Mulla oli aiemmin käytössä kolmet kappahlin kaarituelliset liivit joissa klipsit. Nyt kokeilin niitä joulun jälkeen eikä ne mene enää, vaikka paino on sama kuin ennenkin. Vasta tässä kolmannessa raskaudessa rinnat on kasvaneet kunnolla. Pääsin jo kuukausia sitten C-kokoon. Mulla oli siis imetysliivit kokoa B, eikä kaaret painaneet mitään, ei tulehduksia tai muutakaan häikkää. Nännit kylläkin vertaavuotavilla haavaumilla ekat viikot. Liivinsuojia käytin kaksi ekaa viikkoa kun luulin että niitä kuuluu käyttää, mutta mulla maidontuotanto on ollut sellaista rinnasta suuhun tyyppistä. Pumppaaminen ei ole onnistunut. Ei ole maitoa suihkunnut, eikä juuri edes valunut imettäessä toisesta rinnasta muuten kuin ihan alussa. Eli harson olen laittanut suojaksi tarvittaessa ja kertisliivinsuojat menivät roskiin turhina. Ja silti siis 4,5kk täysimetyksellä ja sitten vasta maisteluannokset käytössä. Imetystahti on mulla aina ollut tiheä, noin 10-12 kertaa vuorokaudessa, joten maitoa ei ole pakkautunut pullistamaan rintoja muuten kuin satunnaisesti jos olen ollut poissa kotoa 4-5 tuntia (sen kauemmin en ole voinut olla kun imetys on aina pitänyt hoitaa "livenä", pullo ja korvike ei ole kelvanneet).
Ei voi siis oikein etukäteen tietää mitä tapahtuu ja miten menee. Koska kuppikokoni nyt on muuttunut niin voihan olla että maitoa tulee tällä kertaa eri tavalla. Tai sitten ei. Imetysliivit siis vielä hankkimatta. Hankin vasta sairaalasta tulon jälkeen. Sairaalassa en ole pitänyt liivejä aiemminkaan (paheksuu ken haluaa) :bag: