Hankinnat

Tilasin Zalandolta äippävaatteita. Muutaman paidan, parit paksummat mammaleggarit ja yhden mustan mekon. Tulisivatpa jo pian. Kaikki normaali vaatetus kiristää!!

Mä tilasin pari bola korua. Meinasin tilata kolme mutta sain hillittyä itseni... :D
Ostin naapurilta yhdet mamma farkut. Muuten viime aikoina ei oo paljoa tullut hankittua. Doppleria katselin jos käytettynä sais lähistöltä. :) Tai siis tilasinhan mä reilu viikko sitten mamma vaatteita ja pari reilunkokosta paksumpaa paitaa talveksi, ei mamma mallia, mutta sellasia mihin luulis masun mahtuvan. :)

Muokattu viimeksi:
Minä en ole vieläkään hankkinut yhtikäs mitään. En uskalla ennen nt-ultraa, ennen kun saan varmistuksen että pikkukaveri on edelleen mukana. Olis kovastikin tarvetta jo mammavaatteille, kun tuntuu että useat housut kiristää liikaa vatsan kohdalta. Tänäänkin lähdin sitten rempseästi vähän löysemmissä salihousuissa töihin kun en muutakaan löytänyt! :D No ei sillä, ihan mustat suorat housut ne on - tuskin kukaan huomaa mitään. Jospa viikon päästä kun nt-ultra on ohi, vois jo alkaa asennoitua tähän raskaana olemiseen..

Muokattu viimeksi:
Eilen ekan bodyn ja housut tilasin samalla, kun kaverin vauvalle lahjaa kattelin:happy: Mammavaatteille alkais olla jo tarve..

Vielä en oo hankkinu mitään, mutta ois kiva käydä kirpparilla katselemassa vauvalle vaatteita :) Housuja pitäis itselle varmaan kohta rueta etsimään kun vaatekaapista löytyy vaan kolmet mitkä enää mahtuu päälle, ja niistäkin yhdet jää varmaan kohta pieneksi. Dopplerin ajattelin ostaa tässä lähiaikoina. Isommat hankinnat tehdään sitten myöhemmin. Oonhan mä kyllä vaunujakin vähän katsellu :joyful: Niiden ostamisesta tulee kyllä vaikeeta, koska en tajua niistä yhtikäs mitään enkä tiedä millaset me tarvittais :eek:

Oon ostanut jotain erityisen söpöjä vauvanvaatteita, eihän niistä voi tietää onko just yhtä söpöjä myynnissä vielä keväällä :) En tiedä vaan pilasinko mahdollisuudet siihen, että tulis tyttövauva niinkun toivon, kun tilasin yhet ihan puhtaasti tytölle tarkotetut vaatteet, nyt se sitten todennäkösesti on poika :)

Kerran kävin hypistelemässä vauvan vaatteita kaupassa, mutta mitään ei ole vielä tarttunut mukaan. Varmaan hankintoja tehdään vuoden vaihteessa, olisiko silloin jotain alennusmyyntejäkin... Ja lastenhuonekin pitäisi varmaan remontoida :o

Minä, joka en ole koskaan ollut mikään vaunuhullu ja naureskellut lähinnä kavereiden vaunujen vaihteluille, jne. Meillä on esikoisen ajalta vielä Teutoniat (yhdistelmät) jäljellä ja matkarattaat. MUTTA oon silti haaveillut uusista rattaista. Mies vihaa meidän matkarattaita, kun on vissiin liian pitkä niitä työntämään, joten oon ajatellut että jos möisin ne matkikset niin mä voisin hommata jotkut uudet, loogista eikö? Teutonia Prestiget on kyllä erinomaiset täällä hiekkateillä mennessä ja ulkona nukuttaessa, joten niistä ei varmaan kannata luopua. Mulla on vaan pienempi auto kuin esikoisen aikana, joten takakonttiin ei mahdu sit kuin vaunut (koirat pitäisi saada myös mukaan), joten mietin jotain yhdistelmien ja matkarattaiden välimuotoa uusiksi, jotta pääsen kaupunkin jne helpommin liikkumaan rattaiden/vaunujen kanssa.

