ennestään lapsia ja vaatteitakin löytyy tytölle ja pojalle. Jossain vaiheessa käyn pikkuset vaatteet kyl läpi ja katon tarviiko jotain lisää. Ja kyllä sitä jotain ihan omaa ja uutta pitää tulokkaalle ostaa :Heartpink. Mammavaatteet pitää käydä jossain vaiheessa läpi et onko mitään sopivaa ku oon nyt hiukka pienempi ku edellisissä raskauksissa :wink.

Mulla on melkein kaikki valmiina esikoisen jäljiltä: pinnasänky, turvakaukalo, hoitopöytä, sitteri, vaunut, amme.... vaatteitakin on, molemmille sukupuolille sopivia, mut jos nyt tulee poika niin sit pitää jonkun verran vaatteita ostella.

Me ollaan ehditty laittaa jo esikoisen tavaroita eteenpäin, joten joudutaan hommaamaan uuttakin (turvakaukalo, syöttis, jne), mutta ei mitään ole vielä hankittu eikä ole aiottu hankkia. Lähinnä ollaan sovittu ettei enää kannata myydä esikoisen tavaroita eteenpäin ennen kuin tiedetään että raskaus etenee normaalisti ja ehkäpä sukupuolikin voisi olla selvillä niin tiedää kannattaako mekkoja yms säästellä enää

Ei vielä mitään hankintoja, vähän pidemmälle raskauden etenemistä odotetaan. Ensimmäinen tulossa joten hankittavaa tulee kaikki. Ehkä kun uskaltaa kertoa keskiraskaudessa tutuille jotain löytynee sieltäkin lapsellisilta. Omassa garderoobissa onneksi mekkoja ym. joihin mahakin mahtuu hyvän aikaa piiloon.

Haluisin ostaa kaikki nyt heti :D Olen erittäin malttamaton luonne... Esikoisen jäljiltä on turvakaukalot sängyt yms. Ehkä joskus puolvälin jälkeen rupeen ostelee ihan urakalla.. jos maltan :D

Mulla on niin paljon jo vauvan vaatteita että kohta saa miettiä minne ne laittaa :D
Oon tehny kirppiksiltä hyviä löytöjä puoli ilmaseks niin en oo voinu jättää ostamatta :)
Pari kirjaakin jo löytyy.

Itelle en oo vielä mamma vaatteita ostanut. Jotain löysiä paitoja löytyy jo ennestään mutta töihin täytyy jotain paitoja ja housut ostaa.

Mulla hommattu vuosien varrella joitakin ihanuuksia. Keväällä tuli hankittua jonkin verran vaatteita, mut silloin tuli km 10.viikolla. Silloin hommattu haalari ei vaan sovi tämän tulokkaan aikatauluun. Ainakaan toivottavasti ei huhtikuussa tarvii käyttää toppahaalaria ;) Parilta kaveriltakin ehdin jo edellisen raskauden aikana saada joitain vaatteita. Tällä kertaa yritän malttaa mieleni ja tehdä ostoksia vasta kun ollaan turvallisemmilla viikoilla.

Tää vauvavaatteiden hamstraus on lähtenyt aivan lapasesta. Oon huomenna menossa hakemaan viis kassillista vaatetta, kun ilmaiseksi saan. Just sain lajiteltua edelliset koon mukaan omiin nyssyköihin, ja niitäkin on jo Ikean kassillinen. Toivottavasti pääsevät käyttöön saakka tällä kertaa.

Mä en uskalla vielä hankkia mitään,kaikki pitää ostaa kun ensimmäinen kyseessä ja nyt on niin aikaista. Jäitä hattuun ja odottelen ohi ensimmäisen kolmanneksen

Mä kävin tänään hakemassa dopplerin takaisin lainasta. Ja olihan sitä pakko kokeilla. Sydänääniä ei kuulunu eikä kuulu vielä muutamaan viikkoon, mutta istukka viuhu menemään :)

Mun piti olla hankkimatta mitään vielä pitkään aikaan. Kas vaan, yksi korilla varustettu nallemainen pehmeä pörröhaalari tulossa postissa. HUPS. No, ehkä annan itselleni yhden supersöpön esineen anteeksi :D

Mä kävin tänään hakemassa dopplerin takaisin lainasta. Ja olihan sitä pakko kokeilla. Sydänääniä ei kuulunu eikä kuulu vielä muutamaan viikkoon, mutta istukka viuhu menemään :)

Tämän innoittamana mäkin kaivoin esiin ja lopputulos sama 8)

Voihan doppleri, mun tekis mieli kans hommata sellainen rauhoittamaan olotilaa... mistä ootte hommannut omanne, onko niissä merkeissä ja malleissa eroja? Miten ne toimii edes, joku antura vatsan päälle sinne kohdille alas missä kohtu on ja sitten kuulookkeilla kuunnellaan, mistä sitten tietää mikä on oikea ääni ja mikä ei...?

Takaisin