Meilläkin on vaunujen hankinta edessä kun nyt on vain matkarattaat, vaikka hyvät rattaat ovatkin niin ei niillä loskassa työnnellä. Sitten mietityttää että pitääkö olla vielä tuplat vai riittääkö seisomalauta.. Vielä en oo edes viittinyt katsella.

Minkä ikäinen sun nuorempi onkaan Miuku?
Meidän esikoinen on nyt jo 3, joten lähes 4 tän huhtikuisen tullessa, joten en ajatellut tuplia ollenkaan kun nytkin rattaat on olleet jo vähintään puoli vuotta vaatekomeron lattialla odottamassa myyntiä :D

Esikoinen on kohta 1,5 vuotta, eli noin kaksivuotias on kunhan vauva syntyy. Lähinnä olen miettinyt niitä hetkiä kun kiukku iskee tai ei halua totella, niin helpompi olisi vaan sitten työntää rattaissa eikä kantaa kainlossa :laughing002

Eilen laitoin neuvolan jälkeen tilaukseen muutamat mammahousut.. Jospa kohta uskaltaisi alkaa hankkia enemmänkin kaikennäköstä.

Aiemmin taisin jo kirjoittaa että mulla on hankittuna jo 1,5v ajalta kirppareilta tälle vauvalle vaatteita. Vuosi oli yritystä niin kerkesin tehä hankintojakin. Plussan jälkeen oli jotenkin niin uskomaton olo ettei sitten uskaltanutkaan ostaa mitään mut nyt taas muutama vaate tullu kirpparilta ostettua :)

Nyt on tullu ostettua muutama body kirpparilta :) Lisää ostelen varmaan jos sattuu jossain olemaan hyviä, pitää sitten myöhemmin ostaa kaapit täyteen :joyful:

Mä oon tyytynyt vain ihastelemaan ja hiplailemaan pieniä vaatteita :) Varmaan vasta rakenneultran jälkeen ostelen sit tarvittavia vaatteita. Ja äitiyspakkauksen otan vaikka esikoisen jäljiltä on sekin tallessa. Rattaisiin ostan vain seisomalaudan esikolle, joka on 1v 10kk kun uusi tulokas syntyy. Toivottavasti seisomalautoja on yleismallisia, meillä on briot matkarataskäytössä ja akjaxin yhdistelmät kotona. Briot ostin tytölle käytettynä, kun en jaksanut ainaista vaunurumbaa ja brioihin saa kaukalon suoraan kiinni :)

Mä ostan sitten jos saadaan sukupuoli selville. Esikoisen ajalta on pojalle vaatetta, pinnasänky, hoitopöytä, rattaat. Kaukalo täytyy ostaa uudelleen. Pohdin pitäisikö ostaa tuplarattaat vai pärjäiskö normikärryillä. Toki tuo seisomalauta on myös pohdinnan arvoinen juttu.

Mamma vaatteita tilattu :joyful: Asokselta housut, paitoja useita. Samalla yhet isommat imetysliivit, katsotaan jos sopis nyt jo kun meinaa vanhat liivit olla pieniä... En uskaltanut enempää tilata jos koko onkin ihan väärä. Saahan niitä lisää myöhemmin. :rolleyes:

Miuku, varmaan mäkin olisin tuplia tms harkinnut vakavasti, jos esikko olisi ollut vasta 2. Tai sit semmoiset mihin on mahdollista saada lisäpenkki, jos huomaisin ettei ilman rattaita meno aina luonnistu.

Vihdoinkin sain tilattua dopplerin! Aikani katselin jos jostain löytyisi käytettynä hyvä, mutta nyt luovutin ja tilasin sitten uutena. Tulisi jo :joyful:

Takaisin